FOTO'S PLAATSEN

Problemen, suggesties, vragen, handige weetjes omtrent het forum zelf, vind je hier...
Gebruikersavatar
Haagje
Forum moderator
Forum moderator
Berichten: 6465
Lid geworden op: wo 08 mar, 2006 14:29
Locatie: Limburg

Re: FOTO'S PLAATSEN

Bericht door Haagje »

Vind hem niet als ik zoek op onderwerp foto plaatsen.
Moet dan even aangepast worden.

Heb je linkje?
Yair
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1423
Lid geworden op: vr 08 mei, 2009 04:48
Contacteer:

Re: FOTO'S PLAATSEN

Bericht door Yair »

viewtopic.php?f=78&t=44431&p=565322#p565322" onclick="window.open(this.href);return false;
_____________________________
Afbeelding
Gebruikersavatar
Haagje
Forum moderator
Forum moderator
Berichten: 6465
Lid geworden op: wo 08 mar, 2006 14:29
Locatie: Limburg

Re: FOTO'S PLAATSEN

Bericht door Haagje »

Ik zal de uitleg uitwerken met plaatjes aangezien niet iedereen computertechnisch is.
Gebruikersavatar
Mats
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 216
Lid geworden op: di 06 mar, 2012 20:30
Locatie: Noord Scharwoude

Re: FOTO'S PLAATSEN

Bericht door Mats »

http://Www.tinypic.com" onclick="window.open(this.href);return false; werkt super, geen accounts niets!
Yamaha Blaster 2001: Spoorverbreders Voor&Achter, kill-switch, TrailTech Vapor, VanHasselt Uitlaat, TwinAir inlaat. 2006 Body.

Yamaha Blaster 2006: Spoorverbreders Voor&Achter, K&N Filter, Open luchtfilterbak, 13-42 vertanding, V-Force 4 Membraam, CT Uitlaat, Maier voorkap, kill-switch.
Gebruikersavatar
Jason McCoy
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 8394
Lid geworden op: zo 24 jul, 2011 18:25
Locatie: Lunteren

Re: FOTO'S PLAATSEN

Bericht door Jason McCoy »

viewtopic.php?f=78&t=44431" onclick="window.open(this.href);return false;

Aljeblieft, met via hoe je alles plaatst en plakt. Veel duidelijker kan ik t niet voor je maken
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Gebruikersavatar
sanderghielen
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 21
Lid geworden op: di 10 mar, 2015 11:29

Re: FOTO'S PLAATSEN

Bericht door sanderghielen »

Zijn er hier ook mensen die tapatalk (app) op de telefoon gebruiken? Je kan via je telefoon fotos of filmpjes op dit forum zetten, en aangezien ik altijd mijn telefoon gebruik als camera is dit ideaal! Zijn er mensen die dit ook wel willen?
Gebruikersavatar
Quadrijder2
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 556
Lid geworden op: wo 26 mar, 2014 10:57
Locatie: Zuid Nederland

Re: FOTO'S PLAATSEN

Bericht door Quadrijder2 »

sanderghielen schreef:Zijn er hier ook mensen die tapatalk (app) op de telefoon gebruiken? Je kan via je telefoon fotos of filmpjes op dit forum zetten, en aangezien ik altijd mijn telefoon gebruik als camera is dit ideaal! Zijn er mensen die dit ook wel willen?
Ja :)
Can Am Outlander L 500 DPS Max
Gebruikersavatar
sanderghielen
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 21
Lid geworden op: di 10 mar, 2015 11:29

Re: FOTO'S PLAATSEN

Bericht door sanderghielen »

Foto's en video's uploaden via je telefoon:
Dit is de korte uitleg, als er iets onduidelijk is hoor ik het graag.

1) download de applicatie 'tapatalk'
2) maak een account aan
3) zoek naar 'qaudforumbenelux' en log in, zoeken is het onder het middelste knopje (het loopje) inloggen moet lukken met je eerdere account! Zo niet zul je een nieuwe aan moeten maken.
4) probeer het een en ander uit dat je bekend wordt met de applicatie, daarna zul je zien dat het best simpel is!
5) uploaden van foto's en video's gaat tijdens het schrijven van berichten. Links van je schrijfvak staat een plusje + , klik hierop.
6) je kan kiezen uit 4 plaatjes (opties). De eerste is een foto/video maken en direct uploaden. De tweede is een foto/video uploaden die je eerder gemaakt hebt. Deze gebruik ik zelf dus vaak. De derde is denk ik delen via twitter, en nutteloos lijkt me. De vierde is je toetsenbord wegdoen of terughalen.

Hopelijk werkt het zo! Ik heb alles uit mijn hoofd gedaan dus kan zijn dat ik stappen mis! Succes
Plaats reactie