geännimeerde foto

Problemen, suggesties, vragen, handige weetjes omtrent het forum zelf, vind je hier...
Ivoman #7
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2465
Lid geworden op: za 21 aug, 2004 11:46
Locatie: gezellig
Contacteer:

zaag nie

Bericht door Ivoman #7 »

Als ik op smallband zit zorg ik er direct voor terug op breedband te geraken. Zo simpel is dat. Wat ben je nu met smallband of 56K modem? Zorg er gewoon zelf voor dat de pagina's opnieuw snel laden. Contacteer u provider om terug op breedband te komen. Of doe het via hun site.

En i.v.m. de 10kb avatar grootte Regel, die zat ertussen voor foto's die naar demodderberen zelf worden geupload. Maar sinds die funtie toch is uitgezet kan die 10kb regel eruit!

Als je op smallband zit, kom dan maar eens terug als je weer snelheid hebt. Of gebruik je firefox plug-in.
Laatst gewijzigd door Ivoman #7 op di 13 jun, 2006 13:07, 2 keer totaal gewijzigd.
Alfredo
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1481
Lid geworden op: wo 04 mei, 2005 22:56
Locatie: Antwerpen

Bericht door Alfredo »

Ik zal het nog eens zeggen, lees mijn post trager. Misschien dat ik onduidelijk schrijf ofzo, maar het staat er toch in.

"Ik gebruik trouwens Firefox en kan inderdaad alle Imageshack afbeeldingen blokkeren, ware (tegenstelling) het niet dat mijn PC in een "Sandbox" (soort van Anti-Virus die alles tegenhoudt, zonder ooit geupdate te moeten worden) werkt en alle plugins hierdoor geblokkeerd worden (resultaat van mijn Anti-Virus)."

Zo zie je maar, ik kan niet selectief afbeeldingen blokkeren en ben niet van plan om van Anti-Virus te veranderen. De tijden werden trouwens simpelweg gemeten met mijn klok hier, meer hoeft dat niet te zijn.

EDIT - @Ivoman, "Deze kan niet naar het forum geupload worden, maar mag wel uit de gallerij van het forum komen, of van een extern adres komen. In alle gevallen gelden de volgende voorwaarden:"

Jij moet zelf geen regels gaan opleggen om ze dan niet na te leven en mensen te verplichten enkel breedband te gebruiken. Ben jij zo'n egoïst die mensen discrimineert op basis van internetsnelheid? Je toont wel hoe goed jij je in je vel voelt als Beheerder van dit forum, maar ik me nog niet te goed voelen...

EDIT 2 - Hou toch geen rekening met het gewone simpele lid, ik zal de laatste dagen van de maand wel een boek lezen ofzo, dan moet je je niets meer aantrekken van de hele situatie.
Laatst gewijzigd door Alfredo op di 13 jun, 2006 13:16, 3 keer totaal gewijzigd.
Ivoman #7
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2465
Lid geworden op: za 21 aug, 2004 11:46
Locatie: gezellig
Contacteer:

Bericht door Ivoman #7 »

Wete wa, ik zal ne mod zoeken waarbij je kan kiezen of avatars zich tonen of niet. Maar beloven doe ik niet.
Dubois
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 553
Lid geworden op: vr 07 apr, 2006 12:15
Locatie: De oudste, de stoutste en wijste der steden
Contacteer:

Bericht door Dubois »

:slot:
Er komt hier toch niets zinnigs meer uit en informatiever zal het er toch niet op worden...
Alfredo
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1481
Lid geworden op: wo 04 mei, 2005 22:56
Locatie: Antwerpen

Bericht door Alfredo »

Vorige post ge-edit, maar ik had er beter een nieuwe geschreven.
Sharky #3
Quad Master
Quad Master
Berichten: 1557
Lid geworden op: ma 14 feb, 2005 11:46
Locatie: Oost Vlaanderen

Bericht door Sharky #3 »

Foert als je dan toch zo arrogant doet kan ik gewoon mijn avatar terug zetten. :duimlaag:
Alfredo
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1481
Lid geworden op: wo 04 mei, 2005 22:56
Locatie: Antwerpen

Bericht door Alfredo »

Sharky #3 schreef:Zo beter meneer?
Voelt iemand zich persoonlijk aangevallen of had je gewoon zin om toch ook eens commentaar te kunnen geven? :roll:

EDIT - Arrogant? Noem het zoals je wilt. Ik vind het nog meevallen als je het in de context bekijkt, zeker na Ivoman's uitspraken.
Sharky #3
Quad Master
Quad Master
Berichten: 1557
Lid geworden op: ma 14 feb, 2005 11:46
Locatie: Oost Vlaanderen

Bericht door Sharky #3 »

Alfredo schreef:
Sharky #3 schreef:Zo beter meneer?
Voelt iemand zich persoonlijk aangevallen of had je gewoon zin om toch ook eens commentaar te kunnen geven? :roll:

EDIT - Arrogant? Noem het zoals je wilt. Ik vind het nog meevallen als je het in de context bekijkt, zeker na Ivoman's uitspraken.
Je neemt toch mijn topic met alleen mijn post en ivoman de zijne om over te zagen.

Akkoord blijkbaar was mijn avatar aan de zware kant.
Maar dat vindt ik geen reden om hier zo van uw kloten te maken.

Ik vindt Ivoman zijn commentaar correct als ik jou zo bezig hoor.
Het is niet onze fout dat jij niet rondkomt met een goedkope internet verbinding.
Vincenzo
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2352
Lid geworden op: ma 10 mei, 2004 11:15
Locatie: das tezien wa weer da tis ;)

Bericht door Vincenzo »

VOLLEDIG OFF TOPIC: waarom is iedereen de laatste tijd zo veiandig?
Ivoman #7
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2465
Lid geworden op: za 21 aug, 2004 11:46
Locatie: gezellig
Contacteer:

Bericht door Ivoman #7 »

Denk er het uwe van, Alfredo. Je zal wel zien waarvoor ik goed ben. Al wat ik tot nu toe deed, deed ik vrijwillig en met goede bedoelingen. So wait and see...

Allesinds, de belangrijkste regels zijn niet de avatar regels. De andere regels zijn belangrijker... Als er dan toch een strenge regel is omtrent avatars dan is het de grootte (140x100) en niet de bestandsgrootte.

2. Ge doet gewoon moeilijk om moeilijk te doen. Als je op smallband zit, tja, dan moet je wat geduld uitoefenen. Zelf zit ik ook niet graag op smallband, maar ik doe er dan tenminste iets aan, of wacht een tijdje voor ik terug surf en ga niet klagen bij de webmasters hun sites/forum.

3. De regels mag je met een korrel zout interpreteren. Als we iemand betrappen op iets wat niet gepast is, dan krijgt die persoon 1 of meerdere verwittigingen en wordt ie, idd, niet direct gebaned. Korrel zout dus!

Al bij al zal je nog een oplossing krijgen waarvoor je je druk maakt. Ik vond een mod waarbij je zal kunnen instellen de avatars te vertonen of niet. (y)

Allez, verzorg uwen teen nu maar, want er is er gelijk op getrapt geweest. :knikblij:
Zo kende we u niet. :|
Dubois
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 553
Lid geworden op: vr 07 apr, 2006 12:15
Locatie: De oudste, de stoutste en wijste der steden
Contacteer:

Bericht door Dubois »

Vincenzo schreef:VOLLEDIG OFF TOPIC: waarom is iedereen de laatste tijd zo veiandig?
Wel aangezien we te maken hebben met een hittegolf, en het dus de periode is van de mugge(zifterijen), moet je niet verder zoeken :wink:
Maar er is beterschap in zicht, want vanaf morgen gaat het afkoelen! :knikduim:
Vincenzo
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2352
Lid geworden op: ma 10 mei, 2004 11:15
Locatie: das tezien wa weer da tis ;)

Bericht door Vincenzo »

Ivoman #7 schreef: 2. Ge doet gewoon moeilijk om moeilijk te doen. Als je op smallband zit, tja, dan moet je wat geduld uitoefenen. Zelf zit ik ook niet graag op smallband, maar ik doe er dan tenminste iets aan, of wacht een tijdje voor ik terug surf en ga niet klagen bij de webmasters hun sites/forum.
wat die small band betreft

gebruik fire fox dan laad hij toch eerst alle tekst en dan pas als die bucht zoals avators enzo. ik download hier op kot tegen, en luister goed, 3Kb/sec en das verdorie traag. ik gebruik fire fox en dat bespaard een hele hoop mizerie!
Dubois
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 553
Lid geworden op: vr 07 apr, 2006 12:15
Locatie: De oudste, de stoutste en wijste der steden
Contacteer:

Bericht door Dubois »

Vincenzo schreef:
Ivoman #7 schreef: 2. Ge doet gewoon moeilijk om moeilijk te doen. Als je op smallband zit, tja, dan moet je wat geduld uitoefenen. Zelf zit ik ook niet graag op smallband, maar ik doe er dan tenminste iets aan, of wacht een tijdje voor ik terug surf en ga niet klagen bij de webmasters hun sites/forum.
wat die small band betreft

gebruik fire fox dan laad hij toch eerst alle tekst en dan pas als die bucht zoals avators enzo. ik download hier op kot tegen, en luister goed, 3Kb/sec en das verdorie traag. ik gebruik fire fox en dat bespaard een hele hoop mizerie!
Om het met de woorden van Alfredo te zeggen, herlees zijn post eens en je zal zien dat hij reeds Firefox gebruikt. :wink:
Neem deze woorden plz niet te zwaar op, want tegenwoordig moet men opletten wat men schrijft... :engel:
Ivoman #7
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2465
Lid geworden op: za 21 aug, 2004 11:46
Locatie: gezellig
Contacteer:

Bericht door Ivoman #7 »

Ik heb net de mod af ( met dit warme weer - *kuch* - ;) ) en ga hem direct installeren. (y)
Ivoman #7
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2465
Lid geworden op: za 21 aug, 2004 11:46
Locatie: gezellig
Contacteer:

Bericht door Ivoman #7 »

Kijk eens aan ziede :applaus: Ga naar je profiel en je vind er 2 nieuwe zaken.

- Toon Avatars in onderwerpen: Ja/Nee
- Toon Onderschriften in onderwerpen: Ja/Nee

Good job, eey? :dag: :wijzen: Now let's all get along. :)
Plaats reactie