airwolf

Heb je een pos. of neg. transactie mogen ervaren met een koper/verkoper van het forum ?
Plaats reactie
spoor!
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1285
Lid geworden op: do 19 okt, 2006 19:29

airwolf

Bericht door spoor! »

Ik heb denk ik 3 weken geleden op een topic van airwolf gereageerd over een paar velgen die hij te koop had staan. Na wat gemailt te hebben is hij zoals afgesproken de verzendkosten gaan vragen bij het postkantoor. Hij vertelde de kosten we hebben even kort onderhandeld over de prijs en hebben een mooie prijs afgesproken. Er waren nog wat problemen met de verzendkosten(waar ralph me weer goed bij heeft geholpen :duimhoog:) ook dit was na een tijdje opgelost. Toen hij het geld ontvangen had heeft hij snel de velgen opgestuurd en vandaag heb ik ze netjes in een doos ontvangen. Het duurde allemaal wat langer maar dit was mijn eigen schuld omdat ik telkens als ze van de de post kwamen ik niet thuis was :p kortom met airwolf kun je zaken doen ! :duimhoog:
Dozo
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 816
Lid geworden op: wo 10 mei, 2006 00:00

Bericht door Dozo »

sorry hoor ,ik wil geen afbraak doen aan airwolf , maar deze post plaats je na 1 keer iets ontvangen te hebben ?
beetje voorbarig vind ik... (maar ja das mijn mening he)
spoor!
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1285
Lid geworden op: do 19 okt, 2006 19:29

Bericht door spoor! »

daar is deze 'republiek' toch ook voor ik vind juist dat het meer gebruikt zou moeten worden :duimhoog: :zzz:
airwolf
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 6710
Lid geworden op: zo 05 nov, 2006 22:23
Locatie: landen

Bericht door airwolf »

bedankt spoor! :knikduim: :knikduim: :knikduim: :wink:
het was heel tof om met jou zaken te doen!
Plaats reactie