bansheerijder #222

Heb je een pos. of neg. transactie mogen ervaren met een koper/verkoper van het forum ?
Quadzillaboy
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 763
Lid geworden op: wo 20 okt, 2004 12:59
Locatie: Vlaams-brabant

Bericht door Quadzillaboy »

doubletracing schreef:Dit is zo een typisch wjb-sharky verhaal vind ik aan het lezen...:duimlaag:
Ik durfde het al niet zeggen :x
trx480r
lonestar/laeger's pro-trax
WJB#222
Forum moderator
Forum moderator
Berichten: 2780
Lid geworden op: do 18 mei, 2006 18:24

Bericht door WJB#222 »

met wie?

en ik heb op het moment geen geld
maar vanavond zal het opgelost worden
Laatst gewijzigd door WJB#222 op do 03 apr, 2008 21:32, 2 keer totaal gewijzigd.
2017 raptor 700 SE
doubletracing
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1129
Lid geworden op: wo 10 nov, 2004 20:11
Locatie: atvland

Bericht door doubletracing »

@wjb : als je al uw spullen gaat betalen met geld die een ander je geeft omdat jij hem spullen zogezegd verkoopt ,goe bezig :applaus:
ik hoor en lees ook constant dat je geen geld hebt maar ondertussen heb je wel een w-tec gekocht na uw diefstal van de ltr?
Dit is het laatste ik over dit zeg en ivm sharky : tjah heb al paar pogingen ondernomen voor iets te bestellen en da komt gewoon 9 van de 10 keer nooit goed...

geef gewoon ger zijn geld terug,moest jij voor iets betalen die je nooit gaat krijgen zou je ook wel reageren...
gas geven is niets , tis er blijven opzitten!

www.depannagedoublet.be
ger
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 240
Lid geworden op: di 26 aug, 2003 18:57
Locatie: alkmaar
Contacteer:

Bericht door ger »

Quadzillaboy schreef:Wat een miserie. In plaats van dat geld terug te storten en het is opgelost. Ik dacht dat het niet zo moeilijk was maar voor sommige toch wel :mrgreen:
Je had het beter onder rembours laten verzenden. Dan had je je een hoop ellende bespaard
Tja misschien was onder rembours wel verstandig geweest. Ik ben waarschijnlijk te goed van vertrouwen.
Ik heb met anderen van dit forum nooit geen problemen gehad, gewoon betalen en dan werd het opgestuurd zoals afgesproken.


Ik wil hier wel even duidelijk maken dat ik absoluut geen negatieve ervaringen heb met David (sharky)
heb altijd prettig zaken gedaan met David.

Wat WJ met sharky heeft zijn niet mijn problemen.

Maar ik ben benieuwd het gaat vanavond opgelost worden :honger:

Tis wel een stukkie fietsen van jou naar mij WJ maar dan kan je de munten zo in m'n brievenbus storten :mrgreen:

Wel zorgen dat ik je niet zie anders geef ik je misschien nog wel een gratis tandheelkundige behandeling :D
Laatst gewijzigd door ger op do 03 apr, 2008 18:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Haagje
Forum moderator
Forum moderator
Berichten: 6465
Lid geworden op: wo 08 mar, 2006 14:29
Locatie: Limburg

Bericht door Haagje »

haha :lol:


nee idd dit heeft toch wel lang genoeg geduurd...
maar volgens wj wordt het opgelost dus dat is ook weer mooi om te zien :duimhoog:

en dan hoop ik dat na vanaaf weer alles goed is :knikduim:
Dozo
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 816
Lid geworden op: wo 10 mei, 2006 00:00

Bericht door Dozo »

ger schreef:Wel zorgen dat ik je niet zie anders geef ik je misschien nog wel een gratis tandheelkundige behandeling :D
Met geweld los je niets op .
Oke de gast heeft het niet goed geregeld en ik begrijp dat je boos bent maar iemand daadwerkelijk fysiek iets aandoen vanwege ... een uitlaat ?
ik zou het diep triest vinden mocht het zover komen.
Laatst gewijzigd door Dozo op do 03 apr, 2008 18:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Alfredo
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1481
Lid geworden op: wo 04 mei, 2005 22:56
Locatie: Antwerpen

Bericht door Alfredo »

Er wordt hier van alles gespeculeerd door personen die helemaal niets met deze zaak te maken hebben. Graag zou ik dan ook hebben dat in het vervolg beide partijen eerst de kans krijgen iets te zeggen en zich te verdedigen, daar is de "vriendenkring" echt niet voor nodig. Ook het bovenhalen van andere verkopen kan enkel voor problemen zorgen.

Banshee rijder ging het probleem oplossen, de volgende persoon die hier dus iets komt schrijven zal dus hij of ger zijn!

@ger - Het is misschien om te lachen, maar bedreigingen horen op dit forum niet thuis. Laat dit je eerste en laatste waarschuwing zijn.
ICHE
Quad Master
Quad Master
Berichten: 1660
Lid geworden op: di 06 jun, 2006 16:45

Bericht door ICHE »

@ dozo, pas misschien even je bericht aan, nu lijkt het of quadzillaboy dit zegt ...


verder meng ik er mij niet bij :mrgreen:
Laatst gewijzigd door ICHE op do 03 apr, 2008 18:29, 1 keer totaal gewijzigd.
http://www.theunissen-patrick.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Dozo
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 816
Lid geworden op: wo 10 mei, 2006 00:00

Bericht door Dozo »

Thx iche :p :wink:
WJB#222
Forum moderator
Forum moderator
Berichten: 2780
Lid geworden op: do 18 mei, 2006 18:24

Bericht door WJB#222 »

ger schreef: Wel zorgen dat ik je niet zie anders geef ik je misschien nog wel een gratis tandheelkundige behandeling :D

ow almachtige ger ik word al bang van je zeg ik pis bijna in mijn broek :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

beetje fysiek geweld gaan dreigen kom maar op dan :x :duivel3:
2017 raptor 700 SE
Alfredo
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1481
Lid geworden op: wo 04 mei, 2005 22:56
Locatie: Antwerpen

Bericht door Alfredo »

Blijkbaar was mijn vorige bericht niet duidelijk genoeg, hierbij wordt dit topic dan ook gesloten. Als ger of banshee rijder het nodig vinden hier iets aan toe te voegen, mogen ze mij altijd een bericht sturen.
Alfredo
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1481
Lid geworden op: wo 04 mei, 2005 22:56
Locatie: Antwerpen

Bericht door Alfredo »

Op aanvraag van ger heb ik het topic terug geopend.
ger
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 240
Lid geworden op: di 26 aug, 2003 18:57
Locatie: alkmaar
Contacteer:

Bericht door ger »

@ alfredo bedankt.

Ik zal mij voortaan beter gedragen en niet proberen om grappig te zijn want daar komt blijkbaar alleen maar ellende van. Mijn excuses hiervoor en ook aan degene die zich aangesproken of gekwetst voelen.


Back on topic

De oplossing komt vanavond dus ik ben benieuwd. De avond is nog jong dus ik hoop dat er nog wat gaat gebeuren.
WJB#222
Forum moderator
Forum moderator
Berichten: 2780
Lid geworden op: do 18 mei, 2006 18:24

Bericht door WJB#222 »

heb eens overlegd

gekocht = gekocht (we hadden geen termijn afgesproken voor levering ) ik weet dat het langer duurde dan normaal sorry

uitlaat is onder weg :!:
2017 raptor 700 SE
Gebruikersavatar
Haagje
Forum moderator
Forum moderator
Berichten: 6465
Lid geworden op: wo 08 mar, 2006 14:29
Locatie: Limburg

Bericht door Haagje »

banshee rijder #222 schreef:heb eens overlegd

gekocht = gekocht (we hadden geen termijn afgesproken voor levering ) ik weet dat het langer duurde dan normaal sorry

uitlaat is onder weg :!:
LOL :shock:

( ik zeg er maar verder niks over maar als ik ger was dan wist ik het wel ...)
Gesloten