Bad buyer>>>probleem afgehandeld<<<

Heb je een pos. of neg. transactie mogen ervaren met een koper/verkoper van het forum ?
Plaats reactie
tjobbie
Quadverslaafde
Quadverslaafde
Berichten: 4786
Lid geworden op: za 02 mei, 2009 18:15
Locatie: Noord-Brabant Nederland

Bad buyer>>>probleem afgehandeld<<<

Bericht door tjobbie »

Vandaag afgesproken om m,n powercommander 3 te verkopen aan Jvo90.
speciaal moeite gedaan voor hem om de pc3 aan te sluiten en om te programmeren naar zijn wensen.
1 keer raden, komt niet opdagen.
nog een keer raden, laat ook niet eventjes weten dat het niet doorgaat of wat dan ook.

ik heb zo,n tering hekel aan dit soort gedrag. :x
alsof ik niks beters tedoen heb dan de avond afw8ten! :chagarijn:
Laatst gewijzigd door tjobbie op di 12 jul, 2011 21:50, 1 keer totaal gewijzigd.
AfbeeldingAfbeelding
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
Jvo90
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 8
Lid geworden op: zo 03 jul, 2011 21:45

Re: BAD BUYER!!! >>> Jvo90 <<<

Bericht door Jvo90 »

Mag ik eve je adres kom ik hem alsnog ophalen en dele we samen eve onze mening..
Gebruikersavatar
Haagje
Forum moderator
Forum moderator
Berichten: 6465
Lid geworden op: wo 08 mar, 2006 14:29
Locatie: Limburg

Re: BAD BUYER!!! >>> Jvo90 <<<

Bericht door Haagje »

Jvo90 schreef:Mag ik eve je adres kom ik hem alsnog ophalen en dele we samen eve onze mening..
Als het goed is heb je toch zijn adres als je er gister naartoe zou gaan?
Jvo90
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 8
Lid geworden op: zo 03 jul, 2011 21:45

Re: BAD BUYER!!! >>> Jvo90 <<<

Bericht door Jvo90 »

Hij wou me ergens naar toe laten komen dus ik heb geen adres.


Maar ik zal het verhaal even uitleggen:

Een familielid van mij lag op sterven en is gisteren avond overleden aan kanker, dus ik had even iets anders aan me hoofd dan de pc3.

Dus dit heb ik de volgende dag gemailt, omdat ik het die avond niet heb kunnen doen omdat ik gelijk in mijn auto ben gesprongen.
Hier heeft hij geen begrip voor (dit is iets waar ik een tering hekel aan heb ), dus wil ik wel even langs hem gaan en hem uitleggen hoe ik er over denk.

mvg jimmy
tjobbie
Quadverslaafde
Quadverslaafde
Berichten: 4786
Lid geworden op: za 02 mei, 2009 18:15
Locatie: Noord-Brabant Nederland

Re: BAD BUYER!!! >>> Jvo90 <<<

Bericht door tjobbie »

hoho vriend, ik betreur ten zeerste dat er een dierbare van je is overleden en zou daar ook de grootste respect voor
hebben als je om die reden niet zou komen.
ik heb je dezelfde avond nog een extra mailtje gestuurd of je nog kwam, ook hier geen reactie op gekregen.
een simpel smsje was voldoende geweest.
dus je moet nu niet mij de zwarte schaap toespelen, ik heb hier een goede reputatie en die zou ik ook graag willen behouden.
dus je begrijpt hoop ik wel wat mijn kant van het verhaal is, ik kon onmogelijk weten wat er aan jou kant gebeurdt
en geloof me, dit is niet de eerste keer dat ik dit meemaak dus vandaar dat ik mijn mening (iets te snel) klaar had.

misschien dat we ondanks deze onaangename verassingen er misschien toch nog een positieve draai aan kunnen geven
en het nog poging wagen.
your call.
AfbeeldingAfbeelding
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
Jvo90
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 8
Lid geworden op: zo 03 jul, 2011 21:45

Re: BAD BUYER!!! >>> Jvo90 <<<

Bericht door Jvo90 »

Het gedeelte van dat ik iets had moeten laten weten is 100% waar dit was zeker niet netjes van mij!

Maar het is zo gegaan en ik kan het helaas niet terug draaien, en ik wil er nu eigelijk over op houden.


En de pc3 heb ik zojuist nieuw besteld, omdat ik had gedacht dat je hem niet meer wilde verkopen aan mij.

Ik ga proberen de bestelling teanulleren mocht dit lukken dan kom ik hem alsnog halen.


Mvg Jimmy
tjobbie
Quadverslaafde
Quadverslaafde
Berichten: 4786
Lid geworden op: za 02 mei, 2009 18:15
Locatie: Noord-Brabant Nederland

Re: Bad buyer>>>probleem afgehandeld<<<

Bericht door tjobbie »

Ik zal de slechte titel weghalen voor je.
je kunt volgens mij altijd annuleren binnen 24uur maar kijk maar. Ik hoor t wel.

Grtjs.
AfbeeldingAfbeelding
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
tjobbie
Quadverslaafde
Quadverslaafde
Berichten: 4786
Lid geworden op: za 02 mei, 2009 18:15
Locatie: Noord-Brabant Nederland

Re: Bad buyer>>>probleem afgehandeld<<<

Bericht door tjobbie »

en?
AfbeeldingAfbeelding
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
Jvo90
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 8
Lid geworden op: zo 03 jul, 2011 21:45

Re: Bad buyer>>>probleem afgehandeld<<<

Bericht door Jvo90 »

Ik heb de pc via een werknemer van motorport besteld, en hij zegt dat hij de bestelling niet kan annuleren.

Dus kan hem niet van je afnemen.


Succes met de verkoopt.
Plaats reactie