bandenman

Heb je een pos. of neg. transactie mogen ervaren met een koper/verkoper van het forum ?
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Darkzero
Quadrider
Quadrider
Berichten: 296
Lid geworden op: di 28 mei, 2013 19:36
Locatie: Diepenbeek

bandenman

Bericht door Darkzero »

voor het eerst contact mee gehad op 27/11/14. hij had interesse in m'n quad lift.
beetje info uitgewisseld via pb en dan verder gegaan via email.
dan op vraag foto's, meer info en adres doorgestuurd en ook mijn gsmnummer voor het gemak.
op een dinsdagvoormiddag afgesproken maar is niet komen opdagen. check mijn mail en blijkbaar heeft hij iets na middernacht gemaild en afspraak afgezegd. ik check niet continu mijn mail, zeker 's morgens niet dus een sms of belletje was net zo handig geweest.
de week erop maandag afgesproken maar is niet komen opdagen op afgesproken uur. na 1 uur wachten nog niks. nadien mail dat hij afspraak vergeten was.
weer poging tot afspraak maar heeft blijkbaar moeite met mails te lezen. zou maandag- of dinsdagvoormiddag de week erop doorgaan. zondagavond zelf maar weer gehoord of hij maandag kon. niet dus. maandag lees ik dat dinsdag ook niet zal lukken.
ik laat 'm weten dat ik het beu ben om nu al 3 weken met hem pogingen te doen om af te spreken, het beu ben om de krik iedere keer op en af te sleuren, de krik wel te koop zal zetten op kapaza als ik er vanaf wil en niet meer wil verkopen aan hem.
krijg een mail terug dat hij er eentje gevonden heeft voor 55€. mij geen probleem, ik heb er exact het dubbel voor betaald (heb factuur nog) en wil 'm zo laag niet verkopen aangezien hij nog bijna ongebruikt is.
maar dan wordt ik verweten dat ik geen respect heb voor mensen die 80u per week werken? sorry maar ik heb ook veel weken van 80u met hoofd- en bijberoepen en sommige weken ga ik daar heel vlot over.
uiteindelijk nog een mailtje van hem maar ik doe zelfs niet de moeite om 'm te lezen --> prullenmand!

conclusie: doe geen zaken met deze kerel! hij houdt zich niet aan afspraken en houdt graag mensen aan het lijntje om ze achteraf nog te verwijten dat ze geen rekening met hem houden!
Gebruikersavatar
Jason McCoy
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 8394
Lid geworden op: zo 24 jul, 2011 18:25
Locatie: Lunteren

Re: bandenman

Bericht door Jason McCoy »

Ik vind dat je nog veel geduld hebt gehad eigenlijk.
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Gebruikersavatar
Darkzero
Quadrider
Quadrider
Berichten: 296
Lid geworden op: di 28 mei, 2013 19:36
Locatie: Diepenbeek

Re: bandenman

Bericht door Darkzero »

mijn probleem is dat ik zelf ook weinig thuis ben door mijn beroepen, daarom heb ik het wat langer tijd gegeven en meerdere afspraken proberen maken. maar mijn geduld is ook niet oneindig.
ik gebruik m'n quad bijna alleen nog voor woon-werkverkeer omdat ik daarbuiten zelden of nooit tijd heb. dat zegt genoeg zeker?
Gebruikersavatar
Jason McCoy
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 8394
Lid geworden op: zo 24 jul, 2011 18:25
Locatie: Lunteren

Re: bandenman

Bericht door Jason McCoy »

Wat jij doet of wat hij doet maakt niks uit. Afspraak is afspraak
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
scorpion
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 205
Lid geworden op: wo 27 feb, 2013 21:19
Locatie: messelbroek

Re: bandenman

Bericht door scorpion »

en welke quadlift heb je te koop?
Gebruikersavatar
bandenman
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 33
Lid geworden op: zo 04 mei, 2014 22:11
Locatie: regio Oss

Re: bandenman

Bericht door bandenman »

Aaaaahhhhh wat is ie toch zielig........
Wat ben je toch een klein zielig ventje om hier te gaan zitten janken...

Gelukkig zal ik me verder niet verlagen om hier een discussie aan te gaan. Ik heb meer verstand dan dat.
Life, it is what it is.....
Gebruikersavatar
Haagje
Forum moderator
Forum moderator
Berichten: 6465
Lid geworden op: wo 08 mar, 2006 14:29
Locatie: Limburg

Re: bandenman

Bericht door Haagje »

bandenman schreef:Aaaaahhhhh wat is ie toch zielig........
Wat ben je toch een klein zielig ventje om hier te gaan zitten janken...

Gelukkig zal ik me verder niet verlagen om hier een discussie aan te gaan. Ik heb meer verstand dan dat.
Sorry maar je eerste reactie zegt al genoeg :roll:
Gebruikersavatar
Darkzero
Quadrider
Quadrider
Berichten: 296
Lid geworden op: di 28 mei, 2013 19:36
Locatie: Diepenbeek

Re: bandenman

Bericht door Darkzero »

dit forumgedeelte is net bedoeld om een review te plaatsen, om mensen te behoeden voor dit soort individuën. dit is wat ik naar waarheid heb gedaan. op aanvraag wil ik gerust de wederzijdse mails hier plaatsen maar ik denk dat jullie idd wel genoeg kunnen afleiden uit zijn reactie.

dit is trouwens de motorlift die ik te koop heb staan. nog altijd te koop dus.
Afbeelding
Afbeelding
berry
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 32
Lid geworden op: zo 29 mar, 2015 00:15

Re: bandenman

Bericht door berry »

wat wil je er voor hebben .ik heb er wel belang bij .ik hoor het wel groet berry
MaikelvanderPol
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 4
Lid geworden op: wo 17 dec, 2014 01:04

Re: bandenman

Bericht door MaikelvanderPol »

Anders heb ik ook wel interesse, als je hem nog hebt natuurlijk...
Gebruikersavatar
Darkzero
Quadrider
Quadrider
Berichten: 296
Lid geworden op: di 28 mei, 2013 19:36
Locatie: Diepenbeek

Re: bandenman

Bericht door Darkzero »

Hij is ondertussen verkocht, eind december geloof ik
Plaats reactie