RZR in de sneeuw

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent 4x4 quads gaat...
Plaats reactie
No Limit W-tec
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 7138
Lid geworden op: vr 10 jan, 2003 08:13
Locatie: Beselare
Contacteer:

RZR in de sneeuw

Bericht door No Limit W-tec »

Ben al drie dagen aan het rond rijden met de RZR. Al meer gereden in deze drie dagen dan heel 2009 :D Nu verlof en dus tijd om te rijden. Het is gewoon de max in sneeuw, haal vlotjes 70-80 op de besneeuwde banen. Zolang je tractie hebt geen probleem, afremmen is heel ander paar mouwen... Al één keer moeten remmen voor sneeuwruimer in landweg, resultaat 180 graden rond op een breedte van amper 4 m... kon slechter afgelopen zijn met links en rechts een gracht... Op de kasseien van de Kemmelberg vol gas omhoog in de sneeuw, niet normaal. Al bij al niet te koud met de halve ruit. Wel paar goede handschoenen aan. In de onverharde wegen is het de max, glijden in de bochten maar toch voldoende grip als het nodig is. Wel één keer van de baan gegaan en rond in veld. Om een of andere reden laadt de batterij onvoldoende, ofwel batterij stuk ofwel de koude, al twee keer startkabels nodig gehad. Denk dat ik toch een autobatterij ga steken, daar is ruim plaats genoeg voor. Wat ik ook eens ga bestuderen is of ik geen handrem voor de achterwielen kan monteren. Dit zou fun zijn om te kunnen 'zetten' voor de bocht.

Jammer genoeg geen foto's. Ga mijn plannen om RZR te verkopen toch opbergen. ALS ik tijd heb is het wel mega fun en de kinderen vinden het ook de max. Ga in de plaats aanhangwagen laten maken om mee te nemen op verlof achter de mobil home.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Gebruikersavatar
Haagje
Forum moderator
Forum moderator
Berichten: 6465
Lid geworden op: wo 08 mar, 2006 14:29
Locatie: Limburg

Re: RZR in de sneeuw

Bericht door Haagje »

Haha ja dit ''spelen'' in de sneeuw haalt toch veel bij mensen los :D

Wellicht zal er nog sneeuw genoeg liggen. Dus foto's kunnen nog altijd komen :engel:
Plaats reactie