Rit QFF Eersel

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent 4x4 quads gaat...
Plaats reactie
staf
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 146
Lid geworden op: do 04 aug, 2005 20:50
Locatie: ham

Rit QFF Eersel

Bericht door staf »

Nu een paar uurtjes terug van een erg fijne quadrit georganiseerd door https://www.facebook.com/QFFeersel/?fref=ts QFF Eersel
Een prachtig initiatief dat erg mooi in elkaar gestoken is met een boeiende track.
Wat me even van het hart moet is het feit dat er verschillende mensen (vooral SSV's) het nodig vonden om een boer zijn veld (met wintergraan) eens flink om te ploegen.Ondanks dat er perfect naast het veld kon gereden worden.Als je de mensen dan over hun gedrag aanspreekt geven ze als reden dat het onmogelijk is om met hun voertuig over de modderige pad te rijden omdat ze de verkeerde banden hebben.of dat ze maar een halve aandrijving hebben.Blijkbaar kunnen deze jongens geen ruk off road rijden want van onze groep reed iedereen er in 2x4 door.Er kan geen enkele reden zijn om iemand zijn grond of gewassen te vernielen.Als je in een pad naast een veld dat bewerkt is vast rijdt vraag je een sleepje of ga je winchen.
Op deze manier gaan we niet kunnen blijven off roaden en wordt alles verziekt door een paar rotte appels.
Ik hoop dat de mensen die zich hier aan bezondigd hebben even nadenken over wat ze aangericht hebben.
In België is het bijna niet meer mogelijk om off road tre rijden door zulke acties.
Bij jullie Nederlanders is er nog veel mogelijk maar probeer dat zo te houden en heb respect voor de natuur en andermans eigendom.En niet te vergeten de andere gebruikers van de open ruimte.
Denk ook aan de mensen van QFF Eersel die waarschijnlijk aangesproken gaan worden door de mensen wiens eigendom beschadigd is.
Dat is dan de dank om zo een mooi evenement te organiseren.
Om af te sluiten nog eens een pluim voor de mensen van QFF om dit jaarlijks evenement met erg mooie track te organiseren.
Yair
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1423
Lid geworden op: vr 08 mei, 2009 04:48
Contacteer:

Re: Rit QFF Eersel

Bericht door Yair »

Jammer om te horen.
Zulke mensen blijf je er helaas altijd tussen houden.
_____________________________
Afbeelding
Gebruikersavatar
java
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1151
Lid geworden op: za 20 aug, 2011 11:31
Locatie: Friesland!

Re: Rit QFF Eersel

Bericht door java »

Dat is het grote probleem. Heb je het gemeld bij de organisatie? Dan kunnen hun evt de kosten verhalen op hun.
Dit is helaas ook de reden waarom veel mensen niks meer willen / durven te organiseren.
Afbeelding
Gebruikersavatar
ysie
Quadrider
Quadrider
Berichten: 260
Lid geworden op: ma 20 okt, 2014 13:10

Re: Rit QFF Eersel

Bericht door ysie »

Is jammer.
Ab amicis honesta petamus. :) :D
Gebruikersavatar
Quadrijder2
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 556
Lid geworden op: wo 26 mar, 2014 10:57
Locatie: Zuid Nederland

Re: Rit QFF Eersel

Bericht door Quadrijder2 »

Dit is echt zo jammer ,dit was vorig jaar ook al en het is echt zonde want QFF steekt heel veel tijd in deze schitterende tocht.
Nog even en ook QFF gaat hiermee stoppen wat natuurlijk niemand wil.
Ik baal echt dat ik er nu niet bij was omdat mijn Quad in opslag staat ver weg wegens een grote verbouwing thuis. :|
Laat de mooie foto's/filmpjes maar komen. 8)
Can Am Outlander L 500 DPS Max
Plaats reactie