kymco mxu 500

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent 4x4 quads gaat...
awakzrx
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 48
Lid geworden op: do 20 nov, 2014 20:06
Locatie: Belgisch Limburg

kymco mxu 500

Bericht door awakzrx »

De eerste 500 km op mijn Kymco mxu 500 zitten erop.
tot nu toe geen probleem gehad, heb de eerste 350 km niet boven de 60 km per uur gereden, dan de eerste beurt, olie met oliefilter en de vetnippels bij gepompt(vet).
daarna de gasaanslag op 60 % gezet in deze stand rijdt de mxu ongeveer 85 op de teller (in het echt ongeveer 77 km p/u)
moet zeggen dat de motor nu wel een beetje los begint te komen.
Het eerste modder ritje is ook al gedaan, (maarrrrr potverdorie voor een kwartiertje fun, heb ik wel zowat 2 uur moeten poetsen, die modder komt ook overal, de wielen eraf gehad om de remmen en alles weer schoon te krijgen).

ik heb er inmiddels ook een ledstraler van 12 leds erop, en een aparte schakelaar om het licht uit te schakelen. (voor als het nodig is :oops: )

moet zeggen dat de mxu niet tegenvalt, over een paar honderd km nog eens olie verversen, en daarna kan ik eens uit proberen hoe hard de mxu eigenlijk rijd ( niet dat dat erg interessant is voor een 4x4)
Een ding valt me wel op, als ik de motor af zet, is het net of deze een keer na boert, weet niet hoe ik het moet omschrijven, ik heb meerdere1 cilinder 4 tact hier maar, geen enkele maakt dat geluid

Afbeelding
Afbeelding
Plaats reactie