Nieuwe Outlander Limited

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent 4x4 quads gaat...
johnjeep
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 35
Lid geworden op: vr 01 okt, 2010 19:46
Locatie: Tienen

Re: Nieuwe Outlander Limited

Bericht door johnjeep »

@Skywalker.
Ja Rob, hetzelfde hier. Met mijn CF800 nam ik alle kruispunten en bochten zeeeer vlotjes. De eerste keer met de Canam jeeezes.
Die HD springs die ga ik dan zeker bestellen. De ringen heb je er dus niet meer extra tussen steken als ik je goed begrijp.

@Jazzy
Ik was voor de XTP gegaan. Maar deze was nog enkel op T3 inschrijving (landbouw) te krijgen voor België en ik moest een L7e hebben. Daarom is het de Limited geworden. De luchtvering is voor mij dik OK gezien ik hem soms wel extra laad (100kg+) viewtopic.php?f=49&t=48923maar vooraan is hij voor verbetering vatbaar.

Bedankt voor het opzoekingswerk. Bij QFF vertelden ze me dat een set altijd bestond uit 4 schoks vandaar.

Ik ben nu bezig met het deluxe windscherm te plaatsen en de verwarmde handvaten. Volgende gaan de HD springs worden en de metalen voetsteunen zoals op de Renegade.
Gebruikersavatar
skywalker
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 157
Lid geworden op: ma 10 jul, 2006 17:46
Locatie: Omgeving Rotterdam

Re: Nieuwe Outlander Limited

Bericht door skywalker »

Nee de veren heb ik nooit gekocht.
Ik heb nog steeds de ringen er tussen zitten, die hebben het zelfde effect en zijn een stuk goedkoper!
johnjeep
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 35
Lid geworden op: vr 01 okt, 2010 19:46
Locatie: Tienen

Re: Nieuwe Outlander Limited

Bericht door johnjeep »

Jouw limited is wel echt mooi zo in het oranje. Dat contrasteerd mooi met het zwart. Top :applaus:
Nog nooit eerder gezien. Ik zou zo willen wisselen.
Succes ermee. :rock:

John
Gebruikersavatar
skywalker
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 157
Lid geworden op: ma 10 jul, 2006 17:46
Locatie: Omgeving Rotterdam

Re: Nieuwe Outlander Limited

Bericht door skywalker »

johnjeep schreef:Jouw limited is wel echt mooi zo in het oranje. Dat contrasteerd mooi met het zwart. Top :applaus:
Nog nooit eerder gezien. Ik zou zo willen wisselen.
Succes ermee. :rock:

John
Is goed wanneer zullen we afspreken?
Ik vind die van jou mooier, heb een auto in de zelfde kleur.
De mijne is trouwens van 2013 hoop niet dat dat een probleem is :D :mrgreen:
johnjeep
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 35
Lid geworden op: vr 01 okt, 2010 19:46
Locatie: Tienen

Re: Nieuwe Outlander Limited

Bericht door johnjeep »

Tijd voor een update.....
Dit volgende stond al in het GEVRAAGD maar omdat ik het gesloten heb is het weg en bijgevolg de nuttige info dat het misschien bevatte ook.

Dus de ringen in de voordempers daar zijn we dus van af gestapt omdat op snelle stukken onverhard de voordempers dit niet verwerkt kregen en bijgevolg ook geen stuurcontrole meer.
Dit is vooraan in de plaats gekomen en nu kan de quad terug meer dan ik durf :lol:
Afbeelding
En naast de standaard demper.
Afbeelding

Ook heb ik de eerste panne gehad met de quad. Twas weer een specialleke.

Opeens servo ondersteuning weg met de melding op de dash van ¨Communication failure DPS¨
Soms pas na 10 a 20km soms elke 500m.
Bij de dealer binnengedaan. Deze kon de fouten vaststellen in B.U.D.S. en stelde voor om de DPS eens terug op zijn nulstand te zetten en dan terug te testen.
Je raad het al, dat was het dus niet...... Nog maar eens de trailer op en weer terug.
Nieuwe DPS in en terug testen. Feilloos 30km aan een stuk en dan terug. Een geluk dat het deze maal bij de dealer zelf was. Een rit voor mij gespaard :applaus:
Terug getest met een occasie Dashboard en nu bleek alles te blijven functioneren.
Deze dan ook maar vernieuwd. Voorlopig hebben we geen foutmeldingen gehad dus duimen maar.
Een geluk dat dit onder de garantie was....anders 1786€ voor de onderdelen.
Plaats reactie