Welke quad?

Welke quad is voor mijn doeleinden best geschikt?
Boncari
Forum moderator
Forum moderator
Berichten: 3218
Lid geworden op: do 16 aug, 2007 22:16

Re: Welke quad?

Bericht door Boncari »

Jason McCoy schreef: Zo ging ik van de week met max 30 de bocht om en ja hoor daar ging ik haast. Gelukkig had Boncari t niet gefilmd! :applaus:
We hadden afgesproken dat jij dat stukje film niet zou wissen, dus je hebt het toch gedaan?? :?
Als ik het filmpje op mijn eigen pc had gehad en jij het niet bewust van het kaartje geknipt zou hebben, dan zou dit een mooi moment zijn om het te posten! :D
Nu snap ik ook waarom dat downloaden van dat ene filmpje niet verder lukte dan vlak voor het moment dat jij de bocht verkeerd nam :P

Als er veel vraag naar is en als ik mijn eigen filmpjes nog terug krijg van Jason McCoy dan kan ik het wel posten :)

Maar nadat ik mezelf verdedigd heb weer ff on-topic:
@ TheQuadBoy: er is nu al meerdere keren gezegd dat je eerst zelf onderzoek moet doen.
Dus nu nog een samenvatting: zoek met google, zoek op het forum, vraag ervaringen aan gebruikers (kan gevonden worden met behulp van de garage op het forum), vraag bij dealers om info en maak proefritten!!!!
Quadclub 'De Veluwse Zandhappers'

http://www.youtube.com/user/16467
https://picasaweb.google.com/eversteeg700
TheQuadBoy
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 135
Lid geworden op: ma 05 sep, 2011 15:25

Re: Welke quad?

Bericht door TheQuadBoy »

Boncari schreef:
Jason McCoy schreef: Zo ging ik van de week met max 30 de bocht om en ja hoor daar ging ik haast. Gelukkig had Boncari t niet gefilmd! :applaus:
We hadden afgesproken dat jij dat stukje film niet zou wissen, dus je hebt het toch gedaan?? :?
Als ik het filmpje op mijn eigen pc had gehad en jij het niet bewust van het kaartje geknipt zou hebben, dan zou dit een mooi moment zijn om het te posten! :D
Nu snap ik ook waarom dat downloaden van dat ene filmpje niet verder lukte dan vlak voor het moment dat jij de bocht verkeerd nam :P

Als er veel vraag naar is en als ik mijn eigen filmpjes nog terug krijg van Jason McCoy dan kan ik het wel posten :)

Maar nadat ik mezelf verdedigd heb weer ff on-topic:
@ TheQuadBoy: er is nu al meerdere keren gezegd dat je eerst zelf onderzoek moet doen.
Dus nu nog een samenvatting: zoek met google, zoek op het forum, vraag ervaringen aan gebruikers (kan gevonden worden met behulp van de garage op het forum), vraag bij dealers om info en maak proefritten!!!!
Je moest eens weten hoeveel ik al aan het zoeken ben....
Maar de enige info die ik vaak vind is bij sites van quaddealers waar de standaard dingen staan, maar zie niet echt ervaringen...
Gebruikersavatar
Jason McCoy
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 8394
Lid geworden op: zo 24 jul, 2011 18:25
Locatie: Lunteren

Re: Welke quad?

Bericht door Jason McCoy »

Komt goed hoor
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
erika
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 2
Lid geworden op: vr 25 dec, 2009 09:56

Re: Welke quad?

Bericht door erika »

cf moto komt uit met de x-lander 800cc v-twin ,2 cilinder watergekoeld ,heb al testrit meegedaan bij deforce in roeselare grootverdeler van cfmoto belgie ,prestaties zijn bijna gelijk aan de can-am 800,topsnelheid 120km/u,maar voor de prijs van 8999euro is die het zeker waard
Baggerlip
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 52
Lid geworden op: zo 05 jun, 2011 14:17
Locatie: Rotterdam en omstreken

Re: Welke quad?

Bericht door Baggerlip »

TheQuadBoy schreef:En wat weten jullie trouwens over TGB?
Ik heb deze gezien en die vind ik ook heel mooi:
TGB Blade 550 LT 4x4 IRS
http://www.brabantquads.nl/catalogus/qu ... LT-4x4-IRS

Want is deze quad betrouwbaar en geschikt voor off road?

En dezelfde vraag heb ik over de goes 625i max.
http://www.brabantquads.nl/catalogus/qu ... s-625i-Max
Ik heb nu een paar maanden een TGB target 525 4x4 gekocht bij brababtquads en ben zeer tevrede
Ik kan er lekker mee door het zand en door de bagger Raggen
De top is 95 km pu maar dat is hard zat ik rij toch niet zo vaak over de snelweg
Al met al een goede quad om mee te beginnen 
 TGB 525 DAKAR  (nr 84) (2010)
Yamaha grizzly 700 (2014)
Can am outlander XMR (2017)
catje
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 5
Lid geworden op: di 21 jul, 2009 18:46

Re: Welke quad?

Bericht door catje »

Wel eens gekeken naar een Arctic Cat? Goede prijs/kwaliteit verhouding voor een A merk. Kunnen standaard allemaal op kenteken, zonder dat er wat aangepast moet worden aan de quad.
Plaats reactie