Welke quad?

Welke quad is voor mijn doeleinden best geschikt?
Plaats reactie
Affectiveroy
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 2
Lid geworden op: zo 23 sep, 2012 23:31

Welke quad?

Bericht door Affectiveroy »

Hallo mensen.

Ik ben Roy en ik kom uit Maastricht, ik ben eigenlijk benieuwd naar dealers in de omgeving van maastricht / zuid limburg.
Ik kan eigenlijk alleen Lucar vinden in Kerkrade maar deze levert enkel tgb en daar durf ik mij niet aan te wagen, wil het liefstte een a merk dealer die zowel Suzuki als bv Yamaha levert.
Ben opzoek naar een king quad of een grizzly aangezien mij dit de bestte quads lijken voor iemand van 210cm of sla ik de bal hier volledig mis?

Met vriendelijke groet,

Roy[
erikalbring
Quad Master
Quad Master
Berichten: 1600
Lid geworden op: do 06 okt, 2011 19:39
Locatie: ergens op een boerderij in nederland

Re: Welke quad?

Bericht door erikalbring »

wat wil je ermee gaan doen? modderen? dan ja, KQ 750, grizzly 550/700, Can-am ranegade/outlander 500/800/1000 etc, is net wat binnen je budget valt, dealers kun je misschien bij brabantquads terecht?
yamaha raptor 350 :crosser: : kenda klaw achterbanden, pro taper stuur, xtremeparts nerfbars
to-do: voorbanden vervangen, andere uitlaat+luchtfilter
Affectiveroy
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 2
Lid geworden op: zo 23 sep, 2012 23:31

Re: Welke quad?

Bericht door Affectiveroy »

Hey zag het antwoord nu pas.
Nou het zou eigenlijk voor 90% woon - werkverkeer zijn.
En brabant quad is te doen maar voor eventuele reparaties, garantie en onderhoud net wat te ver.

Daarbij lijkt mij de gemiddelde utility quad een stuk ruimer / meer beenruimtte klopt deze opvatting?

mvg, Roy
xScorxPiusx
Quadrider
Quadrider
Berichten: 439
Lid geworden op: za 18 feb, 2012 13:46

Re: Welke quad?

Bericht door xScorxPiusx »

arctic cat TRV :D (lange versie) en dan de 1000... dan kan je bijna liggen op de quad :D
Maar de dealer is en flevoland (een goede dan)

Maar er zijn toch wel veel dealers in limburg... in noord-holland is het zo schraal als wat..
"Minis are for girls"

- Robby Gordon.
erikalbring
Quad Master
Quad Master
Berichten: 1600
Lid geworden op: do 06 okt, 2011 19:39
Locatie: ergens op een boerderij in nederland

Re: Welke quad?

Bericht door erikalbring »

kijk anders een op de site van yamaha : http://www.yamaha-motor.nl" onclick="window.open(this.href);return false; daar staat een overzicht op van de dealers in nederland :wink:
yamaha raptor 350 :crosser: : kenda klaw achterbanden, pro taper stuur, xtremeparts nerfbars
to-do: voorbanden vervangen, andere uitlaat+luchtfilter
Plaats reactie