polaris predator 500 met 700cc

Welke quad is voor mijn doeleinden best geschikt?
Gebruikersavatar
aroundinafrica
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 86
Lid geworden op: do 14 nov, 2013 16:37
Locatie: voorlopig afrika

Re: polaris predator 500 met 700cc

Bericht door aroundinafrica »

je zal toch ook met je schijf zitten,,alleen met m,n hub kom ik niet weg ermee.
achter natuurlijk met ketting etc,,maar is al stukken lager dan voorkant ,,
i dont need sex, the gouverment fuck's me every day!
Ardjuh
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2227
Lid geworden op: ma 16 jun, 2008 17:07
Locatie: Zuid Holland (NL)

Re: polaris predator 500 met 700cc

Bericht door Ardjuh »

v/d ham heeft ze wel is in krat staan...

Honda kan ook nog optie zijn ook onderdelen overal voor te verkrijgen. :wink:

Verlagen van quad aan de voorkant is super simpel, trek gewoon de veren er tussenuit,
ligt frame op de grond... veel lager krijg je hem niet. Kun je gewoon je bande op spanning
houden.
Als je een polaris IRS vind, kun je aan de achterkant precies zelfde doen, als het mee zit
zijn dat in totaal 4 bouten dan...
Met een achterbrug verschild het per quad, maar je zou je link los kunnen halen, dan ben
je met 1 á 2 bouten plat op de grond.
Daarna 4 boutjes van je stuur los draaien en die plat duwen... en klaar is kees :D

Zit voor de rest nagenoeg geen verschil tussen hoogte van stuur en quads, is cm meter
werk... door voor suzuki te kiezen win je niet ineens 20 cm. :wink:

Reserve band mee nemen, weet niet wat het mag kosten? Maar als je beadlock velgen
neemt, voor en achter. Hoef je bij een lekke band in principe alleen maar je ventiel
eruit te snijden en een binnenband erin te duwen... is wel is waar wat meer werk, maar
heel veel minder ruimte, gewicht, etc. :D
No Can't Do!
Gebruikersavatar
aroundinafrica
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 86
Lid geworden op: do 14 nov, 2013 16:37
Locatie: voorlopig afrika

Re: polaris predator 500 met 700cc

Bericht door aroundinafrica »

we zijn eruit ,,komt niks op de cabine ,,ja reservewiel van de truck ,,ipv reservewiel houder achterop,knopen we de quad achterop,,met steunen,,en reservewiel komt op cabinedak,,200 kg is makkelijk om te houden,,dus daar zijn we uit,,,

van der ham ,nope ga ik niet heen ,,die man wil alleen z,n eigen zootje verpatsen ,totaal geen info ,voor een vraagje ..
heb wat anderen gebeld en die mensen zijn behulpzaam,,gingen zelfs meten door de foon heen,,en dat zegt me meer dan ,botte antwoorden etc..alleen die hadden geen ltz meer staan grrrrrrrrrrrrrrrrrrrr,,,had ook geen tijd vandaag ,,morgen maar eens gaan rondhobbelen ,,
staat ook nog black edition uit 2008 op mp,,voor vp 3750 eurrie

en honda ,,staan er niet veel van ,,ja zo,n R type dan,,wil ik niet ,wil wat meer duurzamer,,en yamaha heeft meestal ook die R

ik bedank ieder die aan m,n moeizame topic ff mee wilden helpen hahahahah

ff gewijzigd,,net ff in zuid afrika gekeken,,onderdelen zat !!!!!!!!!! en goedkoper ook ,,
i dont need sex, the gouverment fuck's me every day!
Gebruikersavatar
Jason McCoy
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 8394
Lid geworden op: zo 24 jul, 2011 18:25
Locatie: Lunteren

Re: polaris predator 500 met 700cc

Bericht door Jason McCoy »

qua vd Ham een wijze keuze van je.

Laatst stond er bij de quadwinkel in barneveld geloof ik nog een LTZ te koop. Die jongens weten ook veel van voorbereidingen als je ver weg gaat enzo. Misschien hun ook eens bellen. Kan in iedergeval geen kwaad
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Gebruikersavatar
aroundinafrica
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 86
Lid geworden op: do 14 nov, 2013 16:37
Locatie: voorlopig afrika

Re: polaris predator 500 met 700cc

Bericht door aroundinafrica »

hoi

ja idd kijk idd rond ,,en zal eens op de site gaan kijken van hun..
'
zat eerst weer in de knoop met deze r[overheid[ regels hierzo grrrrrrrrrr,,wilde de quad achterop hebben ,,mag niet meer dan een 1 meter uisteken, deelbare lading,,,ze kunnen de schijt krijgen die 15 a 20 cm meer ,knoop er een bord op ,en hoes zien ze er niks van hahaha..

en als ze daar echt opletten die afstand dan miss toch op dak,,net wat die andere al typte veren los ,maar of ik dan die 80 a 85 cm haal?????? met frame op grond ,,we zullen zien,,zal eens rondneuzen op quadwinkel,,
i dont need sex, the gouverment fuck's me every day!
Gebruikersavatar
aroundinafrica
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 86
Lid geworden op: do 14 nov, 2013 16:37
Locatie: voorlopig afrika

Re: polaris predator 500 met 700cc

Bericht door aroundinafrica »

holla

staat er weer een op MP nu weer een polaris outlaw 500 met irs,,eerst 3950,nu 3500 eurrie,s ..wat is er toch met die polarrissen ,,het blijven mooie quads,,,
maar jammer dat ze uit de usa komen ,ivm onderdelen denk,,

blijf lekker bij onze ltz 400,,,maar blijft apart onofhankelijke vering
i dont need sex, the gouverment fuck's me every day!
Plaats reactie