Nieuwe quad(je) :)

Laat ons watertanden met de mooiste 4x4 foto's uit je collectie...
Grizzly700
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 818
Lid geworden op: za 23 sep, 2006 16:30
Locatie: Midden nederland
Contacteer:

Nieuwe quad(je) :)

Bericht door Grizzly700 »

Ik heb dus de grizzly ingeruild voor een nieuwe suzuki kingquad 750.
Hierbij even een fototje en ook wat er nog op komt :)

Dit zit er nu op:

Piaa 510 SMR lampen.
Kolpin handkappen met spiegeltjes.
Xenon (look a like) lampjes orgineel is het 35w en nu zit er 55w in dus net iets meer en feller/witter licht.
Kolpin matrix seat bag.

Wat onderweg is:

Volledige alu onderbeplating voor motor en a-armen.
ITP SS 212 velgen met ITP Holeshot ATR banden (wat sportievere utility band)
Afbeelding
Afbeelding

Hier nog een fototje nadat ik de handkappen en lampjes er op heb gezet de tas staat er inmiddels nu ook op, morgen komen de alu platen binnen dus die gaan er ook gelijk op.
Afbeelding

Groetjes
Gebruikersavatar
cyberdrone
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1022
Lid geworden op: zo 18 feb, 2007 20:59
Locatie: meldert

Bericht door cyberdrone »

Mooi speelgoed ! Veel succes ermee ! Hopelijk zul je even tevreden ervan zijn als ik met mijn 450 :knikduim:
"Dip me in chocolate and throw me to the lesbians"
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
tim1988
Quadrider
Quadrider
Berichten: 251
Lid geworden op: wo 25 jul, 2007 09:14
Locatie: Werchter
Contacteer:

Bericht door tim1988 »

Waarom heb je de grizzly ingeruild?
Niet tevreden over?
Wij hebben hier ook eentje staan en wij zijn er best wel tevreden over.
Rijd echt bijna overal door en der zijn nog nooit prullen aangeweest.
Trekt ook regelmatig zware aanhanger op prive terrein en dat gaat allemaal zeer goed.
Vooral het eps systeem is een zaligheid op de grizzly.

In ieder geval veel succes met diee suzy en amuseerd u ermee.
Zal er wel niet aan ontbreken zeker :wink:
Grizzly700
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 818
Lid geworden op: za 23 sep, 2006 16:30
Locatie: Midden nederland
Contacteer:

Bericht door Grizzly700 »

Waarom heb ik hem ingeruild hmm,

Ja ik ben snel op iets uitgekeken :oops: :oops: . (was inmiddels als bijna 1,5 jaar oud)
Ik was ook super tevreden over de grizzly maar ik wilde wat meer touren en af en toe met z'n 2e op de quad weg.
En op de grizzly kon dit wat minder want de suzi is gekeurd voor 2 personen en de grizzly voor 1 en de suzi heeft ook wat groter zadel en dat vindt ik ook wel fijn.

Voor de rest ja de grizzly had EPS maar ik weet niet of ik het echt ga merken want rij ook veel op de weg.

En ik vindt het uiterlijk van de suzi ook mooier en hij heeft ook een veeeel soepelere motor loopt allemaal net wat rustiger en mooier (vindt ik )
+ dat ik nu ik ze beiden heb dat ik de suzi wat mooier vindt afgewerkt lijkt net allemaal gewoon wat nieuwer.

Ook wat ik al gemerkt heb (ondanks ik maar 500meter heb gereden ivm wachten op kenteken papieren) is dat de suzi veel fijner geveerd is vindt ik.


Maar dit is allemaal persoonlijk, oke er zijn genoeg mensen die niet van het merk yamaha af te schoppen zijn :) of van suzuki of andere merken maar dit maakt mij helemaal niks uit.
Ik kijk gewoon naar de afwerking en hoe het rijd/loopt en de suzi kwam er gewoon net iets boven uit.
peet #77
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2075
Lid geworden op: do 02 dec, 2004 13:37
Locatie: O-Vlaanderen
Contacteer:

Bericht door peet #77 »

ik heb de 700 king quad en inderdaad die rijdt ook super soepel enz...
zeer goeie aankoop en veel plezier ermee
www.rozenhoeve.be verse eieren vloeibaar ei gekookte eieren enz...
http://www.rozenhoeve.be/contact.html
Gebruikersavatar
cyberdrone
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1022
Lid geworden op: zo 18 feb, 2007 20:59
Locatie: meldert

Bericht door cyberdrone »

Hawel dat is de eerste keer dat ik een grizz rijder zo hoor stoefen over ne suzu :duimhoog:
"Dip me in chocolate and throw me to the lesbians"
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
Grizzly700
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 818
Lid geworden op: za 23 sep, 2006 16:30
Locatie: Midden nederland
Contacteer:

Bericht door Grizzly700 »

:) :D

Ja is voor mij simpel dan vindt de soes mooier afgewerkt en naar mijn idee wat nieuwere techniek (oa vormgeving) dan yamaha.

Maar ik moet nog wel zeggen omdat ik nog niet echt (correctie helemaal niks) terrein heb gereden met de soes kan ik nog niet met 100% dat de soez ook beter is in het terrein maar denk dat ze erg dicht bij elkaar liggen het enigste grote verschils is yamaha's EPS.
Grizzly700
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 818
Lid geworden op: za 23 sep, 2006 16:30
Locatie: Midden nederland
Contacteer:

Bericht door Grizzly700 »

Updateje:
Alu beplating motor 6mm en a-armen 4 mm.
Helaas was het wel zo omdat suzuki de a-armen heeft verandert ten opzichte van de 700 de bevestegings punten ook iets verandert waren aan de voorkant.
Maar het zit nu gewoon zoals het hoort en dat is vast:)
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding



Morgen krijgt hij/zij :) ook nieuwe schoentjes de velgen komen eindelijk binnen eindelijkkkkkk heeft even paar weekies geduurt.
Bandjes heb ik al liggen dus als de velgen binnen komen gelijk erop leggen :)
Gebruikersavatar
cyberdrone
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1022
Lid geworden op: zo 18 feb, 2007 20:59
Locatie: meldert

Bericht door cyberdrone »

Mooi mooi, ik heb de indruk dat deze bodemplaat beter is dan die van suzuki zelf, want daar zijn gaatjes in waar het water en slijk kan doorlopen. Die van Suzuki zelf hebben dat niet denk ik ...
Ben ook van plan om zo een bodemplaat en a-arm bescherming te steken , en die van AXP ziet er verdomd goed uit :knikduim:
Mag ik zo onbeleefd zijn en vragen wat die gekost hebben ? :?
"Dip me in chocolate and throw me to the lesbians"
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
ICHE
Quad Master
Quad Master
Berichten: 1660
Lid geworden op: di 06 jun, 2006 16:45

Bericht door ICHE »

ziet er super goed uit man :applaus:
http://www.theunissen-patrick.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Grizzly700
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 818
Lid geworden op: za 23 sep, 2006 16:30
Locatie: Midden nederland
Contacteer:

Bericht door Grizzly700 »

cyberdrone schreef:Mooi mooi, ik heb de indruk dat deze bodemplaat beter is dan die van suzuki zelf, want daar zijn gaatjes in waar het water en slijk kan doorlopen. Die van Suzuki zelf hebben dat niet denk ik ...
Ben ook van plan om zo een bodemplaat en a-arm bescherming te steken , en die van AXP ziet er verdomd goed uit :knikduim:
Mag ik zo onbeleefd zijn en vragen wat die gekost hebben ? :?
Voor mij minder omdat ik het zelf ook verkoop haha, maar voor de verkoop zit een volledige set zo rond de € 530,- verschilt volgens mij her en der natuurlijk wat.

Maar AXP is inderdaad top, had ze ook op me grizzly en ze hebben me motor en a-arm enorm goed beschermt zonder dit spul had ik allang schade gehad ergens :)
Maar het is ook gewoon erggg dik de motorplaat is gewoon 6mm echt heel dik als je het in je handen vast heb :)


groetjes
karl
Quadrider
Quadrider
Berichten: 308
Lid geworden op: za 25 nov, 2006 07:33

Bericht door karl »

Hoi;

Het word of is al een mooie quad :duimhoog:

Helaas was het wel zo omdat suzuki de a-armen heeft verandert ten opzichte van de 700 de bevestegings punten ook iets verandert waren aan de voorkant.
Maar het zit nu gewoon zoals het hoort en dat is vast:)


Ik heb ook deze axp platen en bij mij is dit ook dat 1 bevestigings punt niet uit komt aan de voorste a-armen.Voor de rest passen ze perfect :duimhoog:
Ik heb ze 520€ betaald.
Ik heb ook 2 alu plaatjes gemaakt voor aan de voorkant zodat de bodemplaat beter aansluit aan de a-armbescherming.

Afbeelding

grt.
Grizzly700
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 818
Lid geworden op: za 23 sep, 2006 16:30
Locatie: Midden nederland
Contacteer:

Bericht door Grizzly700 »

karl schreef:Hoi;

Het word of is al een mooie quad :duimhoog:

Helaas was het wel zo omdat suzuki de a-armen heeft verandert ten opzichte van de 700 de bevestegings punten ook iets verandert waren aan de voorkant.
Maar het zit nu gewoon zoals het hoort en dat is vast:)


Ik heb ook deze axp platen en bij mij is dit ook dat 1 bevestigings punt niet uit komt aan de voorste a-armen.Voor de rest passen ze perfect :duimhoog:
Ik heb ze 520€ betaald.
Ik heb ook 2 alu plaatjes gemaakt voor aan de voorkant zodat de bodemplaat beter aansluit aan de a-armbescherming.

http://img49.imageshack.us/img49/3290/axpzh0.jpg

grt.
Ah oke dan :) dacht dat dit punt wel bij de 700 zat en dat ze dit bij de 750 hadden verandert :) beetje vreemd dan waarom ze dat hebben gedaan dan.

Inderdaad mooie plaatjes mischien ook een even knutselen denk ik :) haha
L crosser
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2587
Lid geworden op: zo 20 mei, 2007 11:45
Locatie: sittard

Bericht door L crosser »

ziet er nice uit :duimhoog:
w-tec club member
Grizzly700
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 818
Lid geworden op: za 23 sep, 2006 16:30
Locatie: Midden nederland
Contacteer:

Bericht door Grizzly700 »

Thanks voor de leuke reactie's

Heb eindelijk alles compleet me kenteken dus kan nu eindelijk rijden :) hopen dat het wat beter weer wordt alleen want met dit weer komt ie niet buiten dan moet ik weer poetsen hahaha.

Hier de laatste foto's
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Plaats reactie