9 juli grand ouest te Huismes

Foto's en video's gevonden? Deel ze hier
Plaats reactie
Bremske
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 79
Lid geworden op: zo 04 dec, 2005 17:00
Locatie: denderleeuw

9 juli grand ouest te Huismes

Bericht door Bremske »

Afgelopen zondag 9 juli was er een wedstrijd voor de Grand Ouest te Huismes. Een technisch circuit met een 4tal tafelbergen en een heleboel gigantische stenen waardoor verschillende rijders in de problemen kwamen.

Smorgens begonnen de trainingen op een nogal nat circuit door de sproeiwerken van zaterdag en de neerslag tijdens de nacht. Echter was het circuit redelijk berijdbaar. Maar wel met het nodige poetswerk als gevolg.

chronotraining
Aangezien ik als buitenlander deelneem moest ik als laatste het circuit op om een chrono neer te zetten. Dit was echter niet makkelijk met al de voorliggers. Na een 2tal ronden toch een tijd proberen neer te zetten kwam ik terecht op een 4de plaats. Op dit moment was het klassement: 1 Ciryl Lamet 2min55... 2 Vincent Vassel 2min57.. 3 Julien Hartout 2min58... 4 Davy Brems 2min59... In de laatste minuut heb ik dan nogmaals een pogin gedaan en het was een goeie. Ik wist liefst 2sec goed te maken en kwam zo op de 2de plaats met enkele 10den van een sec voor op Vincent Vassel.

1ste manche
Dankzij het warme weer was het circuit mooi opgedroogd voor de 1ste manche en kon het een mooie wedstrijd worden. Met een matige start 8e wist ik reeds wat te doen. Toch kon ik geleidelijk aan plaatsen goed maken en kwam zo op de 2de platts achter Vincent Vassel. Na een ronde kon ik zijn reeds gemaakte voorsprong dichtrijden en in de aanval gaan. En na enkele ronden wist ik hem dan ook te verschalken n meteen enkele seconden uit te lopen. Op 3 ronden van het einde kwam een slecht gestartte Ciryl Lamet op 2 maar ik kon toch mijn voorsprong behouden en de manche winnend afsluiten. Dit voor een dolenthousiast publiek aangezien ik uitkom voor de inrichtende club. En een onbekende belg die voor Ciryl Lamet en Vincent Vassel wist te eindigen vonden ze daar prachtig.

2de manche
Slechte start 12de en maar moeizaam kunnen opschuiven door het kapotgereden circuit en de vele stenen. Toch wist ik op 2ronden van het einde op de 4de plaats in het wiel te komen van Julien Hartout die 3de reed. Voor ons reden toen op 1 Ciryl Lamet en op 2 Vincent Vassel. Net toen Ik de aanval inzette op de 3de plaats brak de keting en was de wedstrijd dus over voor me. De oorzak hiervan was een geplooid tandwiel door 1van de vele stenen.

3de manche
Opnieuw een slechte start 12de en meteen in de aanval getrokken. Meteen vond ik mooie rijlijnen en was na de eerste ronde reeds opgerukt naar de 6de plaats. Onder de aanmoedigingen van het publiek ging ik verder en was halfweg de 2de ronde reeds aangekomen op de 3de plaats achter Vincent Vassel en Ciryl Lamet. Maar het noodlot sloeg opnieuw toe met wederom een geplooid tandwiel en een gebroken keting. Dit was dus mijn pechdag.

Maar toch een mooie manchezege en veel troost van het aanwezige publiek dat mij graag de 1ste manche 3 maal had zien overdoen.
QuadGirl
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 703
Lid geworden op: do 10 feb, 2005 14:25
Locatie: Leopoldsburg

Bericht door QuadGirl »

Bremske, ge doet da goed. Laat ze daar maar ns wat zien :wink:
No Limit W-tec
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 7138
Lid geworden op: vr 10 jan, 2003 08:13
Locatie: Beselare
Contacteer:

Bericht door No Limit W-tec »

Normaal moeten de geplooide tandwielen vanaf nu tot het verleden behoren : de nieuwe bodemplaat, een waar staaltje van W-tec techniek is klaar en komt deze week met UPS bij je aan.

Op naar de volgende zou ik zeggen !
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Gebruikersavatar
Quadracer 74
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 933
Lid geworden op: do 03 nov, 2005 18:23
Locatie: West-Vlaanderen
Contacteer:

Bericht door Quadracer 74 »

Mooi gedaan Davy, jammer dat je pech kende :crossercool:
2 Quads gestolen!!
viewtopic.php?f=41&t=29468
Gebruikersavatar
steve
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1459
Lid geworden op: ma 08 aug, 2005 20:44
Locatie: heerlen
Contacteer:

Bericht door steve »

:applaus: :applaus: :applaus: .super gereden,jammer van de stukken :rock:
Afbeelding

Voor De mooiste en coolste stickersets CHECK

http://www.swracing.nl

Ook hier op het forum info bij onderstaande
Advertenties en Aanbiedingen (ENKEL VOOR SPONSORS) en dan stickersets

Kijk ook eens bij

www.tsmotors.nl
www.twiklerquadracing.nl
Teunie
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Berichten: 3941
Lid geworden op: zo 26 okt, 2003 22:12
Contacteer:

Bericht door Teunie »

:applaus: :knikduim:
DQT -Dangerous Quadracing Team-

"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
BLUE BUCK
Quadrider
Quadrider
Berichten: 387
Lid geworden op: do 18 aug, 2005 20:17
Locatie: RUMMEN

Bericht door BLUE BUCK »

De nieuwe Stefan Everts bij de quads is opgestaan :!: :!:
Doe zo verder :applaus:
Plaats reactie