Eindelijk quads gezien op eurosport

Foto's en video's gevonden? Deel ze hier
Skicks
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1063
Lid geworden op: do 06 nov, 2003 19:11

Eindelijk quads gezien op eurosport

Bericht door Skicks »

Kleine samenstelling van de hoogtepunten van de dakar stage 11!
(5 minuutjes na het posten pas downloaden, want hij is nog aan het uploaden!)

Filmpje in .MOV

Het is opgenomen en gemaakt met mn nieuwe Macbook Pro, wel leuk om hier filmpjes mee te maken! Deze is natuurlijk vrij slechte kwaliteit omdat ik maar 50 mb space heb...
QuadGirl
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 703
Lid geworden op: do 10 feb, 2005 14:25
Locatie: Leopoldsburg

Re: Eindelijk quads gezien op eurosport

Bericht door QuadGirl »

Skicks schreef:Het is opgenomen en gemaakt met mn nieuwe Macbook Pro, wel leuk om hier filmpjes mee te maken! Deze is natuurlijk vrij slechte kwaliteit omdat ik maar 50 mb space heb...
Je neemt het op op je macbook en dan verwerk je dat met iMovie?
Heb het ook ns geprobeerd maar als ik et opt net (op testpagina) zet, lukt het niet.
Sommigen in FireFox kunnen het zien. Leuk eh die MacBookjes, heb wel soms nog problemen omdat de programmas nog niet intel zijn...

http://www.bqr.be/test/movie.html
Skicks
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1063
Lid geworden op: do 06 nov, 2003 19:11

Re: Eindelijk quads gezien op eurosport

Bericht door Skicks »

QuadGirl schreef:
Skicks schreef:Het is opgenomen en gemaakt met mn nieuwe Macbook Pro, wel leuk om hier filmpjes mee te maken! Deze is natuurlijk vrij slechte kwaliteit omdat ik maar 50 mb space heb...
Je neemt het op op je macbook en dan verwerk je dat met iMovie?
Heb het ook ns geprobeerd maar als ik et opt net (op testpagina) zet, lukt het niet.
Sommigen in FireFox kunnen het zien. Leuk eh die MacBookjes, heb wel soms nog problemen omdat de programmas nog niet intel zijn...

http://www.bqr.be/test/movie.html
jeps! ik heb mn laptop nu van midden december, had er gratis EYEtv bij gekregen, voor televisiekabel aan de computer!
QuadGirl
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 703
Lid geworden op: do 10 feb, 2005 14:25
Locatie: Leopoldsburg

Re: Eindelijk quads gezien op eurosport

Bericht door QuadGirl »

Gratis eyeTV? Goh, ik heb het nog aan moeten kopen, haha, van oktober denk... Zalig eh. Alleen spijtig da em automatisch op de post springt degene ge wilt opnemen. Dus ik denk niet dat ik kan opnemen en ondertussen naar andere zender zien...

Maar dat nemen we er graag bij want voor de rest is het zalig. Geen tv niet meer nodig want met mn 20" scherm is het groot genoeg vind ik. (de MacBook is voort werk, en mijn eyetv is aangesloten op mn G5 iMac)...
Maar heb de eyeTV elgato gekozen omdat ik dan de videobanden van vroeger op dvd kan zetten. In ieder geval, kvind allemaal leuk spul :-) Maar jij hebt de acbook Pro, ik de gewone, dus vertel eens, wat zijn daar de extra kantjes aan?
Ohja, ben ook benieuwd naar je filmpje, kga et thuis zien, want hier filpje zien is ma raar (op werk) en nu opt forum , heb ik zo gezet da ze denke dak mail ant sturen ben ;-)
mikebike
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 703
Lid geworden op: za 30 apr, 2005 10:40
Locatie: deventer

Bericht door mikebike »

doet het niet bij mij :cry:
Een Suzuki lt 50 voor mijn zoon..en ik een Tricker :-)
Gebruikersavatar
Haagje
Forum moderator
Forum moderator
Berichten: 6465
Lid geworden op: wo 08 mar, 2006 14:29
Locatie: Limburg

Bericht door Haagje »

die wat op zen velg zat te rijden :lol:

maaruh met die quad en auto scheelde nii veel :shock:
w0u73r
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 500
Lid geworden op: za 02 jul, 2005 18:58
Locatie: alken

Bericht door w0u73r »

vet filmke :tongduim:
je moet toch maar gek zijn om daar aan deel te nemen :wink:
yamaha blaster 200cc
OpticalNicolas
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2307
Lid geworden op: za 19 aug, 2006 17:22
Locatie: Aalst
Contacteer:

Bericht door OpticalNicolas »

quick time installeren, dan doet ie het wel
Skicks
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1063
Lid geworden op: do 06 nov, 2003 19:11

Re: Eindelijk quads gezien op eurosport

Bericht door Skicks »

QuadGirl schreef:Gratis eyeTV? Goh, ik heb het nog aan moeten kopen, haha, van oktober denk... Zalig eh. Alleen spijtig da em automatisch op de post springt degene ge wilt opnemen. Dus ik denk niet dat ik kan opnemen en ondertussen naar andere zender zien...

Maar dat nemen we er graag bij want voor de rest is het zalig. Geen tv niet meer nodig want met mn 20" scherm is het groot genoeg vind ik. (de MacBook is voort werk, en mijn eyetv is aangesloten op mn G5 iMac)...
Maar heb de eyeTV elgato gekozen omdat ik dan de videobanden van vroeger op dvd kan zetten. In ieder geval, kvind allemaal leuk spul :-) Maar jij hebt de macbook Pro, ik de gewone, dus vertel eens, wat zijn daar de extra kantjes aan?
Ohja, ben ook benieuwd naar je filmpje, kga et thuis zien, want hier filmpje zien is ma raar (op werk) en nu opt forum , heb ik zo gezet da ze denke dak mail ant sturen ben ;-)
Wel het grote verschil tussen de gewone en de Pro zijn eigenlijk de specificaties. Ik heb:

Code: Selecteer alles

*2,33-GHz Intel Core 2 Duo-processor, 4 MB gedeelde L2-cache op de chip, die werkt op de volledige processorsnelheid
*2 GB (twee SO-DIMM's) in de 2,33-GHz
*    *  Eén FireWire 400-poort met een snelheid tot 400 Mbps , Eén FireWire 800-poort met een snelheid tot 800 Mbps, Twee 480-Mbps USB 2.0-poorten, ExpressCard/34-sleuf
*nog van die dingen
Terwijl jij ook wel bijna alles hebt, maar dan in mindere maten! Heb in 1x doorgespaard, en deze gekocht!

Heb ook de elgato gekregen, en idd tv niet meer nodig, ik heb een flat 19inch scherm naast mn laptop staan met constante tv, en opnemen bij de vingertop wanneer gewenst :)

Het filmpje is maar om eens uit te proberen van het opnemen tot het monteren. Heb verschillende overgangen eens gebruike, eens kijken in hoeveel formaten ik kan saven (maar liefst 23, voor dvd, mail, web, beste kwal, HD, ... niet te schatten hoeveel mogelijkheden met IMovie). Het trekt op niet veel, en lijkt gewoon een samensmijtsel van allerlei dingen, maar tis maar een test :)

greetz,S
yamahakodiak
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1469
Lid geworden op: vr 27 mei, 2005 16:42
Locatie: holland

Bericht door yamahakodiak »

mooie video

welke quads rijden er nu nog

de banshee en de suzuki of ook nog een bombardier :?:
yamaha grizzly 700fi
Skicks
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1063
Lid geworden op: do 06 nov, 2003 19:11

Bericht door Skicks »

yamahakodiak schreef:mooie video

welke quads rijden er nu nog

de banshee en de suzuki of ook nog een bombardier :?:
diegene die daar bijna wordt aangereden is een bombardier meen ik te weten!
Die aanrijding was echt wel close hoor!
tanguycoryn
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 188
Lid geworden op: zo 11 dec, 2005 19:44
Locatie: waarschoot

Re: Eindelijk quads gezien op eurosport

Bericht door tanguycoryn »

QuadGirl schreef:Gratis eyeTV? Goh, ik heb het nog aan moeten kopen, haha, van oktober denk... Zalig eh. Alleen spijtig da em automatisch op de post springt degene ge wilt opnemen. Dus ik denk niet dat ik kan opnemen en ondertussen naar andere zender zien...

Maar dat nemen we er graag bij want voor de rest is het zalig. Geen tv niet meer nodig want met mn 20" scherm is het groot genoeg vind ik. (de MacBook is voort werk, en mijn eyetv is aangesloten op mn G5 iMac)...
Maar heb de eyeTV elgato gekozen omdat ik dan de videobanden van vroeger op dvd kan zetten. In ieder geval, kvind allemaal leuk spul :-) Maar jij hebt de acbook Pro, ik de gewone, dus vertel eens, wat zijn daar de extra kantjes aan?
Ohja, ben ook benieuwd naar je filmpje, kga et thuis zien, want hier filpje zien is ma raar (op werk) en nu opt forum , heb ik zo gezet da ze denke dak mail ant sturen ben ;-)

Als je met een macbook pro werkt,
en je bent imovie een beetje beu dan moet je Final Cut Studio eens aanschaffen.
Ook goed is Final Cut Express, is de goedkoper versie van FCS, en een stuk beter of imovie.
banshee of ltr-450?
Skicks
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1063
Lid geworden op: do 06 nov, 2003 19:11

Re: Eindelijk quads gezien op eurosport

Bericht door Skicks »

tanguycoryn schreef:
QuadGirl schreef:Gratis eyeTV? Goh, ik heb het nog aan moeten kopen, haha, van oktober denk... Zalig eh. Alleen spijtig da em automatisch op de post springt degene ge wilt opnemen. Dus ik denk niet dat ik kan opnemen en ondertussen naar andere zender zien...

Maar dat nemen we er graag bij want voor de rest is het zalig. Geen tv niet meer nodig want met mn 20" scherm is het groot genoeg vind ik. (de MacBook is voort werk, en mijn eyetv is aangesloten op mn G5 iMac)...
Maar heb de eyeTV elgato gekozen omdat ik dan de videobanden van vroeger op dvd kan zetten. In ieder geval, kvind allemaal leuk spul :-) Maar jij hebt de acbook Pro, ik de gewone, dus vertel eens, wat zijn daar de extra kantjes aan?
Ohja, ben ook benieuwd naar je filmpje, kga et thuis zien, want hier filpje zien is ma raar (op werk) en nu opt forum , heb ik zo gezet da ze denke dak mail ant sturen ben ;-)

Als je met een macbook pro werkt,
en je bent imovie een beetje beu dan moet je Final Cut Studio eens aanschaffen.
Ook goed is Final Cut Express, is de goedkoper versie van FCS, en een stuk beter of imovie.
Die komt ergens deze weken, en de nieuwe camera ook. Dan komen er nieuwe quadfilms van ons in spanje, frankrijk, ... :)
tanguycoryn
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 188
Lid geworden op: zo 11 dec, 2005 19:44
Locatie: waarschoot

Bericht door tanguycoryn »

gebruik je je mac voor het werk ook, of juist prive ?
Is mss niet de juiste plek om die dingen te bespreken, voeg me anders toe op ichat of op msn
banshee of ltr-450?
QuadGirl
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 703
Lid geworden op: do 10 feb, 2005 14:25
Locatie: Leopoldsburg

Bericht door QuadGirl »

tanguycoryn schreef:gebruik je je mac voor het werk ook, of juist prive ?
Is mss niet de juiste plek om die dingen te bespreken, voeg me anders toe op ichat of op msn
bij mij: beide
Ohja, final cut ns probere as ikw a meer tijd heb dan, wil zoveel nog uittesten ma het komt er gewoon niet van...
Plaats reactie