BQR Montleban [foto's online]

Foto's en video's gevonden? Deel ze hier
QuadGirl
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 703
Lid geworden op: do 10 feb, 2005 14:25
Locatie: Leopoldsburg

Bericht door QuadGirl »

Jep, das waar. Ik verwacht em zeker al op het podium komende weken, maar van die wedstrijden van mclb: het zal wel zo zijn, maar zeker ben je niet... Nu op zandbanen zie ik ze zeker niet winnen gelijk afgelopen weekend, maar dan nog is het niet aan aergeerts om zo een antwoord te geven. Hij weet niet hoe en wat, en dan zo een dingen zeggen, da gaat er bij mij niet in.
En hoe je het ook bekijkt: Jan is gewoon talent dus vroeg of laat wint die inderdaad hier ook, ben ik zeker van maar tis hoe dat nikolas het zei: in het algemeen ligt het niveau gewoon heel hoog en de circuits worden er beter en beter op. Je kan dit absoluut niet meer verelijken met 5j geleden. Dus ssst en als je het wilt weten, dan komt ge gewoon rijden, dan zie je het allemaal :-) Ik verheug me er op...
En Kevin, als j ehet dan toch "dom" vind da wij "maar op stomme weides" rijden, organiseer dan een cross voor de BQR. Klappen kan iedereen eh... En vertel me ook eens ineens welke crossen dit jaar allemaal op een stomme weide worden gereden? En antwoord ook ineens op deze vraag: rijden jullie nooit op een maisveld of pattatenveld?
craptor
Quad Master
Quad Master
Berichten: 1602
Lid geworden op: wo 25 feb, 2004 23:36
Locatie: heerlen
Contacteer:

Bericht door craptor »

I love BQR :spieren:
QuadGirl
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 703
Lid geworden op: do 10 feb, 2005 14:25
Locatie: Leopoldsburg

Bericht door QuadGirl »

craptor schreef:I love BQR :spieren:
Haha, best grappig, na zone uitleg van mij, een leuk simpel antwoord van jou :-)

Goh, ja, ik moest da even kwijt.
Kheb gehoord dat je goe in vorm bent. Rij je nog wedstrijden?
speedyke80
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 186
Lid geworden op: za 05 feb, 2005 23:20
Locatie: Antwerpen (Kontich)

Bericht door speedyke80 »

QuadGirl schreef:Jep, das waar. Ik verwacht em zeker al op het podium komende weken, maar van die wedstrijden van mclb: het zal wel zo zijn, maar zeker ben je niet... Nu op zandbanen zie ik ze zeker niet winnen gelijk afgelopen weekend, maar dan nog is het niet aan aergeerts om zo een antwoord te geven. Hij weet niet hoe en wat, en dan zo een dingen zeggen, da gaat er bij mij niet in.
En hoe je het ook bekijkt: Jan is gewoon talent dus vroeg of laat wint die inderdaad hier ook, ben ik zeker van maar tis hoe dat nikolas het zei: in het algemeen ligt het niveau gewoon heel hoog en de circuits worden er beter en beter op. Je kan dit absoluut niet meer verelijken met 5j geleden. Dus ssst en als je het wilt weten, dan komt ge gewoon rijden, dan zie je het allemaal :-) Ik verheug me er op...
En Kevin, als j ehet dan toch "dom" vind da wij "maar op stomme weides" rijden, organiseer dan een cross voor de BQR. Klappen kan iedereen eh... En vertel me ook eens ineens welke crossen dit jaar allemaal op een stomme weide worden gereden? En antwoord ook ineens op deze vraag: rijden jullie nooit op een maisveld of pattatenveld?

vind ik gesproken se Natasja, ik was gisteren hetzelfde aant denken, toen ik dit las, maar ik dacht , ik ga op zo een belachelijke zever ni antwoorden, der zijn er nu eenmaal met een grote mond en voor de rest NOPPES! Het zijn zo een mensen die een topic naar de k... doen. ik ging er bijna een chinees bijhalen om zijn zever te vertalen. :wink:
Laatst gewijzigd door speedyke80 op di 08 mei, 2007 18:19, 1 keer totaal gewijzigd.
YAMAHA 450 YFZ
gesponsord door:
VLS, PIRANHA RACING, TEGELBEDRIJF DAELEMANS, GRIP GEAR (seatcovers)
bennyn
Quadrider
Quadrider
Berichten: 297
Lid geworden op: ma 30 aug, 2004 18:04
Contacteer:

Bericht door bennyn »

den aertgeerts schreef:bqr heeft to weer eens getoont dat het no niets veranderd is dan 5 jaar geleden als jan me gisteren belden om kwart voor tien moest hij no mega ver naar huis want was een half uurtje weg en het niveau kan mss hoog liggen zeg ik niets van maar laat meertens en de andere toppers eens komen naar een westdorpe of andere mclb cross dan geeft jan ze op hun doos zet ik men geld op je kan gewoon die circuits ni vergelijken met mekaar zie naar frankrijk daar rijd jan de laatste reeks al zesde en was als ik me goed heriner meertens niet in zen buurt maar maakt hij no de laatste ronde een slipper maar toch dat zijn crossparcours geen bqr pleintjes ben gisteren no maar eens in de ardennen geweest als men dan weet dat bqr daar altijd wedstrijd heeft waarom dan altijd die domme parcours daar zou men als men moeite doet de mooiste naruutrlijk circuits kunnen vinde dat men maar wil en je gaat me ni vertelle dat er geen enkele boer bereid is om zijn stijl weides uit lenen er zulle er mss moeilijk doen maar to niet allemaal zeker en als men dan weet dat men in bastogne en super mooi circuit heeft liggen en men geeft dan een cross 5 km verder op een wei vind ik nogal dom het zelfde met rognee heb vernomen als men zo een cicuit afhuurt dat men drie honderd inkommen moet hebben aan 10euro om uit de kosten te komen en dat kan bqr to voorleggen zou ik denken e ps jan goe gereden en binne een paar weken zul je er wel eens een paar winnen

woooowwww kevin, volgens mij is dat hier de langste zin ooit geplaatst op het forum. Proficiat daarvoor, :applaus: :wink:
kiwi3
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 39
Lid geworden op: di 07 mar, 2006 21:53
Locatie: leopoldsburg

Bericht door kiwi3 »

ja aertgeerts...
uit je nek lullen kan je al zeker goed :x
niemand is perfect
:applaus:
sponsered by

chape- en vloerwerken Haesendonckx&Zoon--www.reytec.be--NO FEAR--groep Van Laer--D'Holda--Denicole oils-Attach--...
den aertgeerts
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 81
Lid geworden op: wo 07 mar, 2007 17:33
Contacteer:

Bericht door den aertgeerts »

das idd waar de mclb heeft ook domme circuits maar kan je in de vlaanders anders? je kan de hellingen ni toveren e. en bokholtz hoor je me niks van zeggen maar sta die no op de kalender?
ami
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 3
Lid geworden op: wo 17 jan, 2007 19:48
Locatie: vlaanderen

Bericht door ami »

allee aertgeerts ,
je hebt je terug belachelijk gemaakt :applaus:

zou je niet beter je commentaar voor jezelf houden , want er is absoluut genen bof op den mclb !
Quadracing = passie
kiwi3
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 39
Lid geworden op: di 07 mar, 2006 21:53
Locatie: leopoldsburg

Bericht door kiwi3 »

het is op onze "platte wei crossen" ,dat de kweekschool is van belgisch quadtallent
zie maar naar bremske en maessen
en mannen als piron en meertens die de 12u van PDV hebben gewonnen vorig jaar.toch "HET" quad evenement van europa,waar zelfs de amerikanen op af komen.en wij (mannen van de platte weikes) hebben dat toch maar gewonnen e :applaus: :applaus: :applaus:
en janneke gaat het via deze weg zeker maken,en ni door in de putten de knotsen
voila bij deze gezegd
:crossercool: :spieren: :crossercool: :spieren: :crossercool:

mvg
stefan

ps;jan,succes in je nog prille carriere en dat je bremske mag volgen ,of voorbijsteken :rock: :rock:
sponsered by

chape- en vloerwerken Haesendonckx&Zoon--www.reytec.be--NO FEAR--groep Van Laer--D'Holda--Denicole oils-Attach--...
speedyke80
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 186
Lid geworden op: za 05 feb, 2005 23:20
Locatie: Antwerpen (Kontich)

Bericht door speedyke80 »

voila, kort en bondig. Zo zit het inderdaad!

:applaus:
YAMAHA 450 YFZ
gesponsord door:
VLS, PIRANHA RACING, TEGELBEDRIJF DAELEMANS, GRIP GEAR (seatcovers)
ATVke
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 3
Lid geworden op: di 08 mei, 2007 18:30

Bericht door ATVke »

Als jullie zo voor de BQR zijn zou je dan eerst ne keer niet beginnen met deftige tegenargumenten te geven aan aertgeerts in de plaats van te beginnen zeveren over een paar leestekens die er niet staan! dit noem ik pas zwak en niet de commentaar van aertgeerts want iedereen heeft ten slotte zijn eigen mening over alles.

Op het vlak van de platte weides kan ik hem alleen maar gelijk geven want ik heb al enkele films gezien van de BQR en dan was er geen enkel hoogteverschil of het is een onozel bergske die nog geen meter hoog is.

En ik versta niet waarom aertgeerts zich nu belachelijk maakt hij zegt to zelf dat de MCLB ook pattatepleinen hebben!

Jan heeft al frans kampioenschap meegedaan voor hij BQR reed en dat was voor hij BQR reed en toen heeft hij altij in de putten moeten rijn dus das zever dat em et enkel via de BQR gaat maken!
speedyke80
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 186
Lid geworden op: za 05 feb, 2005 23:20
Locatie: Antwerpen (Kontich)

Bericht door speedyke80 »

in plaats van de BQR de grond in te boren, nodigen wij jullie graag uit op ons 'weitje'. en dan nog eens klappen. Ik denk dat iedere bond verschillend is met verschillende piloten, dus het is onnodig om over een bepaalde bond te liggen zeveren, van filmkes of foto'kes of is 1 keer te komen rijden, kunt ge geen komentaar geven over de circuits van Bqr, hoort ge ons over de vmcf, of vbm,... zo bezig?
YAMAHA 450 YFZ
gesponsord door:
VLS, PIRANHA RACING, TEGELBEDRIJF DAELEMANS, GRIP GEAR (seatcovers)
GL
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 1
Lid geworden op: di 08 mei, 2007 18:50

Bericht door GL »

hey iedereen! eigelijk persoonlijk vind ik dat aertgeerts tog een beetje gelijk heeft..
moet tog niet ontkennen da mannen van de BQR, als ze mclb komen rijden bijna niet kunnen volgen. buiten jan en brems gerekent.
ik ben zelf toeschouwer op de mclb. en ben ook al enkele keren naar de BQR gaan kijken..
als je op de BQR een beetje lef hebt en je kunt een beetje me ne quad rijden kunt je bij de top volgen.
de parcoers zijn gewoon niet te vergelijken met de MCLB. in de BQR is het altijd plat en super snel.
als je een beetje gas durfd te geven is het niet moeilijk om te volgen.. ik zeg daarom niet bij de top. maar zeker de subtop.
en denk niet dat je dat in de mclb moet doen.. het is gewoon heel anders rijden. als BQR mannen is wat diepe zandputten tegen komen dan schreewen ze een oog uit! en ik vind het tog een beetje kinderachtig om aertgeerts uit te lachen enzo.. hij mag zijn mening tog ook uiten!
moet daarvoor geen mensen afbreken.
kiwi3
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 39
Lid geworden op: di 07 mar, 2006 21:53
Locatie: leopoldsburg

Bericht door kiwi3 »

@gl; je hebt een beetje gelijk

maar als meertens in mclb of vbm rijdt,wint hij ook.hij is uiteraard de enige , misschien ook hieffke,ze hebben ook wa prestatie geleverd in le touquet.
vind persoonlijk dat bqr meer gaschikt is voor quads,
en die eenvoudige weicrossen zijn ook verleden tijd
montleban,cominnes,warsage,bastogne,floyon,st denis zijn schitterende omlopen
sponsered by

chape- en vloerwerken Haesendonckx&Zoon--www.reytec.be--NO FEAR--groep Van Laer--D'Holda--Denicole oils-Attach--...
Vyrena
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Berichten: 3725
Lid geworden op: di 29 jun, 2004 13:20
Locatie: Home
Contacteer:

Bericht door Vyrena »

Vind ook dat de pleinen bij de BQR mits enkele uitzonderingen erg goed zijn voor de quads. Ik vind het gelul dat als je ''een beetje gas kan geven'' al voorin kan rijden. Er komt echt nog wel meer bij kijken. Juist door deze snelheden op de platte parkoers moet je goed met je quad om kunnen gaan en de bochten goed nemen, anders zijn ze dr al voorbij voordat je het weet.
Het is maar wat je gewend bent: zet je mij op MCLB en BQR parkoer rijd ik achteraan, zet je mij op Heerde kan ik aardig rondkomen :P
Afbeelding

De site met alles over het quadgebeuren--> www.quadracing.tk
Plaats reactie