Quadcross Elite St. Die

Foto's en video's gevonden? Deel ze hier
No Limit W-tec
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 7138
Lid geworden op: vr 10 jan, 2003 08:13
Locatie: Beselare
Contacteer:

Bericht door No Limit W-tec »

bertmat schreef:Ik kan het verkeerd voor hebben hoor, maar ben je vanaf dit jaar niet verplicht om "slechts" met een 450cc te rijden? (afgelopen met big bore toestanden dus)
Of geldt dat alleen maar voor diegenen die het volledige kampioenschap rijden?
Ik heb toch niet gezegd dat Jan 450 rijdt ?! Heb enkel gezegd "600 € kosten aan gedaan om hem wat meer pit te geven", verder wil ik hier niet in detail gaan, we moeten de concurrentie niet inlepelen hé.

Is idd zo en wordt effectief gecontroleerd als er klacht is. Eerste wedstrijd is motor van couprie en warnia opengelegd, je krijgt er 200 € voor om hem zelf terug in elkaar te steken en nieuwe dichtingen te kopen...

Enkel de quad waarmee Bastogne wordt gereden is een 490X die gaat als een sneltrein.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Shaggy
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 187
Lid geworden op: ma 11 apr, 2005 11:49

Bericht door Shaggy »

bertmat schreef:Ja, maar de vraag is of de Belg met een 490 mag rijden wanneer de Fransen met een 450 moeten rijden...

Anyway, 490 of niet Jan en Davy rijden uiteraard sterk, proficiat met jullie resultaat!
IEDEREEN die in Frankrijk meedoet aan het elite kampioenschap, het hele seizoen of sporadisch, moet met max 450 cc rijden. Dus ook de Belgen.
Het "geprepareerde" blok van Jan moet je je niet teveel bij voorstellen hoor. Max vermogen is identiek aan het standaard blok. Alle onderdelen zijn standaard honda. Dus; originele zuiger, nokkenas, carb,...
Het is echt wel het manneke dat er op zit die het verschil maakt!
Laatst gewijzigd door Shaggy op di 10 jul, 2007 10:39, 1 keer totaal gewijzigd.
QuadGirl
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 703
Lid geworden op: do 10 feb, 2005 14:25
Locatie: Leopoldsburg

Bericht door QuadGirl »

Dikke proficiat voor beiden!
Hopelijk ondervind Davy niet teveel last van zn knie in de komende grote wedstrijden.
doubletracing
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1129
Lid geworden op: wo 10 nov, 2004 20:11
Locatie: atvland

Bericht door doubletracing »

oede miere schreef:
bertmat schreef:Ja, maar de vraag is of de Belg met een 490 mag rijden wanneer de Fransen met een 450 moeten rijden...

Anyway, 490 of niet Jan en Davy rijden uiteraard sterk, proficiat met jullie resultaat!
IEDEREEN die in Frankrijk meedoet aan het elite kampioenschap, het hele seizoen of sporadisch, moet met max 450 cc rijden. Dus ook de Belgen.
Het "geprepareerde" blok van Jan moet je je niet teveel bij voorstellen hoor. Max vermogen is identiek aan het standaard blok. Alle onderdelen zijn standaard honda. Dus; originele zuiger, nokkenas, carb,...
Het is echt wel het manneke dat er op zit die het verschil maakt!
Voor die holeshot is er inderdaad een sterke motor nodig maar als je ziet hoeveel later Jan het gas toezet dan de anderen weet je wel waar je het verschil moet gaan zoeken hoor!echt respect voor degene die daar mee kunnen draaien :buig:
gas geven is niets , tis er blijven opzitten!

www.depannagedoublet.be
QuadGirl
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 703
Lid geworden op: do 10 feb, 2005 14:25
Locatie: Leopoldsburg

Bericht door QuadGirl »

Ja, das waar, Jan zet gas echt laat toe. In Warsage vertrok die op laatste rij en wie vloog er in de eerst bocht nog voorbij? Jep Jan. Ik had toen geen slechte start maar iemand dreef me naar rechts en dar kwam Jan dus net aan en we haakten effe in mekaar. Maar hij bleef volle gas doorgaan en springen op zn quad dat we zo uit mekaar zijn geraakt. Hij heeft me paar meter meegesleurd. Was grappig (allee nu :-)) want ik deed niks en toch ging ik vooruit :d

Kzen echt curieus voor vant weekend! Hopelijk valt het weer wat mee!
No Limit W-tec
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 7138
Lid geworden op: vr 10 jan, 2003 08:13
Locatie: Beselare
Contacteer:

Bericht door No Limit W-tec »

Onderstaand een foto van de start van de derde reeks, om maar een idee te geven van de moederpoel waarin werd gereden. Trouwens niemand die ook maar geprobeerd heeft om te annuleren !

Afbeelding
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Dutje#82
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2463
Lid geworden op: wo 20 okt, 2004 20:47
Locatie: West-Vl

Bericht door Dutje#82 »

chapeau om te starten in zo'n modderpoel.. het zijn dan natuurlijk ook bijna allemaal gesponserde piloten !
ik zou toch 2x denken ! :)
BERT'S RACING SHOP


For all You're Pic's WWW.NIFIN.BE
No Limit W-tec
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 7138
Lid geworden op: vr 10 jan, 2003 08:13
Locatie: Beselare
Contacteer:

Bericht door No Limit W-tec »

Dutje#82 schreef:chapeau om te starten in zo'n modderpoel.. het zijn dan natuurlijk ook bijna allemaal gesponserde piloten !
ik zou toch 2x denken ! :)
Vergeet dat maar hoor, denk als er 10 van de 30 volledig gesponsord worden dat het veel zal zijn, denk zelfs dat je daar niet aan komt.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Dutje#82
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2463
Lid geworden op: wo 20 okt, 2004 20:47
Locatie: West-Vl

Bericht door Dutje#82 »

bedoel ook niet volledig.. al je al een halve quad krijgt :)
BERT'S RACING SHOP


For all You're Pic's WWW.NIFIN.BE
No Limit W-tec
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 7138
Lid geworden op: vr 10 jan, 2003 08:13
Locatie: Beselare
Contacteer:

Bericht door No Limit W-tec »

Jij bent toch ook gesponsord door Bertmat, Quadtuning, Akrapovic en Dutry & co :wink:


Ik denk dat Davy en Jan zowel qua rijden als qua sponsoring momenteel zowat op hoogste niveau van België zitten. Mochten ze Fransen geweest zijn dan stonden ze op gebied van sponsoring misschien al veel verder maar België heeft al bij al een kleine quadmarkt en dat heeft zo zijn nadelen.

Het blijft in Frankrijk wel vechten om aanvaard en gerespecteerd te worden. Ze doen er toch alles aan om hun eigen rijders voor te trekken : vaak laatste op de baan in chrono's, 3 jaar niet opgenomen in klassement, dit weekend 'toevallig' beiden na de wedstrijd aan de kant gezet voor bijkomende controle,...

Vandaag belde de journalist van Quad Passion : 'Zeg, die Jan Vlaeymans, wie is dat eigenlijk ?' :-) Van Brems hadden ze al gehoord maar van Jan nog niet. Ik heb hem verzekerd dat ze van beiden wel nog een en ander zullen horen, hopelijk al op Bastogne en PDV. :knikduim:
Laatst gewijzigd door No Limit W-tec op wo 11 jul, 2007 18:58, 2 keer totaal gewijzigd.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Gebruikersavatar
JR
Quad Master
Quad Master
Berichten: 1671
Lid geworden op: di 01 aug, 2006 10:19
Locatie: Af Moes

Bericht door JR »

jan en davy, respect ! en nen dikke proficiat!
De 5de tussen allemaal die namen... man man man niet te doen :applaus:
‰ Quadracing Team
Plaats reactie