Zware val Natasja Haesendonckx

Foto's en video's gevonden? Deel ze hier
Plaats reactie
bennyn
Quadrider
Quadrider
Berichten: 297
Lid geworden op: ma 30 aug, 2004 18:04
Contacteer:

Zware val Natasja Haesendonckx

Bericht door bennyn »

Lees net dat Natasja zwaar moet gevallen zijn in Made dit weekend.
Iemand meer nieuws?
No Limit W-tec
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 7138
Lid geworden op: vr 10 jan, 2003 08:13
Locatie: Beselare
Contacteer:

Re: Zware val Natasja Haesendonckx

Bericht door No Limit W-tec »

Heb net gebeld met Swa, is minder erg dan het lijkt. Is eraf gegaan op rechte stuk, van de quad gesmeten en had wat problemen om te ademen. Naar ziekenhuis gebracht en alles gecontroleerd maar blijkbaar niets gebroken. Komt dus allemaal wel goed. Ze kan wel niet uit bed wegens te stijf :D

Veel beterschap Natasja !
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Vyrena
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Berichten: 3725
Lid geworden op: di 29 jun, 2004 13:20
Locatie: Home
Contacteer:

Re: Zware val Natasja Haesendonckx

Bericht door Vyrena »

Het zag er inderdaad niet goed uit op het eerste gezicht. Ze was volgens mij goed gestart maar op het snelste stuk ging het mis. Het was een lange bocht waar de snelheden het hoogste waren. Ik schrok er ook wel van, als er iets met de meiden gebeurd is dat zo wie zo niet leuk. Later hoorden we ook dat er gelukkig niet gebroken was.
Veel beterschap en ik hoop dat we nog een keer samen kunnen rijden.
Afbeelding

De site met alles over het quadgebeuren--> www.quadracing.tk
QuadGirl
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 703
Lid geworden op: do 10 feb, 2005 14:25
Locatie: Leopoldsburg

Re: Zware val Natasja Haesendonckx

Bericht door QuadGirl »

hey hey, mn eerste keer terug op de computer na paar dagen plat gelegen te hebben.

Hing inderdaad goed. 4e achter Bloemen, van grinsven en stalman en voor van calster. Daarachter een heel gat. Ik begon terug wat weg te rijden van van calster en naar stalman toe en dan gebeurde de smak. Echt kut! Deed wel ferm pijn omdat ik niet kon ademen, maar dat kwam door de slag.

Zondag ging het vrij goed maar savonds begon de felle koppijn en misselijkheid enzo. Dinsdag dan naar spoed gegaan en bleek hersenschudding te hebben. Voordeel: bij deze weet ik dat ik hersenen heb.

Nu best nog wa mottig van tijd, linkerkant doet ook best nog pijn, slikken de pijn want heb mn harnas tegen mn keel gekregen en die spier doet ferm pijn aan de keel net zoals achteraan mn linkerschouder.
Rechterduim zit ook in het verband en moeten we dinsdag mee terug. Wsl iets aan het gewrichtsbandje, hoop niet te erg want als het helemaal doorgescheurd is, wordt het opereren en daar ga mn goede planning dan...

Dus ben er nog heel goed van afgekomen want was naar het schijnt serieuze val maar heb dus nooit aan beademing ofzo gelegen gelijk op het andere forum staat. Heb enkel zuurstof gekregen en een infuus omdat ik niet kon ademen van de pijn van mn borstkas/ribben en dergelijke. Die waren allemaal geraakt/gekneusd, vandaar...

Hopelijk valt die pijn ook snel weg en kunnen we er weer tegenaan want begon goed te gaan...
#32 • W-Tec Honda 450cc
Special thnx to bvba Haesendonckx & zoon www.at-tach.nl www.verkroost-scooters.nl
Gebruikersavatar
steve
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1459
Lid geworden op: ma 08 aug, 2005 20:44
Locatie: heerlen
Contacteer:

Re: Zware val Natasja Haesendonckx

Bericht door steve »

echtk.u.t

maar indd. altijd wel fijn om te weten dat je hersens hebt :D

beterschap :bier:
Afbeelding

Voor De mooiste en coolste stickersets CHECK

http://www.swracing.nl

Ook hier op het forum info bij onderstaande
Advertenties en Aanbiedingen (ENKEL VOOR SPONSORS) en dan stickersets

Kijk ook eens bij

www.tsmotors.nl
www.twiklerquadracing.nl
Noury
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 740
Lid geworden op: di 08 apr, 2008 16:33

Re: Zware val Natasja Haesendonckx

Bericht door Noury »

een spoedig herstel!
En tot op de vlm crossen! :wink:
Plaats reactie