10h Floyon

Foto's en video's gevonden? Deel ze hier
Plaats reactie
Randy Yamaha
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 662
Lid geworden op: di 02 okt, 2007 13:51

10h Floyon

Bericht door Randy Yamaha »

Afgelopen weekend heb ik de 10 uur endurance wedstrijd gereden in Floyon, Frankrijk.
Op vrijdag zijn we weggereden vanuit Nederland en kwamen we rond half elf aan in Floyon. Daar zat Ronald Berends een teammaat
al gezellig aan het kampvuur. Niet veel later kwam ook Mark Meerburg bij het kampvuur zitten en was het team compleet.
Na een gezellige teambespreking zijn we maar snel gaan slapen want de volgende dag stond er nog heel wat voor de boeg!
Zaterdag rond een uur of elf was de eerste qualificatie en had Ronald Berends keurig een 34ste plaats weten neer te zetten van de 70 teams.
Later op de dag begon om vijf uur de 1ste manche. Ik moest de start doen waardoor ik wel zenuwachtig was, want ik had nog nooit een le-mans start gedaan.
Na de start lag ik op een 54ste plaats maar al gauw veranderde dat naar plek 27. Helaas kreeg ik na dertig minuten een klap op me stuur en kon ik mijn stuur niet meer vast houden met als gevolg dat ik over de kop sloeg. Toch ben ik nog een half uur door gereden en zijn we daarna gewisseld. De rest van de race hebben we elkaar afgewisseld en zijn we uiteindelijk op een 34ste plaats geëindigd. (dit was om tien uur s'avonds)

De 2de manche begon de volgende dag om half elf, maar deze manche werd na twee uur afgelast door een crash en sloten we het af met een 24ste plaats.

De 3de manche heb ik geprobeerd te rijden maar door de hevige pijn in mijn pols kon ik mijn stuur niet meer vast houden.
Mijn teammaten hebben het dus afgemaakt en zijn we op een 44ste plaats geëindigd.

Als einduitslag van de tien uur race zijn we op de 34ste plaats gefinisht.
Natuurlijk hebben we goeie hulp gehad van Ed, Arjan, Wilbert en Rochelle, zonder hun was dit niet gelukt!

Al met al was het een super leuk weekend met een klein beetje pech.
Op naar de volgende race!

Groetjes,
Randy Turk
Black Banshee
Quadrider
Quadrider
Berichten: 257
Lid geworden op: di 27 dec, 2005 18:19
Locatie: Nevele - Landegem
Contacteer:

Re: 10h Floyon

Bericht door Black Banshee »

Leuk weekendje gehad hé Randy :applaus:
Wij zijn gestrand op een 23 ste plaats , hebben een hele tijd op een 14de plaats gestaan maar door een valpartij van onze derde rijder ( omver gereden door een andere rijder ) waren we teruggevallen naar een 30 ste plaats .
Toch nog kunnen terugkomen naar een 23 ste plaats.
Op naar de volgende endurance
Greetz (Kenneth)
stanse
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 171
Lid geworden op: za 10 okt, 2009 10:58
Locatie: Landegem

Re: 10h Floyon

Bericht door stanse »

Was inderdaad een zeer leuk weekend en op naar Rozoy-sur-Serre!

Black Banshee schreef:Leuk weekendje gehad hé Randy :applaus:
Wij zijn gestrand op een 23 ste plaats , hebben een hele tijd op een 14de plaats gestaan maar door een valpartij van onze derde rijder ( omver gereden door een andere rijder ) waren we teruggevallen naar een 30 ste plaats .
Toch nog kunnen terugkomen naar een 23 ste plaats.
Op naar de volgende endurance
Greetz (Kenneth)
------> YFZ450R!!!<------
Randy Yamaha
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 662
Lid geworden op: di 02 okt, 2007 13:51

Re: 10h Floyon

Bericht door Randy Yamaha »

Ik ga er wel proberen bij te zijn in Rozoy mits team maat en als me pols goed is..

Maar dit weekend was wel super leuk!
sander.w
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 556
Lid geworden op: do 11 jun, 2009 17:02
Locatie: pijnacker

Re: 10h Floyon

Bericht door sander.w »

da moest kicke zijn al lees ik de verhalen zo :oops:
Black Banshee
Quadrider
Quadrider
Berichten: 257
Lid geworden op: di 27 dec, 2005 18:19
Locatie: Nevele - Landegem
Contacteer:

Re: 10h Floyon

Bericht door Black Banshee »

sander.w schreef:da moest kicke zijn al lees ik de verhalen zo :oops:
Is ook zo :evil:
craptor
Quad Master
Quad Master
Berichten: 1602
Lid geworden op: wo 25 feb, 2004 23:36
Locatie: heerlen
Contacteer:

Re: 10h Floyon

Bericht door craptor »

super :wink:
Plaats reactie