Westhoek Quad Weekend, 3-4 september te Noordschote

Foto's en video's gevonden? Deel ze hier
QuadGirl
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 703
Lid geworden op: do 10 feb, 2005 14:25
Locatie: Leopoldsburg

Bericht door QuadGirl »

oede miere schreef:@ quadgirl: Laurence, Florence,Celina, Despe girls, en al de rest van de girls kom ik met gemak voorbij hoor op een endurance, maar jou kan ik niet bijhouden. Denk echt wel dat jij de referentie bent op vrouwengebied in Europa.
Zoals no limit zegt; hoog tijd om eens uit te kijken naar een team waar je met jou afstellingen kunt rijden. Gaan er véél verschieten dan......
:oops: bedankt, rij ze normaal ok zo voorbij, maar eentje van despe girls rijdt wel hard, kan ze aan, maar minder makkelijk als de rest en in pdv in de eerste reeks ook niet...
Maar idd, wil wel eens zien als ik met mijn gekende quad rij... Maar het valt me wel op da ze sterker worden, maar ik zal ook blijven doorgaan hoor :lol:
Maar het is gewoon moeilijk om een echt goei vrouwenteam samen te stellen die aan ieders verwachtingen voldoet...
Nu in pdv vond ik et enorm aangenaam en kreeg daar helemaal vrijspel ook al heb ik ze niet eerder ontmoet ofzo, maar daar ter plaatse kan je een quad niet naar je zin zette eh :wink:
enfin, we zien wel voor volgend jaar, maar het is en blijft moeilijk...
#32 • W-Tec Honda 450cc
Special thnx to bvba Haesendonckx & zoon www.at-tach.nl www.verkroost-scooters.nl
QuadGirl
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 703
Lid geworden op: do 10 feb, 2005 14:25
Locatie: Leopoldsburg

Re: snelste ronde op zaterdag in de endurance

Bericht door QuadGirl »

bulcky schreef:
QuadGirl schreef:
mudfox schreef:ja de snelste ronde werd gereden door ons eén van ons team
howla , wie da? ja, ken die teams en namen enzo allemaal ni...
Benedikt soenen had zaterdag de snelste ronde . Met een wit met zwarte raptor met dubbele uitlaat en een klein ventje erop :)
maar hoe weet je dat die de snelste ronde had? Bij de training (ook chrono) heeft die geen ronde neergezet want sta gene tijd bij en bij de eerste reeks was die zijn snelste ronde 12sec trager als mij (en rene)... en meertens was 6sec sneller als ons, dus tel maar uit. Ofwel ben ik gans verkeerd... vertel et me ma.
#32 • W-Tec Honda 450cc
Special thnx to bvba Haesendonckx & zoon www.at-tach.nl www.verkroost-scooters.nl
bulcky
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 502
Lid geworden op: ma 12 jan, 2004 16:11

Re: snelste ronde op zaterdag in de endurance

Bericht door bulcky »

QuadGirl schreef:
bulcky schreef:
QuadGirl schreef: howla , wie da? ja, ken die teams en namen enzo allemaal ni...
Benedikt soenen had zaterdag de snelste ronde . Met een wit met zwarte raptor met dubbele uitlaat en een klein ventje erop :)
maar hoe weet je dat die de snelste ronde had? Bij de training (ook chrono) heeft die geen ronde neergezet want sta gene tijd bij en bij de eerste reeks was die zijn snelste ronde 12sec trager als mij (en rene)... en meertens was 6sec sneller als ons, dus tel maar uit. Ofwel ben ik gans verkeerd... vertel et me ma.
Stond onderaan dat blad hoorde ik.
QuadGirl
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 703
Lid geworden op: do 10 feb, 2005 14:25
Locatie: Leopoldsburg

Bericht door QuadGirl »

ja, stond vanonder op blad: 59:59:999

Een teken dus dat hij gene chrono heeft gereden...
ez.com/chronolux/classements/2005/QUADS/BQR%202005/NOORDSCHOTE%204%20septembre/CLASSES.htm

Want moest da zo zijn: amai, dan ben ik er echt ni goe van, want meertens enzo zetten sterke tijden neer hoor.
#32 • W-Tec Honda 450cc
Special thnx to bvba Haesendonckx & zoon www.at-tach.nl www.verkroost-scooters.nl
den stef
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 84
Lid geworden op: wo 25 aug, 2004 21:13
Locatie: poperinge

Bericht door den stef »

QuadGirl schreef:ja, stond vanonder op blad: 59:59:999

Een teken dus dat hij gene chrono heeft gereden...
ez.com/chronolux/classements/2005/QUADS/BQR%202005/NOORDSCHOTE%204%20septembre/CLASSES.htm

Want moest da zo zijn: amai, dan ben ik er echt ni goe van, want meertens enzo zetten sterke tijden neer hoor.
maar na de eerste sessie stond hij ook onderaan met de beste tijd
hoe hij het gedaan heeft weet ik niet maar ik heb het ook gezien
maar zou kunnen dat het ook een ander lid is van die groep want ze waren met 3 maar stonden onder zijn naam(denk ik)
Laatst gewijzigd door den stef op di 06 sep, 2005 19:51, 1 keer totaal gewijzigd.
LeOke
Quadrider
Quadrider
Berichten: 449
Lid geworden op: za 05 mar, 2005 23:06
Locatie: Wingene

Bericht door LeOke »

heb zondag ook een uur of 5 staan "toeschouwen", vond het machtig!
bansheefreak
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 576
Lid geworden op: zo 01 jun, 2003 10:51

Bericht door bansheefreak »

vond het wel eens chik om mee te doen.
heb nu ook weer gemerkt dat ik nog veel moeten trainen want hoe meertens erover vloog :shock:
wat den smalle gepresteerd heeft vind ik knap 1.5 uur aan een stuk rijden en dan nog 3de worden (voor piron dacht ik) in de 1ste manche
====>team DQT<====

trx450r
Shaggy
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 187
Lid geworden op: ma 11 apr, 2005 11:49

Bericht door Shaggy »

"quote" maar na de eerste sessie stond hij ook onderaan met de beste tijd
hoe hij het gedaan heeft weet ik niet maar ik heb het ook gezien
maar zou kunnen dat het ook een ander lid is van die groep want ze waren met 3 maar stonden onder zijn naam(denk ik)

@ stef: heb dat ook gezien maar het was een tijd van 1'27"....
maw een foutje bij de tijdopneming want de allerbesten raakten niet onder de 2'10"
Anderzijds alle respect voor Benedict Soenen want hij ging echt wel hard en spectaculair rond.
KFX400RAZR
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 35
Lid geworden op: za 02 okt, 2004 09:51
Locatie: kortemark
Contacteer:

Bericht door KFX400RAZR »

ik was er ook hoor no limit!! alhoewel ik maar de zondag kon komen .kheb nog juist de laatste groep crossers gezien , die start vonnek mega sjiek! 8) da was ik met die kfx 400 zondag, mijn vriendin was mee. kheb zelfs nog een frietje gegeten mét een brochette :P ge hebt verzekers moetn me quad verzetn, naast die remorque van powerwheels ge was bezig met die paaltjes eruit te kloppen , kvonet wel mega jammer datek te laat was volgend jaar doe ik zeker mee , kga nog een beetje mijn quad bijschaven , en mijn conditie ook, want met frieten eten ga ik er nie graken :D

greetz

p.s. fantastische organitatie en je orstellen voor volgend jaar zie ik wel zitten, laat maar komen :twisted:
k&n filtercap , dynojet , rino-uitlaat, reiger vering !! ( last van opstijgend vocht?? www.demeulenaerebvba.be ) (last van teveel RnB ??? www.imotorhead.com)
joanki
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 59
Lid geworden op: do 27 mei, 2004 23:41
Locatie: Emblem (Ranst)
Contacteer:

Bericht door joanki »

Ik heb ook meegedaan met een vriend zaterdags, we hadden de training gemist wegens die kutfile in gent en wanneer we ons ingeschreven hadden konden we normaal nog 20 min. rijden maar toen brak mijn nerf bar af, nog snel wat prullen en het was te laat.
Maar we hebben niet slecht gereden...
maar was zeker goed daar, tot volgend jaar! 8)
NO RISK, NO FUN
LeOke
Quadrider
Quadrider
Berichten: 449
Lid geworden op: za 05 mar, 2005 23:06
Locatie: Wingene

Bericht door LeOke »

KFX400RAZR schreef:ik was er ook hoor no limit!! alhoewel ik maar de zondag kon komen .kheb nog juist de laatste groep crossers gezien , die start vonnek mega sjiek! 8) da was ik met die kfx 400 zondag, mijn vriendin was mee. kheb zelfs nog een frietje gegeten mét een brochette :P ge hebt verzekers moetn me quad verzetn, naast die remorque van powerwheels ge was bezig met die paaltjes eruit te kloppen , kvonet wel mega jammer datek te laat was volgend jaar doe ik zeker mee , kga nog een beetje mijn quad bijschaven , en mijn conditie ook, want met frieten eten ga ik er nie graken :D

greetz

p.s. fantastische organitatie en je orstellen voor volgend jaar zie ik wel zitten, laat maar komen :twisted:
heb u ook zien rijden, echt de moeite van een quad hoor, men broer en ik hebben veel gestopt om de quad is goe te bezien :)
den stef
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 84
Lid geworden op: wo 25 aug, 2004 21:13
Locatie: poperinge

Bericht door den stef »

oede miere schreef:"quote" maar na de eerste sessie stond hij ook onderaan met de beste tijd
hoe hij het gedaan heeft weet ik niet maar ik heb het ook gezien
maar zou kunnen dat het ook een ander lid is van die groep want ze waren met 3 maar stonden onder zijn naam(denk ik)

@ stef: heb dat ook gezien maar het was een tijd van 1'27"....
maw een foutje bij de tijdopneming want de allerbesten raakten niet onder de 2'10"
Anderzijds alle respect voor Benedict Soenen want hij ging echt wel hard en spectaculair rond.
denk het eigenlijk ook om met een raptor sneller te zijn dan die opgevoerde 450's :lol:
No Limit W-tec
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 7138
Lid geworden op: vr 10 jan, 2003 08:13
Locatie: Beselare
Contacteer:

Bericht door No Limit W-tec »

Alle resultaten op http://www.chronolux.be.tf/
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
KFX400RAZR
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 35
Lid geworden op: za 02 okt, 2004 09:51
Locatie: kortemark
Contacteer:

Bericht door KFX400RAZR »

merci leOke mijn kfx word goed onderhouden dennis van powerwheels zegt het ook, kga nu zondag meedoen met een tocht door poperinge op de baan :twisted:
k&n filtercap , dynojet , rino-uitlaat, reiger vering !! ( last van opstijgend vocht?? www.demeulenaerebvba.be ) (last van teveel RnB ??? www.imotorhead.com)
Sebastien
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1083
Lid geworden op: zo 07 nov, 2004 13:50
Locatie: Oost-Vlaanderen

Bericht door Sebastien »

No Limit YFZ schreef:Wat mij sterk verwonderd heeft is dat er haast niemand van het forum aanwezig was, noch van rijders, noch van toeschouwers.

Ook quadrijders uit de streek heb ik haast niet gezien. Begrijp dit echt niet. Iedereen wil altijd maar nieuwe activiteiten en als die er zijn komt men niet eens kijken.... :roll: :roll: :roll:
He he ik ben gekomen hoor (alleen zaterdag). Heb zelf foto's genomen. Kwas wel als toeschouwer gekomen om te zien hoe het allemaal gaat en volgend jaar doe ik zeker mee
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
Plaats reactie