Clubcross Heerde

Foto's en video's gevonden? Deel ze hier
Plaats reactie
Vyrena
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Berichten: 3725
Lid geworden op: di 29 jun, 2004 13:20
Locatie: Home
Contacteer:

Clubcross Heerde

Bericht door Vyrena »

Gisteren (12 dec.) stond een clubcross van MSV-NOV Heerde op het programma, waar ook elk jaar de oudejaarscross gehouden word.
Ik reed weer op de 450, dus weer een leuke uitdaging.
Er waren zoveel quads dat we in 2 klasses reden, de 80cc en de blasters bij elkaar, en daarna de grotere. De baan was erg veranderd, een paar tafels erbij, een dubbeltje, stijlere kuilen waar je direct 5 meter nar beneden valt en veel kleine steile bultjes voor de bochten. Ik moest er eerst wel aan wennen want Heerde was altijd een baan waar je lekker kon raggen maar nu was het wat technischer.
De eerste en tweede manche won Nico vt Ende (zelfde als bij de Bakkum Beach race voor de onbekenden) tweede werd een Belg op een splinternieuwe W-tec (met een Jos Dolphijn shirt), derde nog een Belg (met een chrome helm, kan die van Moer heten ofzoiets?). Eerste manche moest ik 2 ronden voor het einde opgeven, de accu was leeg. De 2e manche lag ik veel dichter bij de 3e man maar maakte telkens fouten en moest hem laten gaan. Toch nog 4e.

Ik heb nog veel foto`s van mooie jumps, een no foother en wat startfoto`s, als ik thuis ben post ik er wel een paar.

GR
Afbeelding

De site met alles over het quadgebeuren--> www.quadracing.tk
yamaha king
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 722
Lid geworden op: di 20 jan, 2004 22:24
Locatie: ede
Contacteer:

Bericht door yamaha king »

waar blijven de mooie foto's vyrena?
gesponzord door:eurol,prox racing parts,technoflex,ton maessen quads,straal bedrijf jansen,quadtunning,speed center molenaar
Plaats reactie