Burgemeester Janssens maakt jacht op quads

Groepeer hier berichten mbt quad verboden !
cd_BE
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 640
Lid geworden op: zo 08 jul, 2007 10:59
Locatie: Pulhof

Re: Burgemeester Janssens maakt jacht op quads

Bericht door cd_BE »

Zeer vreemd artikel.

De laatste keer dat we met hem gesproken hadden, wilde hij nog van geen bord weten.

Ik ga zien wat er is misgelopen :D
SMC 200 groen dat is mijn quadje, je moet laag beginnen hé
Gebruikersavatar
supermarcie
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 54
Lid geworden op: do 23 apr, 2009 14:25
Locatie: stabroek

Re: Burgemeester Janssens maakt jacht op quads

Bericht door supermarcie »

Misschien is het niet slecht dat er zo'n bord zou komen!
Dan kunnen ze wat specifieker te werk gaan, nu is het gewoon in heel groot antwerpen omdat ze geen andere mogelijkheid hebben.

Allé zou liever hebben dat het verbod gewoon terug weg is, maar specifieke gebieden verbieden zou al terug een vooruitgang zijn.
Yahama Raptor 700 special edition
cd_BE
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 640
Lid geworden op: zo 08 jul, 2007 10:59
Locatie: Pulhof

Re: Burgemeester Janssens maakt jacht op quads

Bericht door cd_BE »

Als er een bord is kunnen ze het overal zetten, hé. Dan kan het goed zijn dat je nergens meer MAG rijden.

Een bord is het ergste wat er kan gebeuren. Onze persverantwoordelijke is er mee bezig.
SMC 200 groen dat is mijn quadje, je moet laag beginnen hé
Gebruikersavatar
cyberdrone
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1022
Lid geworden op: zo 18 feb, 2007 20:59
Locatie: meldert

Re: Burgemeester Janssens maakt jacht op quads

Bericht door cyberdrone »

idd, het zou aanvankelijk voor de grootsteden zijn, maar als het bord goedgekeurd is mag dit overal in België gebruikt worden :( :( :(
"Dip me in chocolate and throw me to the lesbians"
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
nicknamebelgium
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 640
Lid geworden op: za 21 okt, 2006 12:18
Locatie: leuven

Re: Burgemeester Janssens maakt jacht op quads

Bericht door nicknamebelgium »

een bord zal overal te pas, maar vooral ook te onpas geplaatst worden :?
een verbodsbord is dan een officieel herkend middel om ons weg te houden waar ze willen
waar het staat, bestaan ook geen argumenten meer om wel te komen
wij zijn al jaren vragende partij om duidelijk aan te geven waar we mogen rijden en waar niet, maar dit slaat dan alleen op bossen, natuurgebieden enz
op de openbare weg moeten we sowieso toegelaten blijven, om de eenvoudige reden dat we gehomologeerd zijn en rijtaks betalen om op die openbare weg te rijden
in de bebouwde kom betekenen we geen groter "gevaar" of "overlast" dan andere weggebruikers zoals moto's
ik ben ook voorstander van de open uitlaten te beboeten, al hoor ik het zelf heel graag "grommen"
snerpende tweetaktjes vind ik persoonlijk veel storender, maar ik begrijp dat iedereen zich aan de geluidsnormen moet houden
het zijn enkele rotte vissen die heel de quadwereld verziekt hebben :verymad:
ik apprecieer de mensen die zich inzetten om op het juiste niveau dit verbod tegen te houden, zodat we ons plezier kunnen blijven beleven :buig:
2010 raptor 700
cd_BE
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 640
Lid geworden op: zo 08 jul, 2007 10:59
Locatie: Pulhof

Re: Burgemeester Janssens maakt jacht op quads

Bericht door cd_BE »

t'ja. Rotte vissen heb je overal.

Er zijn, ik geloof 2, gemeentes waar moto's al verboden zijn. De reden die ze geven is omdat het wegdeg in slechte staat is en dus gevaarlijk. Maar ondertussen zal het wegdek wel herstelt zijn, maar het bord blijft staan.

Nu als ze een bord zetten voor quad, zou de uitleg kunnen zijn dat het wegdek in een goede staat is en dat ze geen quads willen omdat die het wegdek kunnen beschadigen. :roll:

Maar zo is het altijd iets. En het probleem met de geluidsnormen door de boom-boom cars moet het niet meer gemeten worden maar enkel worden vast gesteld. Dus wat voor de één lawaai is, is voor de andere misschien muziek.

Ik ben er zeker van dat M.A.G. iets gaat bereiken, maar het zal lang duren. En ik vindt het jammer dat quadrijders geen geduld hebben om er iets aan te doen.
SMC 200 groen dat is mijn quadje, je moet laag beginnen hé
Gebruikersavatar
Jorisvc
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 26
Lid geworden op: di 02 jun, 2009 21:14
Locatie: Sint-Amands

Re: Burgemeester Janssens maakt jacht op quads

Bericht door Jorisvc »

cd_BE schreef:Als er een bord is kunnen ze het overal zetten, hé. Dan kan het goed zijn dat je nergens meer MAG rijden.

Een bord is het ergste wat er kan gebeuren. Onze persverantwoordelijke is er mee bezig.

Het MAG is er altijd mee bezig, alleen gaat het gene zak vooruit en wordt er geen enkele vooruitgang geboekt.

Geef het gewoon op tegen die hypocrieten hier in België valt toch niks te beginnen. Mijne quad is verkocht en zal er een ducati monster mee halen. Maakt meer lawaai dan mijn quadje... Kan ik wa in Antwerpen de Janssens gaan plagen :D

love het MAG :buig:
Plaats reactie