Burgemeester Janssens maakt jacht op quads

Groepeer hier berichten mbt quad verboden !
Gebruikersavatar
cyberdrone
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1022
Lid geworden op: zo 18 feb, 2007 20:59
Locatie: meldert

Re: Burgemeester Janssens maakt jacht op quads

Bericht door cyberdrone »

cartouch schreef:halo ,ik ben hier nieuw
en ik wou mijne gal ook eens uitspuwen
14 dagen voordat die plezante mannen den boel aant rollen hebben gebracht heb ik natuurlijk een nieuwe quad ,
gekocht (het moet lukken mijn vrouw komt juist binnen met die roze kaart ) en ik kan er niets mee doen.
kosten €6000 en €500 verzekering en dan ben ik nog een garage gaan huren €60,00 per maand,
en strafste van al woon ik nog in hartje antwerpen ook ,vlak achter den burgemeester (stadhuis)
nu zie ik het ni meer zitten zenne
greets ,ikke
Ik zou een vergunning aanvragen, ook vertellen dat je de bestelling geplaatst hebt voor er sprake was van die wet, desnoods je quad gaan tonen en bewijzen dat hij aan de regels voldoet. Als je he gebruikt voor woon werk verkeer zul je wel een toelating krijgen. En als je geen vergunning krijgt zou ik een proces tegen hem aanspannen.

Veel succes !
"Dip me in chocolate and throw me to the lesbians"
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
Gebruikersavatar
Rafino
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 21
Lid geworden op: zo 01 mar, 2009 20:36
Locatie: Kempen
Contacteer:

Re: Burgemeester Janssens maakt jacht op quads

Bericht door Rafino »

quadgirl82 schreef:Hallo,

Deze avond komt er een nieuwsbrief uit waarin de tekst (zie onderaan) gevraagd wordt om massaal door te sturen naar het e mail adres antiquad@mag.be

deze mails worden afgeleverd bij de Antwerpse schepenen en gemeenteraadsleden die niet gereageerd hebben.
Effe voor alle zekerheid vooraleer ik em doorstuur, gaat deze mail wel naar die pipo's in Antwerpen?
@mag.be komt toch bij de M.A.G. uit zou ik denken!?
Plastic Repair
Gebruikersavatar
Quadcrosser01
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 4
Lid geworden op: zo 12 jul, 2009 21:09
Locatie: Mortsel

Re: Burgemeester Janssens maakt jacht op quads

Bericht door Quadcrosser01 »

@Rafino:

Achter het adres antiquad@mag.be zitten alle adressen van antwerpse schepenen en gemeenteraadsleden die het MAG nog niet hebben geantwoord op hun uitnodigingsvraag voor een gesprek. Dit is enkel een doorstuuradres.
De partijen die reeds een gesprek hebben gehad met het MAG zitten niet in deze lijst.

Greetz M.
Gebruikersavatar
Benou
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 102
Lid geworden op: di 26 mei, 2009 00:50
Locatie: Kampenhout

Re: Burgemeester Janssens maakt jacht op quads

Bericht door Benou »

quadgirl82 schreef:
cyberdrone schreef:
David G. schreef:Wat het grote probleem word in Vlaanderen is dat er zomaar wetten worden goedgekeurd zonder er echt bij stil te staan,
ik versta niet dat zo'n wetten niet in overleg moeten nagekeken worden,voor mij pure discriminatie naar de quadrijders toe.
Moet eerlijk zeggen dat ik op het goede moment Vlaanderen heb verlaten :)
Blijkbaar in sommige gevallen mogen steden zuls een wetten afkondigen, andere steden moeten zo een wet via de raad van state laten passeren .. ik kan het ook nog altijd niet geloven, maar t'is hier presies het nieuwe Rusland aan het worden :x
Gemeentes mogen blijkbaar in hun politiecodex opnemen wat ze willen. :x
Het MAG wil dat er op federeaal niveau beslist wordt om gemeentes deze bevoegdheid te ontrekken waardoor ze geen verbod meer kunnen uitbrengen op voertuigen/huizen/.... Maar dit is wel iets dat er niet van vandaag op morgen zal/kan komen. :(
Yep, het College (al dan niet met het politiecollege) bepalen de regels in eige gemeenten en soms voor verschillende gemeentens in één politiezone. Ne Burgemeester (hoofd van Politiezone), treedt op als advokaat om de milf van Koekelberg (Grote chief van lokale en federale politie) te verdedigen. Den ene wordt federale minister door onze stemmen en verlaat deze post door politie gesoemel om naar het Europees parlement te gaan voor einde van zijn mandaat en kan mogelijks vervangen worden door den andere pipo die ontslag nam als eerste minister. Den andere neemt ontslag als federale minister wegens niet naleven van scheiding der machten en legt nu de eed af en zal nu wel de wetten respecteren op vlaams niveau!!!!!!!!!!

Zolang geen deftige hervorming op dat vlak wordt doorgevoerd (en da's zeker nie voor morgen zene), is het "BURGEMEESTER RULES". Wetten worden trouwens niet altijd geschreven door bevoegde mensen met kennis van zaken maar eerder door mensen met een verborgen agenda...Als mensen die werken in gemeentehuizen of in ministeries eens hun "mémoires" zouden schrijven is het oorlog tussen het volk en "beleidsmensen". Maar bon we moeten het ermee doen en dus dezelfde wapens gebruiken om de communistische strekking die over ons land trekt te weren en bepaalde vrijheden te beschermen.

Greetz,
B.
Charger69
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2879
Lid geworden op: ma 12 feb, 2007 13:12

Re: Burgemeester Janssens maakt jacht op quads

Bericht door Charger69 »

.
Laatst gewijzigd door Charger69 op zo 21 mar, 2010 14:17, 1 keer totaal gewijzigd.
airwolf
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 6710
Lid geworden op: zo 05 nov, 2006 22:23
Locatie: landen

Re: Burgemeester Janssens maakt jacht op quads

Bericht door airwolf »

ja die belachelijke mail stuurd hij naar iedereen! :x :x :x
Gebruikersavatar
quadgirl82
Quadrider
Quadrider
Berichten: 314
Lid geworden op: di 02 jun, 2009 13:55
Locatie: Puurs (Breendonk)

Re: Burgemeester Janssens maakt jacht op quads

Bericht door quadgirl82 »

airwolf schreef:ja die belachelijke mail stuurd hij naar iedereen! :x :x :x
Hij zal fier op zijn mailtje geweest zijn. :lol:
My Raptor and me, love at first sight.
cd_BE
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 640
Lid geworden op: zo 08 jul, 2007 10:59
Locatie: Pulhof

Re: Burgemeester Janssens maakt jacht op quads

Bericht door cd_BE »

airwolf schreef:ja die belachelijke mail stuurd hij naar iedereen! :x :x :x
Hij heeft er in elk geval veel werk aan gehad. Hij heeft elke keer de naam moeten veranderen. Straks is hij nog overwerkt.
SMC 200 groen dat is mijn quadje, je moet laag beginnen hé
Gebruikersavatar
JBX
Quadrider
Quadrider
Berichten: 478
Lid geworden op: di 26 mei, 2009 08:12
Locatie: Genk

Re: Burgemeester Janssens maakt jacht op quads

Bericht door JBX »

cd_BE schreef: Hij heeft er in elk geval veel werk aan gehad. Hij heeft elke keer de naam moeten veranderen. Straks is hij nog overwerkt.
Dat zal vast wel geautomatiseerd zijn :-)
Can-Am Renegade 800 X
If it's too loud, you're too old!
¡ɹǝʌo ǝɯ dıןɟ 'sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı
Eat my dust!
Gebruikersavatar
JBX
Quadrider
Quadrider
Berichten: 478
Lid geworden op: di 26 mei, 2009 08:12
Locatie: Genk

Re: Burgemeester Janssens maakt jacht op quads

Bericht door JBX »

In Griekenland lossen ze het anders op. Ik ben pas op vakantie geweest op Kreta, en ik heb nog nooit zoveel quads bij elkaar gezien. Letterlijk op elke straathoek kan je ze huren.

Sommige straten zijn voor quads (enkel tijdens het toeristen seizoen) gesloten tijdens de nacht.

Afbeelding

Dit is al veel minder drastisch dan wat ze hier lappen...
Can-Am Renegade 800 X
If it's too loud, you're too old!
¡ɹǝʌo ǝɯ dıןɟ 'sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı
Eat my dust!
Gebruikersavatar
Bedlam
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 50
Lid geworden op: wo 03 jun, 2009 19:42
Locatie: Wuustwezel

Re: Burgemeester Janssens maakt jacht op quads

Bericht door Bedlam »

JBX schreef:In Griekenland lossen ze het anders op. Ik ben pas op vakantie geweest op Kreta, en ik heb nog nooit zoveel quads bij elkaar gezien. Letterlijk op elke straathoek kan je ze huren.

Sommige straten zijn voor quads (enkel tijdens het toeristen seizoen) gesloten tijdens de nacht.

Afbeelding

Dit is al veel minder drastisch dan wat ze hier lappen...
Hier kan ik nog mee leven. Wat er nu gebeurt is niet.
cfmoto
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 57
Lid geworden op: zo 30 aug, 2009 21:39
Locatie: roeselare
Contacteer:

Re: Burgemeester Janssens maakt jacht op quads

Bericht door cfmoto »

JohnBeton schreef:Als ze in antwerpen iedereen over dezelfde kam willen scheren, gaan ze dan ook alle allochtonen buitengooien omdat er een paar criminelen tussen zitten ???
(versta me niet verkeerd, ik ben geen racist, in tegendeel, ge begrijpt wel wat ik wil zeggen)

IK WEL ....die zorgen ook voor overlast dus gooi ze maar ook buiten !
side by side "uprised son of a bitch" movie ===> http://www.youtube.com/watch?v=kxoUXS_hlG8
cfmoto
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 57
Lid geworden op: zo 30 aug, 2009 21:39
Locatie: roeselare
Contacteer:

Re: Burgemeester Janssens maakt jacht op quads

Bericht door cfmoto »

ps: wat doen ze als je WEL door het stad rijd ??

een boete of beslag op de quad ?? weet iemand dit .
side by side "uprised son of a bitch" movie ===> http://www.youtube.com/watch?v=kxoUXS_hlG8
Gebruikersavatar
JBX
Quadrider
Quadrider
Berichten: 478
Lid geworden op: di 26 mei, 2009 08:12
Locatie: Genk

Re: Burgemeester Janssens maakt jacht op quads

Bericht door JBX »

cfmoto schreef:ps: wat doen ze als je WEL door het stad rijd ??
een boete of beslag op de quad ?? weet iemand dit .
Er zijn al boetes uitgedeeld van (ik dacht) 150 Euro.
Can-Am Renegade 800 X
If it's too loud, you're too old!
¡ɹǝʌo ǝɯ dıןɟ 'sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı
Eat my dust!
Gebruikersavatar
cyberdrone
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1022
Lid geworden op: zo 18 feb, 2007 20:59
Locatie: meldert

Re: Burgemeester Janssens maakt jacht op quads

Bericht door cyberdrone »

cfmoto schreef:ps: wat doen ze als je WEL door het stad rijd ??

een boete of beslag op de quad ?? weet iemand dit .
Bij mijn weten een boete ..
"Dip me in chocolate and throw me to the lesbians"
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
Plaats reactie