Burgemeester Janssens maakt jacht op quads

Groepeer hier berichten mbt quad verboden !
cfmoto
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 57
Lid geworden op: zo 30 aug, 2009 21:39
Locatie: roeselare
Contacteer:

Re: Burgemeester Janssens maakt jacht op quads

Bericht door cfmoto »

cyberdrone schreef:
cfmoto schreef:ps: wat doen ze als je WEL door het stad rijd ??

een boete of beslag op de quad ?? weet iemand dit .
Bij mijn weten een boete ..

ah dan geen prob... :D laat die janssens maar jacht maken op quads , binnenkort maak ik jacht op hem ...


wordt vervolgd .. beloofd . :chagarijn:
side by side "uprised son of a bitch" movie ===> http://www.youtube.com/watch?v=kxoUXS_hlG8
cd_BE
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 640
Lid geworden op: zo 08 jul, 2007 10:59
Locatie: Pulhof

Re: Burgemeester Janssens maakt jacht op quads

Bericht door cd_BE »

cfmoto schreef:ps: wat doen ze als je WEL door het stad rijd ??

een boete of beslag op de quad ?? weet iemand dit .
Als je één van de districten of in Antwerpen zelf woont, ben je geacht het politie reglement te kennen. Als je met een quad in het stad komt kan je een G.A.S. papiertjes krijgen met een bedrag tussen de €50 & €250.

Woon je buiten A, dan zou je er normaal met een waarschuwing van af moeten komen.
SMC 200 groen dat is mijn quadje, je moet laag beginnen hé
cfmoto
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 57
Lid geworden op: zo 30 aug, 2009 21:39
Locatie: roeselare
Contacteer:

Re: Burgemeester Janssens maakt jacht op quads

Bericht door cfmoto »

ik hoop dat ik op de rit wordt tegengehouden dan stel ik mij burgelijke partij tegen meneer jannsens wegens het niet in orde zijn met zijn wetten , geen bord = geen verbod ! zijn wet is zelfs ongeldig hij KAN DIT niet verbieden , onze quad voldoet aan de europese normen is weglegaal en nergens bestaat er een verbod voor motoren met 4 wielen indien aangegeven .
side by side "uprised son of a bitch" movie ===> http://www.youtube.com/watch?v=kxoUXS_hlG8
cd_BE
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 640
Lid geworden op: zo 08 jul, 2007 10:59
Locatie: Pulhof

Re: Burgemeester Janssens maakt jacht op quads

Bericht door cd_BE »

cfmoto schreef:ik hoop dat ik op de rit wordt tegengehouden dan stel ik mij burgelijke partij tegen meneer jannsens wegens het niet in orde zijn met zijn wetten , geen bord = geen verbod ! zijn wet is zelfs ongeldig hij KAN DIT niet verbieden , onze quad voldoet aan de europese normen is weglegaal en nergens bestaat er een verbod voor motoren met 4 wielen indien aangegeven .
Jansens is politiek beschermd en kan je niets doen. Waarom denk je dat we naar de Raad van Staten zijn gegaan. :idea:
SMC 200 groen dat is mijn quadje, je moet laag beginnen hé
Rebry
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 81
Lid geworden op: za 21 mar, 2009 08:00
Locatie: Wevelgem (belgium)
Contacteer:

Re: Burgemeester Janssens maakt jacht op quads

Bericht door Rebry »

cd_BE schreef:
cfmoto schreef:ik hoop dat ik op de rit wordt tegengehouden dan stel ik mij burgelijke partij tegen meneer jannsens wegens het niet in orde zijn met zijn wetten , geen bord = geen verbod ! zijn wet is zelfs ongeldig hij KAN DIT niet verbieden , onze quad voldoet aan de europese normen is weglegaal en nergens bestaat er een verbod voor motoren met 4 wielen indien aangegeven .
Jansens is politiek beschermd en kan je niets doen. Waarom denk je dat we naar de Raad van Staten zijn gegaan. :idea:
Ja leg even uit aub "raad van staten" , ik ben daar nie zo goe in mee ... :oops:

Greetz
When Raptor meets Leovinci, Hell breaks lose ...
You've gotta Luv the 700R
cd_BE
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 640
Lid geworden op: zo 08 jul, 2007 10:59
Locatie: Pulhof

Re: Burgemeester Janssens maakt jacht op quads

Bericht door cd_BE »

Op het simpel uit te leggen:

De Raad van staten gaat na of een wet of regel een wettige basis heeft. Wij zijn van mening en de grondwet ook dat het verbod van quads tegen de grondwet is. De raad van staten gaat na of het verbod niet volgens de grondwet is. Maar kijkt NIET naar het verbod zelf. In ons geval quads.

Stel nu dat Patrick Janssens een extra regel brengt in de politiecodex dat je vanaf 1 oktober enkel met een roze olifant de grote markt MAG oversteken. Je bent het daar niet mee eens en stapt naar de raad van staten. Het verdict dat daar valt is dat de extra regel grondwettelijk is toegevoegd. Dus vanaf 1 oktober MAG je enkel met een roze olifant over de grote markt.

Hoop dat het wat duidelijk is. :D
SMC 200 groen dat is mijn quadje, je moet laag beginnen hé
Gebruikersavatar
JBX
Quadrider
Quadrider
Berichten: 478
Lid geworden op: di 26 mei, 2009 08:12
Locatie: Genk

Re: Burgemeester Janssens maakt jacht op quads

Bericht door JBX »

cd_BE schreef:De Raad van staten
Raad Van State zonder n. :afgestudeerd:
Can-Am Renegade 800 X
If it's too loud, you're too old!
¡ɹǝʌo ǝɯ dıןɟ 'sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı
Eat my dust!
cfmoto
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 57
Lid geworden op: zo 30 aug, 2009 21:39
Locatie: roeselare
Contacteer:

Re: Burgemeester Janssens maakt jacht op quads

Bericht door cfmoto »

JBX schreef:
cd_BE schreef:De Raad van staten
Raad Van State zonder n. :afgestudeerd:
indeed
http://www.raadvanstate.be/" onclick="window.open(this.href);return false;
side by side "uprised son of a bitch" movie ===> http://www.youtube.com/watch?v=kxoUXS_hlG8
cd_BE
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 640
Lid geworden op: zo 08 jul, 2007 10:59
Locatie: Pulhof

Re: Burgemeester Janssens maakt jacht op quads

Bericht door cd_BE »

T'ja, je wist toch wat ik bedoelde :D
SMC 200 groen dat is mijn quadje, je moet laag beginnen hé
Rebry
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 81
Lid geworden op: za 21 mar, 2009 08:00
Locatie: Wevelgem (belgium)
Contacteer:

Re: Burgemeester Janssens maakt jacht op quads

Bericht door Rebry »

@ cd_BE: :applaus:

Thnx is me wat duidelijker geworden. Klink redelijk interessant voor ons dat "raad van state" spel.
'k hoop dat het iets uithaalt !!

greetz
When Raptor meets Leovinci, Hell breaks lose ...
You've gotta Luv the 700R
cd_BE
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 640
Lid geworden op: zo 08 jul, 2007 10:59
Locatie: Pulhof

Re: Burgemeester Janssens maakt jacht op quads

Bericht door cd_BE »

Rebry schreef:@ cd_BE: :applaus:

Thnx is me wat duidelijker geworden. Klink redelijk interessant voor ons dat "raad van state" spel.
'k hoop dat het iets uithaalt !!

greetz
Laat ons hopen, en als dat niet werkt dan kunnen we van onze tak maken. Daarmee dat nu het moment niet gunstig is om betogingen te organiseren. Vertel het voort :D
SMC 200 groen dat is mijn quadje, je moet laag beginnen hé
Gebruikersavatar
Jorisvc
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 26
Lid geworden op: di 02 jun, 2009 21:14
Locatie: Sint-Amands

Re: Burgemeester Janssens maakt jacht op quads

Bericht door Jorisvc »

allemaal goed en wel maar het blijft wel duren en ondertussen heeft diene paljas van ne Janssens al 3 maand zijn goesting!

Protesteren das wa er moet gebeuren... Raad van state gaat ni veel uithalen.
cd_BE
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 640
Lid geworden op: zo 08 jul, 2007 10:59
Locatie: Pulhof

Re: Burgemeester Janssens maakt jacht op quads

Bericht door cd_BE »

Jorisvc schreef:allemaal goed en wel maar het blijft wel duren en ondertussen heeft diene paljas van ne Janssens al 3 maand zijn goesting!

Protesteren das wa er moet gebeuren... Raad van state gaat ni veel uithalen.
Toch wel. Er is een weg naar Janssens om te praten. Dus wat we doen haalt iets uit. :applaus:
SMC 200 groen dat is mijn quadje, je moet laag beginnen hé
nicknamebelgium
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 640
Lid geworden op: za 21 okt, 2006 12:18
Locatie: leuven

Re: Burgemeester Janssens maakt jacht op quads

Bericht door nicknamebelgium »

http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail ... =G5M2FVL78

Schouppe werkt aan verkeersbord tegen quads

Etienne Schouppe (CD&V), staatssecretaris voor Mobiliteit, wil een specifiek verkeersbord invoeren tegen quads. Hij vindt het verbod dat Antwerpen oplegde bij politiereglement - een voorbeeld dat Brussel wil volgen - niet de beste oplossing, antwoordde hij aan senator Hugo Vandenberghe (CD&V).

Bij gebrek aan officiële en specifieke verkeersborden kan het verkeersreglement het gebruik van de vierwielige motorvoertuigen niet zomaar verbieden en evenmin kunnen steden of gemeenten verbodsbepalingen opleggen tegen het verkeersreglement in. Antwerpen doet dat wel, en bestraft quadovertreders met een gemeentelijke administratieve sanctie. 'Ik vind het aangewezen dat quads worden geregeld door het verkeersreglement', zegt Schouppe. Bijgevolg wil hij snel een nieuw verkeersbord invoeren dat quads kan verbieden in bepaalde gebieden.
2010 raptor 700
Gebruikersavatar
cyberdrone
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1022
Lid geworden op: zo 18 feb, 2007 20:59
Locatie: meldert

Re: Burgemeester Janssens maakt jacht op quads

Bericht door cyberdrone »

Fuck he, diene kloot zei eerst dat hij het niet ging doen en nu weer wel .. ne zal weer een envelopke onder tafel gehad hebben :x
"Dip me in chocolate and throw me to the lesbians"
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
Plaats reactie