Na antwerpen nu ook al Limburg???

Groepeer hier berichten mbt quad verboden !
Bulldog
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 104
Lid geworden op: do 26 mar, 2009 19:24
Locatie: Bilzen Limburg

Na antwerpen nu ook al Limburg???

Bericht door Bulldog »

Het was te denken als er ene begint over te zagen en iets te verbieden en dat lukt, volgt de rest ook weer.
Zie beelden uitzending TV Limburg.

http://www.tvl.be/nl/nieuws/zoek?src=quads" onclick="window.open(this.href);return false;

Ik wordt het hier echt beu in dit apen land.
Heb 9 jaar offroad gereden met een 4x4 en tenslotte de hobby in de kast gestoken omdat er nog weinig legaal gereden kan worden.
Met veel verlies dingen van de hand gedaan en zeker met pijn in het hart.
Nu heb ik sinds enkele maanden een sport quad supermotard omdat ik dan niet meer op onverhard kom en toch nog een plezante hobby heb en nu beginnen ze dat weer te verbieden.
Wat mag een mens hier nog buiten belasting betalen???
Gebruikersavatar
JohnBeton
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2863
Lid geworden op: di 15 nov, 2005 09:03

Re: Na antwerpen nu ook al Limburg???

Bericht door JohnBeton »

Goed bezig patrick, gaat hij dan ook stoppen met het verkopen van 'sportuitlaten' en dergelijk ?
Als ze hier in Alken de quads zouden verbieden, gaat den deze er toch zijn k.loten aan vegen.
Gebruikersavatar
Haagje
Forum moderator
Forum moderator
Berichten: 6465
Lid geworden op: wo 08 mar, 2006 14:29
Locatie: Limburg

Re: Na antwerpen nu ook al Limburg???

Bericht door Haagje »

JohnBeton schreef:Goed bezig patrick, gaat hij dan ook stoppen met het verkopen van 'sportuitlaten' en dergelijk ?
Als ze hier in Alken de quads zouden verbieden, gaat den deze er toch zijn k.loten aan vegen.
Ja zo dacht ik het ook al. Wie verkoopt er dan die luidruchtige uitlaten ''KUCH KUCH''
airwolf
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 6710
Lid geworden op: zo 05 nov, 2006 22:23
Locatie: landen

Re: Na antwerpen nu ook al Limburg???

Bericht door airwolf »

ewel das weer een leukertje!
patrick sluit je boel maar!
je bent het niet waard dat je nog een zaak hebt!
1st je zakken goed vol steken aan verkochte uitlaten en dan comentaar gaan geven op tv! :x :x :x :x
manmanman waar gaan we toch naartoe!
No Limit W-tec
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 7138
Lid geworden op: vr 10 jan, 2003 08:13
Locatie: Beselare
Contacteer:

Re: Na antwerpen nu ook al Limburg???

Bericht door No Limit W-tec »

Hij kan moeilijk op tv gaan zeggen dat hij de bron van problemen is. :roll:
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
stefvv
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 226
Lid geworden op: zo 17 dec, 2006 10:59
Locatie: st-truiden Yamaha rapt350 / 700

Re: Na antwerpen nu ook al Limburg???

Bericht door stefvv »

Wie wil er zo een sportuitlaat? Wie koopt er zo een sportuitlaat? Ik denk dat dat ieder wel voor zijn eigen beslist wat hij op zen quad wil zetten, dus steek de hand eerst in eigen boezem ipv Patrick hiervan de schuld te geven!!
Gebruikersavatar
JohnBeton
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2863
Lid geworden op: di 15 nov, 2005 09:03

Re: Na antwerpen nu ook al Limburg???

Bericht door JohnBeton »

hij is niet de bron van het probleem, een paar cowboys zijn dat, maar ik vind het hypocriet om te zeggen dat het aan sportuitlaten ligt. Als ik morgen met een quad met kenteken naar hem ga voor een FP op te laten zetten zal hij ze er graag opzetten.

Dat de politiekers zo maar verder doen, sluit alle crossbanen, ban de quads van de openbare weg, en kom daarna nog janken dat er wildcrossers zijn. :afgestudeerd:
Gebruikersavatar
Haagje
Forum moderator
Forum moderator
Berichten: 6465
Lid geworden op: wo 08 mar, 2006 14:29
Locatie: Limburg

Re: Na antwerpen nu ook al Limburg???

Bericht door Haagje »

Inderdaad.

Je hebt mensen met een overdreven hard geluid. ook andere motoren ( auto's harley's enz ) met een heel hard geluid.

Maar diegene in het filmpje praat nu wel mooi zo. Maar wie weet heeft hij ze wel verkocht of eronder gelegd.
Hij doet alsof hij alleen maar standaard uitlaatjes verkoopt :lol:


Ik heb ook een race uitlaat eronder. Maar ik ben meestal ( mits ik niet naar school hoef ) Niet voor 10 uur smorgens buiten en na 10 uur savonds en mocht ik toch toevallig eerder of later dan die tijden zijn. Dan schakel ik zsm over! ( en dan is hij ook vrij stil)
kees
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 861
Lid geworden op: vr 18 nov, 2005 19:26
Locatie: Almere

Re: Na antwerpen nu ook al Limburg???

Bericht door kees »

Ik heb geen sport uitlaat en geen sportfilter. Met pijn in mijn hart want ik vind het geweldig (ben ik heel eerlijk in). Maar dat is kwestie van smaak en ik denk dat iedereen dit met mij kan delen. Waarom doe ik het niet, ik word iedere week aangehouden door politie en de kans is dan groot dat ik telkens een boete krijg.
Word ik dan ook geweigerd?
Vind het niet normaal. Ze zoeken gewoon iets. Dat kabaal, is een paar seconden en dan is het weer weg. Kabaal, is constant. Ik vind dat ze eens moeten stoppen met die dreigementen.
Waar gaat dit heen? Ik weet het, pure afgunst. Sommige mensen en dat is een ziekte, kunnen het niet verkroppen dat jij iets hebt, wat hun niet hebben en niet kunnen krijgen. Wat krijg je dan?
Dit.

Stelletje !@

Jongens, nou geloof mij, het gaat niet om het geluid.
Daar gaat het gewoon niet om, het is een geheel plaatje.
Yamaha BRRRRRaptor 700 2009 SE.
http://www.yamaha-motor.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
airwolf
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 6710
Lid geworden op: zo 05 nov, 2006 22:23
Locatie: landen

Re: Na antwerpen nu ook al Limburg???

Bericht door airwolf »

stefvv schreef:Wie wil er zo een sportuitlaat? Wie koopt er zo een sportuitlaat? Ik denk dat dat ieder wel voor zijn eigen beslist wat hij op zen quad wil zetten, dus steek de hand eerst in eigen boezem ipv Patrick hiervan de schuld te geven!!
ik steek niks schuld op patrick!
maar om je klanten zo te bepraten op tv vindt ik heel laag!

ik heb een sportuitlaat en en sportluchtfilter en mijn geluid is amper luider dan origineel!
t'is gewoon de keuze die je moet maken!

en als je niet wil overkomen als bron van het probleem geef dan geen komentaar.
niemand verplicht je om met de pers te praten!
ik verwacht reactie van patrick of sabrina ze zijn hier lid!
No Limit W-tec
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 7138
Lid geworden op: vr 10 jan, 2003 08:13
Locatie: Beselare
Contacteer:

Re: Na antwerpen nu ook al Limburg???

Bericht door No Limit W-tec »

Quadshop is idd niet de schuld van de problemen. Als hij geen uitlaat verkoopt koopt klant wel op internet of bij concurrent.

MAAR, ik denk dat ALLE verkopers klanten er op moeten wijzen dat sportuitlaten in principe enkel bedoeld zijn voor circuit (waar trouwens ook meer en meer beperkingen zijn). Een FP uitlaat die hij veel vaak verkoopt is zowat de luidste uitlaat op de markt. Een Doma meerkamer is stukken stiller en zou dus het eerste moeten zijn dat aangeraden wordt.

Probleem is dat velen denken dat quad rapper gaat met andere (luide) uitlaat maar het verschil zit hem meestal tussen de oren. Heb al veel quads gezien die het slechter doen op testbank met andere uitlaat dan standaard.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
airwolf
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 6710
Lid geworden op: zo 05 nov, 2006 22:23
Locatie: landen

Re: Na antwerpen nu ook al Limburg???

Bericht door airwolf »

daar geef ik je groot gelijk in nicolas!
t'is zoals je zegt as je naar patrick of nog enkele andere shops gaat raden ze je als 1ste FP aan
ik heb meerdere malen aangehaald dat deze uitlaat veel te veel kabaal maakt en dan krijg je reacties zo van maar nee gij das een gedacht!
No Limit W-tec
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 7138
Lid geworden op: vr 10 jan, 2003 08:13
Locatie: Beselare
Contacteer:

Re: Na antwerpen nu ook al Limburg???

Bericht door No Limit W-tec »

De reden is simpel maar niet voor publicatie vatbaar.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
brutus
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 200
Lid geworden op: za 31 jan, 2009 13:14

Re: Na antwerpen nu ook al Limburg???

Bericht door brutus »

No Limit W-tec schreef: Een FP uitlaat die hij veel vaak verkoopt is zowat de luidste uitlaat op de markt. Een Doma meerkamer is stukken stiller en zou dus het eerste moeten zijn dat aangeraden wordt.

Probleem is dat velen denken dat quad rapper gaat met andere (luide) uitlaat maar het verschil zit hem meestal tussen de oren. Heb al veel quads gezien die het slechter doen op testbank met andere uitlaat dan standaard.
+ 1
No Limit W-tec schreef:De reden is simpel maar niet voor publicatie vatbaar.

schonere marge op fp's :mrgreen:
airwolf
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 6710
Lid geworden op: zo 05 nov, 2006 22:23
Locatie: landen

Re: Na antwerpen nu ook al Limburg???

Bericht door airwolf »

ja brutus da is het maar nicolas mag da nie zeggen
Plaats reactie