Na antwerpen nu ook al Limburg???

Groepeer hier berichten mbt quad verboden !
cd_BE
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 640
Lid geworden op: zo 08 jul, 2007 10:59
Locatie: Pulhof

Re: Na antwerpen nu ook al Limburg???

Bericht door cd_BE »

Thomaz schreef:Ik heb een 700 raptor met een volledige Leovince x3 uitlaat. Dit is een GEHOMOLOGEERDE SPORTUITLAAT. Daar zijn papieren en alles voor. Natuurlijk weet ik ook dat ik niet zonder DB killer moet gaan VLAMMEN in het stad. Ik kom vaak in het stad met mijne quad met volledige open uitlaat. Maar het verschil is, hoe ik rij met mijne quad. Ge kunt ervoor zorgen dat heel het terras ne halve meter omhoog vliegt, of ge kunt ter voor zorgen dat ze amper kijken, aan u de keus. Maar geloof me vrij die klein brommerkes dax noemt dat zeker maken ook temenis lawaai. Ik ben al verschillende keren politie tegen gekomen, ze keken nog eens niet om. Tis juist hoe ge met uwe quad rijdt. Rijd ge in een zwaar vitesse met open uitlaat, in de spits in de stad, en geeft ge goed gas dan is da om problemen vragen en ons als quad rijder in een slecht daglicht zetten. Als ge u daar nie aan kunt houden en met uw klak ter naar smijt, dat de politie dan u aanpakt en nie elke belgische quadrijder


(terwijl ik dit hier aan het typen ben hoor ik een Ducati rijden, ik blijf die horen) tis al bijna half twee, gaan we hem ook verbieden, moet ik de politie gaan bellen als hij de bebouwdekom in rijdt ?


Wat ik vind is IEDEREEN gelijk voor de wet:

*ne Dax
*ne booster
*Ne sportwagen
*Ne shopper, ducati,...
*Ne trike
*Ne enduro
*Ne supermotard

*...

Iedereen betaalt zijn belastingen en verzekering en noem maar op. Als ne quad niet meer geluid mag maken dan x aantal DB's mag nog ne shopper, nog ne wagen, ne supermotard, nog iets anders dat. Want als ze ons wel gaan verbieden dan is dat echt dikke discriminatie !! Ik heb toch altijd geweten dat wij in een democratisch land leven, nee ?
Ik hoop dat je dit naar Janssens hebt gestuurd?
SMC 200 groen dat is mijn quadje, je moet laag beginnen hé
Thomaz
Quadrider
Quadrider
Berichten: 448
Lid geworden op: ma 02 okt, 2006 17:07

Re: Na antwerpen nu ook al Limburg???

Bericht door Thomaz »

Oei Shopper moet dus Chopper zijn :lol:

Ik heb ter vandaag nog eens over nagedacht. Ge zou een filmke moeten maken. Hoe ge rijdt als een engeltje met een volledig originele quad met mega grote spiegels en noem maar op.

En als ge rijdt als ne duivel, met alles niet in orde van pinkers, uitlaat, driften, wheelie, burnout,...
Dat ge duidelijk aan iedereen kunt laten zien dat wij ook NORMAAL kunnen rijden, en dat niet ALLE quadrijders zo zijn.
Wa ik ook nog wel lachen vond in het belang van limburg. Ze willen de quads van categorie 3 afschaffen, maar met ne landbouw quad moogt ge wel rond knallen ? Dan koopt toch gewoon iedereen zich een landbouw quad en dan gaan we daar weer uitlaten enzo op zetten ? Dat iedereen toch zijne mond eens houdt, en als ze dan eens iets voorstellen of iets zeggen dat ter dan iets fatsoenlijk en definitiefs uitkomt. Want amai zur ... Tis gewoon voor om te lachen


Met een controle op geluidsoverlast heb ik geen moeite, ik heb ondertussen ook mijne DB KILLER terug gestoken. De mensen kijken nog niet meer op. Tis juist ne stofzuiger nu :lol: :D Ze kunnen u pakken op: geluidsoverlast, uw rijgedrag in het verkeer (wheelie, driften,..) uw papieren of ze allemaal in orde zijn, uw voertuig of dat volledig gehomologeerd is,.. Bij mij is alles correct, ik heb altijd mijn papieren mee. Volgens mij gaan ze die wet nie kunnen opleggen, omdat we met alles in orde zijn.
Il biscione
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 3
Lid geworden op: wo 12 aug, 2009 10:44

Re: Na antwerpen nu ook al Limburg???

Bericht door Il biscione »

Thomaz schreef:
Met een controle op geluidsoverlast heb ik geen moeite, ik heb ondertussen ook mijne DB KILLER terug gestoken. De mensen kijken nog niet meer op. Tis juist ne stofzuiger nu :lol: :D Ze kunnen u pakken op: geluidsoverlast, uw rijgedrag in het verkeer (wheelie, driften,..) uw papieren of ze allemaal in orde zijn, uw voertuig of dat volledig gehomologeerd is,.. Bij mij is alles correct, ik heb altijd mijn papieren mee. Volgens mij gaan ze die wet nie kunnen opleggen, omdat we met alles in orde zijn.

Ik hoop dat je gelijk hebt maar waarom is er dan al een verbod in antwerpen en hasselt ...
Ik ben /was gelukkige eigenaar van een raptor special edition sinds een week ....
Maar heb m te koop gezet, verzekering afgesloten, tax moet nog betaalt en platen staan er net op :chagarijn:

Waarom? simpel ik ben bang dat ik er niet lang mee zal kunnen rondtoeren en m'n geld dan kwijt ben
Wat een kl*te mentaliteit toch! Waar gaat het toch naar toe ...democratie?????????????
Sebastien
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1083
Lid geworden op: zo 07 nov, 2004 13:50
Locatie: Oost-Vlaanderen

Re: Na antwerpen nu ook al Limburg???

Bericht door Sebastien »

Dit is ook geen oplossing hoor.

Zo een verbod zal er niet in een twee drie komen (zie: een wettelijk verbod)
quads verbieden zou de maatschappij 'veel' geld doen verliezen

gespesialiseerde winkels
invoerders
...
een duidelijke wetgeving omtrend quads zou er moeten komen!
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
KrisZ400
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 979
Lid geworden op: ma 05 apr, 2004 09:42
Locatie: Limburg

Re: Na antwerpen nu ook al Limburg???

Bericht door KrisZ400 »

Il biscione schreef:

Ik hoop dat je gelijk hebt maar waarom is er dan al een verbod in antwerpen en hasselt ...
Ik ben /was gelukkige eigenaar van een raptor special edition sinds een week ....
Maar heb m te koop gezet, verzekering afgesloten, tax moet nog betaalt en platen staan er net op :chagarijn:

Waarom? simpel ik ben bang dat ik er niet lang mee zal kunnen rondtoeren en m'n geld dan kwijt ben
Wat een kl*te mentaliteit toch! Waar gaat het toch naar toe ...democratie?????????????
Waarom zou jij je quad al verkopen? Er is nog geen definitief verbod in antwerpen en hasselt, en dat zal er ook niet komen hoor.
DQT_Erasmus, Making Friends Gives Winning Teams
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
www.DQT.be - www.jumpingjet.be - www.powerhost.be
Il biscione
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 3
Lid geworden op: wo 12 aug, 2009 10:44

Re: Na antwerpen nu ook al Limburg???

Bericht door Il biscione »

Je gaat toch op de bon als je er rondrijd of ben ik mis?

En ik wil m liever niet weg doen rijd zalig en het is echt m'n ding....
Maar het was een heuse investering voor mij ...Vandaar nu mijn twijfels om m te houden...

En ik begrijp niet dat het zo maar kan,bepaalde voertuigen verbannen van het straatbeeld....
En al deze heisa zal toch niet voor niets zijn ....?

Als ik ook maar ergens een positieve reactie kon lezen ivm het quad verbod zou ik niet zo drastisch gaan denken ....vandaar... :?
Thomaz
Quadrider
Quadrider
Berichten: 448
Lid geworden op: ma 02 okt, 2006 17:07

Re: Na antwerpen nu ook al Limburg???

Bericht door Thomaz »

Ik heb daarstraks iets gelezen over Touring. Die mannen zit op onze golflijn, die spraken ook gewoon van het probleem aan te pakken met de geluidsoverlast met db meetingen enzo. Ik heb de mening gezien van vele andere, een gesprek of 8 - 9 daar stond ook telkens in dat ze de geluidsnormen moesten nakijken, dat ze de cowboys der uit moeten halen,... Want niet elke quadrijder is het zelfde. Zo gaat het volgens mij gebeuren (en zo is het volgens mij ook het eerlijkste t.o.v. andere)

Vroeger waren er heel weinig quad's, ze zijn fel opgekomen, meer quads = meer mensen = meer kans op cowboys = meer klachten = Alle quads verbieden ? Onzin
Ik zet altijd mijne quad in hasselt stad aan het politiebureau. Die mannen kijken nog eens nie op, als ik daar passeer. Zolang ge u aan uw Db's houdt en rijstijl gaan ze u heel weinig maken.
Sebastien
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1083
Lid geworden op: zo 07 nov, 2004 13:50
Locatie: Oost-Vlaanderen

Re: Na antwerpen nu ook al Limburg???

Bericht door Sebastien »

Het grootste probleem van tegenwoordig is dat de mensen zeer weinig verdraagzaam zijn!!

Een zaagmachiene produceert zelf meer db als de meeste quads. daarvoor gaan we ze toch ook niet gaan verbieden ?
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
airwolf
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 6710
Lid geworden op: zo 05 nov, 2006 22:23
Locatie: landen

Re: Na antwerpen nu ook al Limburg???

Bericht door airwolf »

voila sebastien jij hebt de nagel op de kop geslagen!!
onverdraagzaamheid!
Gebruikersavatar
cyclone1976
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 7
Lid geworden op: ma 17 aug, 2009 16:16
Locatie: Limburg

Re: Na antwerpen nu ook al Limburg???

Bericht door cyclone1976 »

Triestig zielig land!!
Heb mij onlangs een Bashan Roadsport gekocht om bij mooi weer de auto eens te laten staan en te genieten van het zonnetje !!!!
en lap daar gaan ze weer !!!! welkom in het apen land
Hier staat heel mijn verhaal:
http://forum.politics.be/showthread.php ... ost4280487
Gebruikersavatar
cyclone1976
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 7
Lid geworden op: ma 17 aug, 2009 16:16
Locatie: Limburg

Re: Na antwerpen nu ook al Limburg???

Bericht door cyclone1976 »

Hier se nog ne triestige!!!! tofe partij zeker op stemmen Kleinzielig kereltje!!
http://www.hannesdegeest.be/content/view/433/1/lang,be/
Sebastien
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1083
Lid geworden op: zo 07 nov, 2004 13:50
Locatie: Oost-Vlaanderen

Re: Na antwerpen nu ook al Limburg???

Bericht door Sebastien »

Ik zou zeggen, allemaal massaal berichten sturen :D
Meer info: 0486 645 615 hannesdegeest@gmail.com
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
cd_BE
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 640
Lid geworden op: zo 08 jul, 2007 10:59
Locatie: Pulhof

Re: Na antwerpen nu ook al Limburg???

Bericht door cd_BE »

Dat bericht is ook een jaar oud.
SMC 200 groen dat is mijn quadje, je moet laag beginnen hé
Gebruikersavatar
JohnBeton
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2863
Lid geworden op: di 15 nov, 2005 09:03

Re: Na antwerpen nu ook al Limburg???

Bericht door JohnBeton »

oh, als ze landbouwquads nog toelaten is het goed voor mij, ik heb nog een banshee met landbouwpapieren :D
Dan zal ik daarmee de straten 'terorisseren' ;)
Gebruikersavatar
cyclone1976
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 7
Lid geworden op: ma 17 aug, 2009 16:16
Locatie: Limburg

Re: Na antwerpen nu ook al Limburg???

Bericht door cyclone1976 »

Hey kom net binnen nog wat lekker gaan rijden met de Quad kwam op de baan van Kermt naar Hasselt lekker rijden vizier open lekker lucht in de helm was mooi vuurwerk in de lucht omwille van de kermis.

Volgende lichten 70km/u toegelaten vizier omlaag(voor de insecten lol) ik sta op het linkse vak omdat ik volgende lichten afmoet rijd mooi 70km/u(staat ook flitspaal bijbloemen thomas) rijd er ne puegot 407 oud model achter me flitsen met de groot lichten claxoneren!!! dat het niet meer kan !!!!.

Plots komt hij me langs rechts voorbij gevlogen mijnheer met raam omlaag uit de venster hangend muilen van het kan niet meer middelvinger omhoog en hij komt dreigend kort tegen me aan rijden zo erg zelfs dat ik moet uit wijken naar de middenberm!!!!

Rara een turk of marokaan ik doe teken van ge zijt niet goe wijs !!!! (en nee ben geen rasist!! duidelijk vermelden ik ben 7 jaar naar school geweest tussen de turken en marokkanen !!! had meer van hen te vriend als Belgen!!!!)
Hij komt voor me hangen en gaat vol in de remmen!!!! alles dicht we staan voor de lichten hij bolt uit en wijkt terug naar rechts ik moet hier links af !!!

Hij schreeuwt stap uit!!!!!! stap uit en nog een hoop vreemd gebrabbel!!!!
Dan trekt hij op dacht dat zijn motor blok eruit ging vliegen!!! 1 grote wolk van 3meter doorsnede pure diesel wolk achter zijn auto

Dat ze nu daar eens iets aan doen aan zulke agressieve kereltjes achter het stuur in plaats van te kakken op een lekkere relaxte quad rijder!!!!!!

Ben op dat stukje rijden van Kermt naar Hasselt mss 15 moto rijders tegen gekomen die allemaal vriendelijk hun hand opstaken!!!!

Behalve 1ne die toen hij in de tegenovergestelde richting mij zag zijn machien eens even op een weely trok !!!!
Om te imponeren ????????????????????? Of een manier om te lachen omwille van de hele Quad heisa???
Plaats reactie