Reactie gehad van vlaams belang ...

Groepeer hier berichten mbt quad verboden !
Gebruikersavatar
quadgirl82
Quadrider
Quadrider
Berichten: 314
Lid geworden op: di 02 jun, 2009 13:55
Locatie: Puurs (Breendonk)

Re: Reactie gehad van vlaams belang ...

Bericht door quadgirl82 »

cyclonedriver schreef:da's toch normaal dat ze voor een verbod zijn, artikel ni gelezen waarin de allochtonen zeiden dat ze zich van niks aantrekken en dat de politie schrik heeft van hen ?
Sorry zenne, maar als de mensen dien onze gemeentes en land moeten besturen niet verder kunnen kijken dan hun neus lang is vraag ik mij toch af waarom België een welvarend land wordt genoemd?
Omdat er OOK allochtonen met een, om het op zen Antwerps te zeggen, groot bakkes, met een quad rijden mag er ineens niemand meer mee rijden??? LOGICA :applaus:
My Raptor and me, love at first sight.
cyclonedriver
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 656
Lid geworden op: vr 09 mei, 2008 11:43

Re: Reactie gehad van vlaams belang ...

Bericht door cyclonedriver »

maar daarom is het vlaams belang voor een verbod
Gebruikersavatar
quadgirl82
Quadrider
Quadrider
Berichten: 314
Lid geworden op: di 02 jun, 2009 13:55
Locatie: Puurs (Breendonk)

Re: Reactie gehad van vlaams belang ...

Bericht door quadgirl82 »

Hallo,

Deze avond komt er een nieuwsbrief uit waarin de tekst (zie onderaan) gevraagd wordt om massaal door te sturen naar het e mail adres antiquad@mag.be

deze mails worden afgeleverd bij de Antwerpse schepenen en gemeenteraadsleden die niet gereageerd hebben.

Gelieve deze actie massaal op te volgen en te verspreiden binnen het quad milieu.

Ps actie start morgen vroeg.


"Beste Schepen/Gemeenteraadslid van Antwerpen
Partij SPA, CD&V, Groen, NVA

Als lid van de Motorcycle Action Group Belgium VZW stuur ik u deze mail omdat onze vertegenwoordigers niets van u gehoord hebben op hun vragen. Sommige partijen hebben wel gereageerd dus daarom denk ik dat er iets met uw computer scheelt. Dat u gewoon niet antwoord druist gewoon in tegen alle regels van elementaire beleefdheid en dit verwacht ik toch niet van beleidsmensen.
Dus om zeker te zijn dat u mijn mail krijgt stuur ik hem een paar keer op.

Het gaat ons om de maatregel op het verbod van Quads op Antwerps grondgebied, binnenstad enz… het is ons echt niet duidelijk hoe het nu zit, de communicatie verloopt nu eenmaal via de pers.

Verder verwacht ik ook niet dat zulke maatregelen tijdens een koude winternacht op een kolchoze uitgedacht zijn. Daarom had ik graag een antwoord gehad op enkele vragen.

Komt het verbod op quads na een aantal verkeersdoden?
Hoeveel geregistreerde klachten zijn er?
Hoeveel Pv’s zijn er opgesteld qua geluidsoverlast?
Hoeveel Pv’s zijn er opgesteld qua agressief of onaangepast rijgedrag?
Hoe hebben quadrijders uit bijvoorbeeld Zandvliet bijgedragen aan de verkeershinder?
Vind u het normaal dat mensen die verkeersbelasting betalen niet op de baan mogen?
Wat is de juiste procedure om een vergunning te bekomen? Bij wie? Welke documenten?
Wie krijgt die vergunning?
Speelt kleur (al dan niet partijkleur) een belang?
Is er ook een verbod op luidruchtige en rondplassende Nederlanders in Antwerpen?
Zijn er café’s gesloten bij dronken weggebruikers?
Is Chadistisch fietsen (enkel op het voetpad) enkel in Antwerpen toegelaten?

Ik heb zo nog wel een 20 tal vragen maar ik wil niet teveel van uw kostbare bestuurstijd nemen. Kwatongen beweren ook dat de overlast enkel aan de woonplaats van de Burgemeester zou zijn. Ik kan moeilijk geloven dat dit waar is. Jullie zouden aan zulke egoïstische maatregelen geen part of deel willen hebben.

Graag dus even een antwoord zodat ik gerust kan slapen in de wetenschap dat mijn beleidsmensen, waar toch een flink deel van mijn geld naartoe gaat, enkel gefundeerde , weloverdachte en rationele maatregelen nemen.

O, ja. Die procedures zijn wel belangrijk. Het verbod is nu van kracht en toen ik naar het stadhuis belde om inlichtingen om toch met de quad te kunnen rijden was ik verbonden met die kolchose. (Waai weite van niks, waai hebbe nog niet ontvange, hier moete ie zaain)


Getekend,
Naam
"
My Raptor and me, love at first sight.
Gebruikersavatar
JBX
Quadrider
Quadrider
Berichten: 478
Lid geworden op: di 26 mei, 2009 08:12
Locatie: Genk

Re: Reactie gehad van vlaams belang ...

Bericht door JBX »

Zouden we geen nieuwe topic aanmaken ivm met eerste actie? Deze wordt al bijna niet meer gelezen.
Ik stel ook voor een grote banner op de site te plaatsen!
Can-Am Renegade 800 X
If it's too loud, you're too old!
¡ɹǝʌo ǝɯ dıןɟ 'sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı
Eat my dust!
Gebruikersavatar
quadgirl82
Quadrider
Quadrider
Berichten: 314
Lid geworden op: di 02 jun, 2009 13:55
Locatie: Puurs (Breendonk)

Re: Reactie gehad van vlaams belang ...

Bericht door quadgirl82 »

Is al voor gezorgd. Als iedereen het zoveel mogelijk doorstuurd...
Laatst gewijzigd door quadgirl82 op do 09 jul, 2009 14:41, 1 keer totaal gewijzigd.
My Raptor and me, love at first sight.
Gebruikersavatar
quadgirl82
Quadrider
Quadrider
Berichten: 314
Lid geworden op: di 02 jun, 2009 13:55
Locatie: Puurs (Breendonk)

Re: Reactie gehad van vlaams belang ...

Bericht door quadgirl82 »

JBX schreef:Zouden we geen nieuwe topic aanmaken ivm met eerste actie? Deze wordt al bijna niet meer gelezen.
Ik stel ook voor een grote banner op de site te plaatsen!
Ik heb het bij heel veel onderwerpen geplaatst om zeker niemand te missen en heb een nieuw aangemaakt.
Ik wil zoveel mogelijk mensen bereiken. Heb het zelfs naar alle mensen in mijn hotmaillijst doorgestuurd.
My Raptor and me, love at first sight.
Gebruikersavatar
JBX
Quadrider
Quadrider
Berichten: 478
Lid geworden op: di 26 mei, 2009 08:12
Locatie: Genk

Re: Reactie gehad van vlaams belang ...

Bericht door JBX »

Facebook twee groepen: Quadverbod Antwerpen en Quadverbod Limburg ;-)
Can-Am Renegade 800 X
If it's too loud, you're too old!
¡ɹǝʌo ǝɯ dıןɟ 'sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı
Eat my dust!
Plaats reactie