De jacht is geopend

Groepeer hier berichten mbt quad verboden !
Plaats reactie
Gebruikersavatar
cyberdrone
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1022
Lid geworden op: zo 18 feb, 2007 20:59
Locatie: meldert

De jacht is geopend

Bericht door cyberdrone »

Beste mederijders, als volgt een mailtje vanChristophe De Backer, Voorzitter M.A.G. Quads



Gisteren op TV en vandaag in het Nieuwsblad. De jacht op quads is open. Er zijn al 3 boetes uitgeschreven door GAS-ambtenaars. GAS staat voor ‘gemeentelijke administratieve sancties’. GAS-boetes kunnen door een ambtenaar van de stad opgelegd worden bij inbreuken op het politiereglement zoals sluikstorten, het laten loslopen van honden, geluidsoverlast, wildplakken of foutparkeren. Vroeger moesten dergelijke (kleine) overlast-zaken naar het parket: daar bleven ze vaak liggen of werden ze geseponeerd, nu neemt de GAS-ambtenaar bij de stad die dus voor zijn rekening. Moest je zo iemand tegen komen, behandel hem met respect. Neem dus de boete, met een glimlach in ontvangst. Ik weet dat het moeilijk is, maar die mannen kunnen er ook niet aan doen dat hun burgemeester een kieken is.

Moest jullie nu één van die 3 arme quadertjes kennen, laat deze dan contact opnemen met Christophe De Backer (voorzitter@quad.mag.be)

Ik weet dat het zielig is om niet met je quad te rijden, zeker nu het weer zo mooi is, maar laten we ons best doen de mensen niet te veel op te jagen. Ik vraag jullie dus het verbod te respecteren en als je het niet laten kan (wat ik dus goed kan begrijpen) wees dan een heer of dame op de quad tegen de mensen van de GAS zeker.

Mvg
"Dip me in chocolate and throw me to the lesbians"
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
airwolf
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 6710
Lid geworden op: zo 05 nov, 2006 22:23
Locatie: landen

Re: De jacht is geopend

Bericht door airwolf »

das idd kut maar zoals cyberdrone al zij kan je best vriendelijk blijven en je aan de regels houden ook al is het niet leuk!
als we nu ons zinneke gaan doordrijven en blijven rijden gaat het waarschijnlijk tegen ons werken
Plaats reactie