MAG actie Blokkersdijk

Groepeer hier berichten mbt quad verboden !
Plaats reactie
Gebruikersavatar
JBX
Quadrider
Quadrider
Berichten: 478
Lid geworden op: di 26 mei, 2009 08:12
Locatie: Genk

MAG actie Blokkersdijk

Bericht door JBX »

We hebben gelezen dat er volgens de GVA quadrijders in mei en juni wat plantjes zijn gaan vernielen in de moerasbiotoop van Blokkersdijk. Nu omdat we allemaal weten dat er geen quads met een breedte van 2 meter bestaat, weten wij ook dat het geen quad was die daar de boel is gaan verzieken. Daarom wil ik aan jullie vragen wie woont er daar in de buurt en kan eens gaan zien wat voor planten er juist vernield waren. Zoek dan ook iemand die in deze planten doet en wet het eventuweel kost om deze plantjes te kopen. We gaan deze eventueel zelf herplanten. Kwestie van te laten zien dat de quads rijders geen vandalen zijn, maar natuurliefhebbers. Gelieve niet te denken van een ander zal het wel doen. Als je in de buurt woont, ga er dan voor en hou me op de hoogte. Liever vandaag dan morgen als je begrijpt wat ik bedoel ;)
Can-Am Renegade 800 X
If it's too loud, you're too old!
¡ɹǝʌo ǝɯ dıןɟ 'sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı
Eat my dust!
cyclonedriver
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 656
Lid geworden op: vr 09 mei, 2008 11:43

Re: MAG actie Blokkersdijk

Bericht door cyclonedriver »

doet me denken aan een "situatie" in het kluisbos. S'winters had men in het bos gewerkt met bulldozers en ander zwaar materiaal om bomen te rooien. Tijdje nadien in de krant : quads richten enorm veel schade aan in het kluisbos. En nu komt het : hadden ze daar een foto bijgeplaatst waarop duidelijk de sporen van die machines te waren :? :? :? die sporen waren enorm diep en breed, niet te geloven. Ieder normaal mens kon duidelijk zien dat die sporen onmogelijk van een quad konden zijn.
de quadrijders waren weer het zwarte schaap !
Plaats reactie