Hasselt is de volgende

Groepeer hier berichten mbt quad verboden !
Plaats reactie
Gebruikersavatar
cyberdrone
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1022
Lid geworden op: zo 18 feb, 2007 20:59
Locatie: meldert

Hasselt is de volgende

Bericht door cyberdrone »

http://www.hln.be/hln/nl/2362/File-info ... uads.dhtml" onclick="window.open(this.href);return false;

Hasselt verbiedt quads
Als het moet, gaat Hasselt lawaaierige quads verbieden via een politieverordening. Er wordt ook bekeken of het verbod wordt uitgebreid naar de hele politiezone Hasselt-Zonhoven-Diepenbeek.

Staatssecretaris voor Mobiliteit Etienne Schouppe heeft aangekondigd dat hij binnenkort maatregelen zal treffen tegen quads. "Maar als die maatregelen niet toereikend zijn of er niet snel genoeg komen, verbiedt Hasselt de quads zelf", zegt burgemeester Reynders. De burgemeester wil dat doen op basis van een politieverordening tegen overlast. (belga/lb)
"Dip me in chocolate and throw me to the lesbians"
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
cd_BE
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 640
Lid geworden op: zo 08 jul, 2007 10:59
Locatie: Pulhof

Re: Hasselt is de volgende

Bericht door cd_BE »

cyberdrone schreef:http://www.hln.be/hln/nl/2362/File-info ... uads.dhtml

Hasselt verbiedt quads
Als het moet, gaat Hasselt lawaaierige quads verbieden via een politieverordening. Er wordt ook bekeken of het verbod wordt uitgebreid naar de hele politiezone Hasselt-Zonhoven-Diepenbeek.

Staatssecretaris voor Mobiliteit Etienne Schouppe heeft aangekondigd dat hij binnenkort maatregelen zal treffen tegen quads. "Maar als die maatregelen niet toereikend zijn of er niet snel genoeg komen, verbiedt Hasselt de quads zelf", zegt burgemeester Reynders. De burgemeester wil dat doen op basis van een politieverordening tegen overlast. (belga/lb)
t'ja, zoals ik al van het begin aan het zeggen ben:

Het wordt hoog tijd dat iedereen met een quad zijn bij elkaar voegt en er iets aan begint te doen. Want met 5 man is dit niet haalbaar.

http://www.mag.be/dutch/modules.php?nam ... le&sid=555" onclick="window.open(this.href);return false;
SMC 200 groen dat is mijn quadje, je moet laag beginnen hé
Gebruikersavatar
cyberdrone
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1022
Lid geworden op: zo 18 feb, 2007 20:59
Locatie: meldert

Re: Hasselt is de volgende

Bericht door cyberdrone »

@ cd_BE, wel ik moet zeggen dat ik me schaam dat er zo weinig reactie en hulp komt om dit probleem tegen te gaan .. echt triestig moet ik zeggen. :(
"Dip me in chocolate and throw me to the lesbians"
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
airwolf
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 6710
Lid geworden op: zo 05 nov, 2006 22:23
Locatie: landen

Re: Hasselt is de volgende

Bericht door airwolf »

cyberdrone schreef:@ cd_BE, wel ik moet zeggen dat ik me schaam dat er zo weinig reactie en hulp komt om dit probleem tegen te gaan .. echt triestig moet ik zeggen. :(
idd!
nu willen ze niks doen maar als het te laat is dan zulle ze in een hoekje gaan wenen omdat ze niet meer kunne rijen!!
ik wil er iets aan doen ik wil mijn hobby niet laten afpakken!
cd_BE
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 640
Lid geworden op: zo 08 jul, 2007 10:59
Locatie: Pulhof

Re: Hasselt is de volgende

Bericht door cd_BE »

cyberdrone schreef:@ cd_BE, wel ik moet zeggen dat ik me schaam dat er zo weinig reactie en hulp komt om dit probleem tegen te gaan .. echt triestig moet ik zeggen. :(
t'ja. Ik mag alleen maar werken met MAG leden. Nu ik weet hoe dit komt, door miserie in het verleden. Het is altijd zo dat je voor stommiteiten van een andere later zelf moet boeten. Maar als je even nadenkt. €30 om met een quad van €20000 terug te mogen rijden is, naar mijn eigen bescheiden mening, echt wel te overwegen.
airwolfidd! schreef: nu willen ze niks doen maar als het te laat is dan zulle ze in een hoekje gaan wenen omdat ze niet meer kunne rijen!!
ik wil er iets aan doen ik wil mijn hobby niet laten afpakken!
That's the spirit. Je kan al komen naar de T-day als je niet op vakantie bent. Maar check de mag site zou ik zo zeggen. Daar staan onze geplande events op. Ben nog bezig met een 3de, waar IEDEREEN welkom is.
SMC 200 groen dat is mijn quadje, je moet laag beginnen hé
airwolf
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 6710
Lid geworden op: zo 05 nov, 2006 22:23
Locatie: landen

Re: Hasselt is de volgende

Bericht door airwolf »

ik zal zien wat ik kan doen!
als ik niet van dienst ben dat weekend zit de kans er dik in dat ik eens afkom!
Gebruikersavatar
technoflexer
Quadrider
Quadrider
Berichten: 306
Lid geworden op: di 17 okt, 2006 20:44

Re: Hasselt is de volgende

Bericht door technoflexer »

cd_BE schreef:
cyberdrone schreef:http://www.hln.be/hln/nl/2362/File-info ... uads.dhtml

Hasselt verbiedt quads
Als het moet, gaat Hasselt lawaaierige quads verbieden via een politieverordening. Er wordt ook bekeken of het verbod wordt uitgebreid naar de hele politiezone Hasselt-Zonhoven-Diepenbeek.

Staatssecretaris voor Mobiliteit Etienne Schouppe heeft aangekondigd dat hij binnenkort maatregelen zal treffen tegen quads. "Maar als die maatregelen niet toereikend zijn of er niet snel genoeg komen, verbiedt Hasselt de quads zelf", zegt burgemeester Reynders. De burgemeester wil dat doen op basis van een politieverordening tegen overlast. (belga/lb)
t'ja, zoals ik al van het begin aan het zeggen ben:

Het wordt hoog tijd dat iedereen met een quad zijn bij elkaar voegt en er iets aan begint te doen. Want met 5 man is dit niet haalbaar.

http://www.mag.be/dutch/modules.php?nam ... le&sid=555" onclick="window.open(this.href);return false;

ik denk dat het grote probleem er in zit dat er weer lidgeld moet betaald worden.

ik vind het ook ronduit belachelijk. ik ben van hasselt en heb mijn nr plaat en verzekering van vorige week. :roll: echt wel tof dat ze er hier nu ook weer mee afkomen.
yfz 450 ride it like you stole it
cd_BE
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 640
Lid geworden op: zo 08 jul, 2007 10:59
Locatie: Pulhof

Re: Hasselt is de volgende

Bericht door cd_BE »

ADS schreef:
cd_BE schreef:
cyberdrone schreef:http://www.hln.be/hln/nl/2362/File-info ... uads.dhtml

Hasselt verbiedt quads
Als het moet, gaat Hasselt lawaaierige quads verbieden via een politieverordening. Er wordt ook bekeken of het verbod wordt uitgebreid naar de hele politiezone Hasselt-Zonhoven-Diepenbeek.

Staatssecretaris voor Mobiliteit Etienne Schouppe heeft aangekondigd dat hij binnenkort maatregelen zal treffen tegen quads. "Maar als die maatregelen niet toereikend zijn of er niet snel genoeg komen, verbiedt Hasselt de quads zelf", zegt burgemeester Reynders. De burgemeester wil dat doen op basis van een politieverordening tegen overlast. (belga/lb)
t'ja, zoals ik al van het begin aan het zeggen ben:

Het wordt hoog tijd dat iedereen met een quad zijn bij elkaar voegt en er iets aan begint te doen. Want met 5 man is dit niet haalbaar.

http://www.mag.be/dutch/modules.php?nam ... le&sid=555" onclick="window.open(this.href);return false;

ik denk dat het grote probleem er in zit dat er weer lidgeld moet betaald worden.

ik vind het ook ronduit belachelijk. ik ben van hasselt en heb mijn nr plaat en verzekering van vorige week. :roll: echt wel tof dat ze er hier nu ook weer mee afkomen.
t'ja voor niets gaat de zon op.

Maar zoals mijn ondervoorzitter is komen te zeggen. Er bestaan misschien 100 quadclubjes, maar als die zich allemaal verzamelen onder één federatie dan heb je iets om mee naar buiten te komen. En als je ziet wat mag al gedaan heeft voor moto's en trike's denk ik dat we ons gelukkig mogen prijzen er ook bij te horen.
SMC 200 groen dat is mijn quadje, je moet laag beginnen hé
Gebruikersavatar
technoflexer
Quadrider
Quadrider
Berichten: 306
Lid geworden op: di 17 okt, 2006 20:44

Re: Hasselt is de volgende

Bericht door technoflexer »

quote]

t'ja voor niets gaat de zon op.

Maar zoals mijn ondervoorzitter is komen te zeggen. Er bestaan misschien 100 quadclubjes, maar als die zich allemaal verzamelen onder één federatie dan heb je iets om mee naar buiten te komen. En als je ziet wat mag al gedaan heeft voor moto's en trike's denk ik dat we ons gelukkig mogen prijzen er ook bij te horen.[/quote]


idd, en dat begrijp ik maar al te goed dit geld moeten jullie hebben indien jullie een zaak kunne en willen beginnen tegen deze onzin
yfz 450 ride it like you stole it
cd_BE
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 640
Lid geworden op: zo 08 jul, 2007 10:59
Locatie: Pulhof

Re: Hasselt is de volgende

Bericht door cd_BE »

Dan ben jij één van de weinige.

En als de quads eenmaal in heel België zijn verboden, dan is het veeeeeeeeeeeeeeel moeilijker er iets aan te doen.

We moeten NU ingrijpen met zijn allen. Eendracht maakt macht onze nationale wapenspreuk en wapens dat is wat we nu nodig hebben :lol:
SMC 200 groen dat is mijn quadje, je moet laag beginnen hé
Plaats reactie