Verbod Hasselt is bijna een feit!!

Groepeer hier berichten mbt quad verboden !
Charger69
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2879
Lid geworden op: ma 12 feb, 2007 13:12

Re: Verbod Hasselt is bijna een feit!!

Bericht door Charger69 »

cd_BE schreef:
JBX schreef:
Charger69 schreef: En als een Ligier in een zone 30 geflitst wordt tegen 45, waar gaan ze dan de boete naar toe sturen? Die dingen hebben geen nummerplaat EN ze kunnen hun rijbewijs niet afnemen!? België is een apenland! :verymad:
Ik denk dat ze daar nog niet aan gedacht hebben. Maar huur uw een ligier en test het uit. Wie weet gaan ze die dingen ook verbieden. Dan kunnen we daar ons weer druk in maken.
Nee dank u vriendelijk cd_BE :lol: :lol: :lol:
cd_BE
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 640
Lid geworden op: zo 08 jul, 2007 10:59
Locatie: Pulhof

Re: Verbod Hasselt is bijna een feit!!

Bericht door cd_BE »

Charger69 schreef:
Nee dank u vriendelijk cd_BE :lol: :lol: :lol:
:)
SMC 200 groen dat is mijn quadje, je moet laag beginnen hé
nicknamebelgium
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 640
Lid geworden op: za 21 okt, 2006 12:18
Locatie: leuven

Re: Verbod Hasselt is bijna een feit!!

Bericht door nicknamebelgium »

daar ga ik me niet druk in maken
voor mijn part mogen ze die vandaag afschaffen
ze zijn een gevaar voor de andere weggebruikers, omdat het snelheidsverschil te groot is op de grote banen en omdat de bestuurders geen rijbewijs hebben
2010 raptor 700
cd_BE
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 640
Lid geworden op: zo 08 jul, 2007 10:59
Locatie: Pulhof

Re: Verbod Hasselt is bijna een feit!!

Bericht door cd_BE »

nicknamebelgium schreef:daar ga ik me niet druk in maken
voor mijn part mogen ze die vandaag afschaffen
ze zijn een gevaar voor de andere weggebruikers, omdat het snelheidsverschil te groot is op de grote banen en omdat de bestuurders geen rijbewijs hebben
Daar heb je gelijk in. Maar aangezien ze zijn toegelaten moeten we ze gewoon aanvaarden. Aangezien ze ons viseren op onze quads, moeten wij nu niet een andere minderheid gaan viseren. Als quad rijders het voorbeeld geven dan komt het wel allemaal in orde.

één voor allen en allen voor onze quads :applaus:
SMC 200 groen dat is mijn quadje, je moet laag beginnen hé
airwolf
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 6710
Lid geworden op: zo 05 nov, 2006 22:23
Locatie: landen

Re: Verbod Hasselt is bijna een feit!!

Bericht door airwolf »

cd_BE schreef:
nicknamebelgium schreef:daar ga ik me niet druk in maken
voor mijn part mogen ze die vandaag afschaffen
ze zijn een gevaar voor de andere weggebruikers, omdat het snelheidsverschil te groot is op de grote banen en omdat de bestuurders geen rijbewijs hebben
Daar heb je gelijk in. Maar aangezien ze zijn toegelaten moeten we ze gewoon aanvaarden. Aangezien ze ons viseren op onze quads, moeten wij nu niet een andere minderheid gaan viseren. Als quad rijders het voorbeeld geven dan komt het wel allemaal in orde.

één voor allen en allen voor onze quads :applaus:
:buig: :buig: :buig:
Charger69
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2879
Lid geworden op: ma 12 feb, 2007 13:12

Re: Verbod Hasselt is bijna een feit!!

Bericht door Charger69 »

Heeft helemaal niets met viseren te maken maar gewoon een voorbeeld. Met die dingen mag men alles terwijl men voor quad een verbod te voorschijn tovert :braak:
nicknamebelgium
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 640
Lid geworden op: za 21 okt, 2006 12:18
Locatie: leuven

Re: Verbod Hasselt is bijna een feit!!

Bericht door nicknamebelgium »

Charger69 schreef:Heeft helemaal niets met viseren te maken maar gewoon een voorbeeld. Met die dingen mag men alles terwijl men voor quad een verbod te voorschijn tovert :braak:

inderdaad! :buig:
2010 raptor 700
cd_BE
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 640
Lid geworden op: zo 08 jul, 2007 10:59
Locatie: Pulhof

Re: Verbod Hasselt is bijna een feit!!

Bericht door cd_BE »

Charger69 schreef:Heeft helemaal niets met viseren te maken maar gewoon een voorbeeld. Met die dingen mag men alles terwijl men voor quad een verbod te voorschijn tovert :braak:
Dat zal zijn omdat PJ er geen persoonlijke last van ondervindt. Dan zal hij er niets tegen doen. Hij moet tenslotte zien dat iedereen een visa kaart heeft, zo lijkt het alsof hij druk bezig is.
SMC 200 groen dat is mijn quadje, je moet laag beginnen hé
Charger69
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2879
Lid geworden op: ma 12 feb, 2007 13:12

Re: Verbod Hasselt is bijna een feit!!

Bericht door Charger69 »

cd_BE schreef:
Charger69 schreef:Heeft helemaal niets met viseren te maken maar gewoon een voorbeeld. Met die dingen mag men alles terwijl men voor quad een verbod te voorschijn tovert :braak:
Dat zal zijn omdat PJ er geen persoonlijke last van ondervindt. Dan zal hij er niets tegen doen. Hij moet tenslotte zien dat iedereen een visa kaart heeft, zo lijkt het alsof hij druk bezig is.
Het is gewoonweg echt triestig allemaal, er wordt gewoon met verschillende maten en gewichten gewogen :chagarijn:
Gebruikersavatar
Rocky
Quadrider
Quadrider
Berichten: 446
Lid geworden op: vr 24 okt, 2003 08:44
Locatie: Halle-Booienhoven (Zoutleeuw)
Contacteer:

Re: Verbod Hasselt is bijna een feit!!

Bericht door Rocky »

Ik vind dat het weer verdacht lang stilblijft rond deze kwestie. En straks komen ze ineens af met een verbod, zonder dat we ons er nog kunnen tegen verzetten.
Moet er niet eens opgetreden worden, zodat we de burgemeesters eens kunnen overtuigen dat het ook anders kan/is.

Trouwens, gisteren zat ik op een terraske aan de frituur, komt daar zo 'ne enduro met veel lawaai voorbij en probeerde (maar hij kon het niet) meerdere malen een wheelie te trekken.
Als ze ooit dat quadverbod klaarkrijgen, dan moeten ze iedereen die lawaai maakt of scheef loopt ook maar verbieden.
<-Kawasaki Brute Force 750 4x4i Silver '06->
DYNOJET Kit - Moose Powerbox - 26" Bighorns - Garmin Streetpilot III deluxe

Visit my site:
http://www.henskens-vanmechelen.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
JohnBeton
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2863
Lid geworden op: di 15 nov, 2005 09:03

Re: Verbod Hasselt is bijna een feit!!

Bericht door JohnBeton »

Rocky schreef: Als ze ooit dat quadverbod klaarkrijgen, dan moeten ze iedereen die lawaai maakt of scheef loopt ook maar verbieden.
Oh, maak je geen zorgen, dat komt er vanzelf wel hoor, als de quads verboden zijn, zullen de azijnzuipers heus wel iets anders vinden waar ze zich mateloos aan storen.
Miguel
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 76
Lid geworden op: do 09 apr, 2009 08:37
Locatie: Roeselare

Re: Verbod Hasselt is bijna een feit!!

Bericht door Miguel »

Zolang deze wet niet Europees is goedgekeurd kunnen ze helemaal niks doen.
Word er een verbod uitgevoerd moeten er borden geplaatst worden die moeten dan ook goedgekeurd worden zoniet zullen ze niks verbieden.
Ze zijn in ieder geval niet goed bezig in ons apelandje...
cd_BE
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 640
Lid geworden op: zo 08 jul, 2007 10:59
Locatie: Pulhof

Re: Verbod Hasselt is bijna een feit!!

Bericht door cd_BE »

Miguel schreef:Zolang deze wet niet Europees is goedgekeurd kunnen ze helemaal niks doen.
Word er een verbod uitgevoerd moeten er borden geplaatst worden die moeten dan ook goedgekeurd worden zoniet zullen ze niks verbieden.
Ze zijn in ieder geval niet goed bezig in ons apelandje...
De borden moet via Brussel. Dat is niet Europees. Het is helaas perfect mogelijk om in België quads te verbieden en in andere Europese landen niet, ALS het in Brussel wordt goedgekeurd. Een burgemeester van het 7ste knoopsgat kan dit normaal gezien niet. Maar ja, zeg nooit nooit in dit apenland. :chagarijn:
SMC 200 groen dat is mijn quadje, je moet laag beginnen hé
Gebruikersavatar
quadgirl82
Quadrider
Quadrider
Berichten: 314
Lid geworden op: di 02 jun, 2009 13:55
Locatie: Puurs (Breendonk)

Re: Verbod Hasselt is bijna een feit!!

Bericht door quadgirl82 »

Quad rijden terug mogelijk in Antwerpen deze herfst?
door cd_BE op di 08 sep, 2009 14:31

Stefan Claeys, de jurist van MAG Belgium vzw, zal op maandag 14 september om 19 h een stand van zaken weergeven over het Quad verbod. Zoals eerder gemeld ( lees hier vorig persbericht) is er een verzoekschrift ingediend bij de Raad van State om deze beslissing terug te schroeven.
Meester Claeys zal toelichten welke klacht er neer gelegd is, hoe deze verder zal verlopen en wat de kansen zijn dat de quads terug kunnen rondrijden in Antwerpen.
Nationaal voorzitter Theo Beeldens zal eveneens een toelichting geven van het onderhoud met Federaal Staatssecretaris Schouppe dat nu vrijdag zal plaats vinden.
Naast deze gerechtelijke actie rekent MAG Belgium vzw ook nog op de steun van de Antwerpse politici om deze discriminerende maatregel terug op de agenda te zetten.
Dit persmoment zal doorgaan op 14 september om 19 h in het Dockshotel Noorderlaan 100 te Antwerpen.

Meer informatie :
Meester Stefaan Claeys H. Frére Orbanlaan 151, 9000 Gent 09/233.27.28
Nationaal voorzitter MAG Belgium vzw Theo Beeldens 0479/ 27.33.49
My Raptor and me, love at first sight.
Plaats reactie