FRANS VERBOD voor QUADS in VELD- & BOSWEGEN?

Groepeer hier berichten mbt quad verboden !
airwolf
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 6710
Lid geworden op: zo 05 nov, 2006 22:23
Locatie: landen

Re: FRANS VERBOD voor QUADS in VELD- & BOSWEGEN?

Bericht door airwolf »

Charger69 schreef:
ZmilleZ schreef:
cyberdrone schreef:wel ik rijd liever 2 naftbakken op een jaar minder, en lid worden van het MAG, dan nooit meer te mogen rijden, bij mij is die keuze snel gemaakt. Tenandere krijg je is vele winkels 10% korting op motokledij etc ..

Ik ben dus zeer snel lid geworden ! en ik hoop dat er nog zullen volgen.
Niet iedereen is even slim als gij blijkbaar , want op die paar duizend man dat dit forum telt , zijn er maar weinigen die dit inzien , en uw voorbeeld volgen !
En als het te laat is , dan zijn dat meestal de gene die het hardst staan te bleiten ! :cry: :x
Dat bedoel ik, allemaal wachten en maar denken dat de anderen zich maar lid maken dan hoef ik niet te betalen en door die mensen die betalen heeft MAG geld genoeg bij elkaar en komt het zogezegd voor diegenen die niet betalen automatisch ook wel goed.

Zeer hypocritische denkwijze hoor :roll: want geloof me vrij dat de doorsnee gebruiker hier op het forum zo denkt. Zielig hoor :chagarijn:
ja guido ge zit nu eenmaal in belgie hé! :wink:
Scrambler500
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 162
Lid geworden op: di 10 jan, 2012 08:40
Locatie: Bij mijn quad :-)

Re: FRANS VERBOD voor QUADS in VELD- & BOSWEGEN?

Bericht door Scrambler500 »

Na het lezen van dit topic, heb ik besloten om mij ook lid te maken van MAG. Ik had er al eerder aan gedacht om dat te doen, maar ik ga nu concrete stappen ondernemen om het effectief te doen.

Groeten,

Een quadliefhebber
Quadrijden geeft mij een gevoel van vrijheid en genieten...
JdmhatchR
Quad Master
Quad Master
Berichten: 1662
Lid geworden op: di 17 apr, 2007 16:00

Re: FRANS VERBOD voor QUADS in VELD- & BOSWEGEN?

Bericht door JdmhatchR »

en dat zegt ge ruim 3 jaar na de feiten :D
Plaats reactie