Quadpaljassen

Groepeer hier berichten mbt quad verboden !
Plaats reactie
Gebruikersavatar
JBX
Quadrider
Quadrider
Berichten: 478
Lid geworden op: di 26 mei, 2009 08:12
Locatie: Genk

Quadpaljassen

Bericht door JBX »

Gdvdme :x zitten wij zoveel moeite te doen en nu dit:
Vandaag geconfronteerd geweest met een 'stads'quad. In mijn fijne stedelijke woonomgeving reed een quad (met blanke bestuurder) gevaarlijk tussen het verkeer, in woongebied van Antwerpen zuid, sneller dan 60km/uur, slalommend, op 2 wielen om te showen enzovoort enzvoort... Op dat moment denk je, "al goed dat die onnozelaars niet meer in de stad mogen rijden... " Maar hij reed er wel en die gasten trekken naar de raad van state....

In eerste instantie had ik de afgelopen weken zelfs zin om die gasten te verdedigen, zeker omdat onze partij de voorzitter van dat groepje quads nogal 'genegen' is en we dus 'hen moeten helpen'. Geen probleem maar welke garantie geeft De Backer, voorzitter van de quad-afdeling van de vzw Motorcycle Action Group Belgium, mij dat dergelijke paljassen op 4 wiel motoren mijn kinderen niet bedreigen in mijn woonbuurt? (Net zoals alle andere voertuighooligans maar alla..) Het lijkt wel dat je om op een quad in de stad te mogen rijden moet beschikken over een anarchismebewijs in combinatie van weghooligan.

Wat is de wegcode voor quadrijders? Dat wil ik wel eens weten vooraleer ik een lans breek in de Antwerpse politiek, gemeenteraad en daarbuiten. Ik ben tegen een verbod van de stad omdat men hier alles wil verbieden maar zoals ik hen in mijn omgeving zie racen.. tja... dan zeg je als mens en burger ook wel dat het niet kan. Emo versus politiek. Spijtig voor hen, maar die ene quadrijder vandaag bevestigde wél het negatieve beeld. En die ene -telkens weer die ene- zorgt voor een algemene regel. Toeval?

Een quad zie ik zitten op het platteland, in de akkers, op het strand, in de polders... maar stedelijk? Het ontgaat mij, behalve wat stoerdoenerij vergelijkbaar met de ergerlijke daxkes of geforceerde scooterkes. En die zijn ook gevaarlijk voor kinderen in woongebieden....

Geplaatst door jurgen verstrepen op aug 27, 2009 om 11:31 nm in Actualiteit
Bron: http://jurgenverstrepen.typepad.com/jur ... assen.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Can-Am Renegade 800 X
If it's too loud, you're too old!
¡ɹǝʌo ǝɯ dıןɟ 'sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı
Eat my dust!
airwolf
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 6710
Lid geworden op: zo 05 nov, 2006 22:23
Locatie: landen

Re: Quadpaljassen

Bericht door airwolf »

joeng joeng das toch ongelooflijk he!
hypocriet!
cd_BE
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 640
Lid geworden op: zo 08 jul, 2007 10:59
Locatie: Pulhof

Re: Quadpaljassen

Bericht door cd_BE »

Mijn reactie op zijn site :D
We gaan Jurgen niet aanvallen omdat hij een mening heeft. De quad rijder die hij gezien heeft MAG voor mijn part direct van de baan gehaald worden.
cowboys ga je altijd hebben. Die vind je onder fietsers, voetgangers, autorijders, truckers en moto's. De quad rijder in kwestie is 100% in fout. Als hij gepakt wordt MAG van mij zijn quad levenslang in beslag genomen worden en een fikse boete. €2000 of meer zelfs. De mensen die nu vechten om met hun quad terug gewoon te kunnen rijden zijn dan ook de quad rijders met een hart. Ze hebben een quad, voor woon-werk verkeer, ze wegens een handicap zich enkel nog met een quad kunnen verplaatsen. Andere hebben een quad om op vakantie te gaan. Andere doen een auto vakantie of moto vakantie. Wij doen een quad vakantie. Ieder heeft zijn hobby en zijn pleziertjes. Aangezien je met een quad niet op autowegen of snelwegen MAG kom je zo op leuke baantjes en dorpjes als je op reis gaat. Iets dat moto rijders zullen beamen. Als ze kunnen vermijden ze de snelweg want het is zo veel leuker om van de omgeving te genieten.

De quad die je gezien hebt, ik hoop dat je zijn plaat hebt. Want hij MAG daar niet rijden en geeft ons een slechte naam. Als ik jou was zou ik hem gaan aangeven. Wie niet luisteren wil, moet voelen. Het is dan ook totale waanzin om quads te verbieden omdat er van die idioten tussen zitten. Op maandag 14 september 2009 komen we terug bijelkaar in het dockshotel te Antwerpen. http://www.mag.be/dutch/modules.php?nam ... e&sid=2925" onclick="window.open(this.href);return false;

Waar ik mijn leden en de andere quadrijders nog eens ga duidelijk stellen hoe het moet. Als je kan Jurgen zou het leuk zijn dat je er ook bij bent.
SMC 200 groen dat is mijn quadje, je moet laag beginnen hé
airwolf
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 6710
Lid geworden op: zo 05 nov, 2006 22:23
Locatie: landen

Re: Quadpaljassen

Bericht door airwolf »

:buig: :buig: :buig:
bravo christof!
Gebruikersavatar
Danny
Quadrider
Quadrider
Berichten: 453
Lid geworden op: di 31 jul, 2007 16:54
Locatie: ergens tegen de limburg

Re: Quadpaljassen

Bericht door Danny »

Amen.

Volledig gelijk.
Maar zo'n volk moeten ze natuurlijk niet hun quad afnemen maar wel een fikse boete geven in de hoop dat hij zijn lesje heeft geleerd. En bv een tijde een rijverbod geven.
2008 Can am outlander 800 max
Gebruikersavatar
JBX
Quadrider
Quadrider
Berichten: 478
Lid geworden op: di 26 mei, 2009 08:12
Locatie: Genk

Re: Quadpaljassen

Bericht door JBX »

cd_BE schreef:We gaan Jurgen niet aanvallen omdat hij een mening heeft.
Ik was Jurgen niet aan't aanvallen, ik was boos op die :x quadrijder die het voor de rest verbrod. Dit bewijst ook dat het verbod niet helpt want de rotte appels rijden er nog steeds!
Can-Am Renegade 800 X
If it's too loud, you're too old!
¡ɹǝʌo ǝɯ dıןɟ 'sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı
Eat my dust!
cd_BE
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 640
Lid geworden op: zo 08 jul, 2007 10:59
Locatie: Pulhof

Re: Quadpaljassen

Bericht door cd_BE »

JBX schreef:
cd_BE schreef:We gaan Jurgen niet aanvallen omdat hij een mening heeft.
Ik was Jurgen niet aan't aanvallen, ik was boos op die :x quadrijder die het voor de rest verbrod. Dit bewijst ook dat het verbod niet helpt want de rotte appels rijden er nog steeds!
Maar dat kunnen we alleen maar bewijzen als we het op film hebben en een deurwaarder hebben. En die Quadpaljassen hebben geen vast tijdstip wanneer ze het kieken gaan uithangen.
SMC 200 groen dat is mijn quadje, je moet laag beginnen hé
Gebruikersavatar
cyberdrone
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1022
Lid geworden op: zo 18 feb, 2007 20:59
Locatie: meldert

Re: Quadpaljassen

Bericht door cyberdrone »

Ja, ik ken dat gedrag, was zaterdag in het stad van Tienen, en heb daar ook een quad zien en horen passeren, was helaas te laat om het correct type en nummerplaat te zien, maar dat ding hoor je dus nog steeds als hij 10km verder was.. echt een schande.

Zoals cd zegt, er zullen altijd paljaskes zijn die er hun geen reet van aantrekken, en die dan wel een andere hobby gaan zoeken om het daar dan te gaan verbrotten .. als die niet op het moment zelf aangepakt worden kun je er weinig aan doen ..
"Dip me in chocolate and throw me to the lesbians"
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
airwolf
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 6710
Lid geworden op: zo 05 nov, 2006 22:23
Locatie: landen

Re: Quadpaljassen

Bericht door airwolf »

stef 2takt of 4 takt?
Gebruikersavatar
cyberdrone
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1022
Lid geworden op: zo 18 feb, 2007 20:59
Locatie: meldert

Re: Quadpaljassen

Bericht door cyberdrone »

4 takt crossquad want ik hoorde hem schakelen, was een donkere kleur, zwart of blauw..
"Dip me in chocolate and throw me to the lesbians"
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
cfmoto
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 57
Lid geworden op: zo 30 aug, 2009 21:39
Locatie: roeselare
Contacteer:

Re: Quadpaljassen

Bericht door cfmoto »

op de autosnelweg steken auto's me ook aan 140-160-180 voorbij .. altijd heb je onnozelaars , en ik geef toe !! met de quad gebruik ik meer mijn verstand dan met mijn auto's .. de quad zie ik als een plezier ritje , rustig wind door de haren ( geen helmplicht utv ) kindejs en vrouwtje mee ( 4 zit ) o zo zalig , snelheid hoeft dan niet voor mij , valt al genoeg op , als ik in mijn wagen kruip ben ik 1 brok stress , alles moet zo vlug gaan en dan rij ik zelf altijd te snel ! omdat anderen me opjagen , dus ik ben een slechte autochauffeur maar met de quad ben ik voorbeeldig , enkel in inor leef ik me eens volledig uit ..
side by side "uprised son of a bitch" movie ===> http://www.youtube.com/watch?v=kxoUXS_hlG8
Plaats reactie