Protestrit Antwerpen 4 oktober '09 - M.A.G.: NIET MEEDOEN!

Groepeer hier berichten mbt quad verboden !
brutus
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 200
Lid geworden op: za 31 jan, 2009 13:14

Re: Protestrit Antwerpen 4 oktober '09 - M.A.G.: NIET MEEDOEN!

Bericht door brutus »

als gij ons gaat vertegenwoordigen wil ik dat er iemand staat met haar op zijn tanden en geen blad voor zijn mond en ook iemand die weet welke 2 zinnen van de 10 er waar zijn..

het komt niet echt overtuigend over dat iemand mijn hobby moet verdedigen als hij nie 100% weet over wat het gaat

en g moogt mij s zeggen WELKE wetteksten er moeten vertaald worden in deze zaak ?
en ik weet persoonlijk hoeveel dergelijke procedure kost... ge hebt er nog gene demper voor...

het is niet de bedoeling dat een organisatie van mening veranderd.. ze moet van dag 1 achter haar standpunten staan

ik spreek specifiek over jouw afdeling, je hebt toch opgeroepen om niet te gaan ? hoe denk je over te komen als je binnen 6maand zelf voorstelt om een protestrit te doen ?

enne.. mij opwinden ? gij kent mij echt nie he :mrgreen:

ik wil ne voorzitter met kl*ten gene meeloper ;)
Gebruikersavatar
cyberdrone
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1022
Lid geworden op: zo 18 feb, 2007 20:59
Locatie: meldert

Re: Protestrit Antwerpen 4 oktober '09 - M.A.G.: NIET MEEDOEN!

Bericht door cyberdrone »

Wel brutus, ik dacht dat activ 4x4 die protestrit heeft georganiseerd ?? Maakt dat u dan geen meeloper ?
Ben jij eigenlijk wel al lid van MAG ? zoja, stel je voor als nieuw voorzitter met mega-ballen, ik wens u succes, want tussen de MAG leden ben je je hier niet echt populair aan het maken.

Ben je geen lid van MAG, welja, dan heb je niet veel keuze om het over te laten aan CD_be, die dat in vele mensen hun ogen piekfijn aan het doen is.

en qua webwheelen moet je toch ook niet echt onderdoen voor de rest vind ik ..
"Dip me in chocolate and throw me to the lesbians"
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
cd_BE
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 640
Lid geworden op: zo 08 jul, 2007 10:59
Locatie: Pulhof

Re: Protestrit Antwerpen 4 oktober '09 - M.A.G.: NIET MEEDOEN!

Bericht door cd_BE »

Beste Brutus

Ik heb nooit gezegd dat ik je ken. Ik ben tot dit oordeel gekomen aan de hand van je post. Ik kan er totaal naast zitten.
Maar dat geld ook voor jou; jij kent mij totaal niet. Maar als je van Antwerpen, of de geburen, komt wil ik gerust een pint (of meer dan één) met je gaan pakken zodat we elkaar leren kennen.

En alles wat ik hier gepost heb is in filosofie met de standpunten van M.A.G. Het standpunt van M.A.G. is: eerst praten en als dat niets uithaalt laten we ons horen. Dit is ook de 14de september uitgelegd op de open vergadering.

En zoals ik reeds gepost heb: M.A.G. vond het te vroeg voor een protestrit. Ik post wat M.A.G. doet.
Stel nu dat M.A.G. over 6 maanden een protesrit gaat doen, ga jij dan niet komen? Ik heb het standpunt van M.A.G. gegeven en dat we vreesden dat de rit meer kwaad dan goed kon doen. Maar we zaten er volledig naast.

Ik heb ook gepost, laat dit nu achter ons en laat ons SAMEN werken aan de volgende stappen die we kunnen doen.

En in alle eerlijkheid, als ik de raad van bestuur tegen mij krijg van M.A.G. dan is het gedaan met de M.A.G. quads. Dus ik moet opletten aan wie ik mijn kl*ten laat zien.

En als je denkt dat ik over niet alle gegevens beschik om iets te doen voor onze hobby. Breng mij op de hoogte. Een mens is nooit te oud om te leren.
SMC 200 groen dat is mijn quadje, je moet laag beginnen hé
brutus
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 200
Lid geworden op: za 31 jan, 2009 13:14

Re: Protestrit Antwerpen 4 oktober '09 - M.A.G.: NIET MEEDOEN!

Bericht door brutus »

@cyberdrone ik offroad meer dan ik webwheel slaap maar op uw 2 oren :mrgreen:
wat je meeloop opmerking betreft : ik wil voor elke organisatie "meelopen" zolang ik achter het standpunt sta en in dit geval vind ik de houding vd MAG te soft om er mij achter te stellen
ben s benieuwd of de politiekers even correct zullen zijn met u als ik was toen je die winch kocht van mij :wink:

@cd_be als ge binnen 6m een protestrit doet zal ik er staan, waarom nie ?

je zegt zelf
En in alle eerlijkheid, als ik de raad van bestuur tegen mij krijg van M.A.G. dan is het gedaan met de M.A.G. quads. Dus ik moet opletten aan wie ik mijn kl*ten laat zien.
als je zeker bent van je zaak kan je het onafhankelijk doen, waarom richt je zelf geen organisatie op zodat je volledig vrij bent om aan gelijk wie uw kl*ten te laten zien ? ge hebt al 50man om te beginnen, dit is niet negatief bedoelt :wink:
cd_BE
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 640
Lid geworden op: zo 08 jul, 2007 10:59
Locatie: Pulhof

Re: Protestrit Antwerpen 4 oktober '09 - M.A.G.: NIET MEEDOEN!

Bericht door cd_BE »

Wel Brutus ik denk dat we opdezelfde golflengte zitten. Ik begon te denken dat als het M.A.G. nu met iets gaat komen je ook gaat zeggen van nee.
Jij vindt M.A.G. soft en mij omdat ik M.A.G. loop te prediken. Daar heb ik alle begrip voor.

Maar ik ben er zeker van dat we in de toekomst wel samen zullen strijden/rijden om dit idiote verbod van de baan te gooien.

Want ik denk/hoop dat je het uiteindelijk allemaal niet slecht bedoelt. Maar omdat je zo hard op M.A.G. aan het ingaan bent je je enkel maar de juiste dingen bedoelt maar de verkeerde dingen roept. Als je begrijpt wat ik bedoel.

Daarom stel ik voor dat we vanaf nu samen denken aan volgende stappen. Dat is toch beter voor heel de zaak.
SMC 200 groen dat is mijn quadje, je moet laag beginnen hé
Gebruikersavatar
cyberdrone
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1022
Lid geworden op: zo 18 feb, 2007 20:59
Locatie: meldert

Re: Protestrit Antwerpen 4 oktober '09 - M.A.G.: NIET MEEDOEN!

Bericht door cyberdrone »

Brutus, heb nooit gezegd dat je geen eerlijke kerel bent, en die dat het tegendeel zegt mag me eens komen vertellen aan wie of waar ik dit heb gezegd. T'is niet omdat we niet overeenkomen op bepaalde punten, dat ik oneerlijk begin te worden of leugens begin te vertellen. Integendeel ik heb daarstraks nog met CD_be effe zitten mailen, en in die mail heb ik nog gezegd dat je een eerlijke gast bent, en dat het me enorm verbaast dat er zulke onenigheden zijn, terwijl we eigenlijk allemaal hetzelfde willen.

Ik denk best dat ik me even op de achtergrond houd..en zal er wel zijn als ik me nuttig kan maken, ongeacht wie er wat organiseert, als het me een goed idee lijkt zal ik er 100% achter staan.

Ik hoop gewoon dat er beter kan worden samengewerkt in de toekomst
"Dip me in chocolate and throw me to the lesbians"
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
cfmoto
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 57
Lid geworden op: zo 30 aug, 2009 21:39
Locatie: roeselare
Contacteer:

Re: Protestrit Antwerpen 4 oktober '09 - M.A.G.: NIET MEEDOEN!

Bericht door cfmoto »

ik ben het met brutus eens , MAG is te soft , zo zal je er niet geraken , al doe je dit met goede bedoelingen ..
side by side "uprised son of a bitch" movie ===> http://www.youtube.com/watch?v=kxoUXS_hlG8
Gebruikersavatar
cyberdrone
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1022
Lid geworden op: zo 18 feb, 2007 20:59
Locatie: meldert

Re: Protestrit Antwerpen 4 oktober '09 - M.A.G.: NIET MEEDOEN!

Bericht door cyberdrone »

cfmoto schreef:ik ben het met brutus eens , MAG is te soft , zo zal je er niet geraken , al doe je dit met goede bedoelingen ..
Dat hadden we ondertussen wel al door hoor .. ieder heeft recht op zijn mening he, anders zou het maar een saaie wereld zijn.
"Dip me in chocolate and throw me to the lesbians"
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
Gebruikersavatar
raptor350
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1455
Lid geworden op: vr 16 nov, 2007 22:42
Locatie: herne , vlaams-brabant

Re: Protestrit Antwerpen 4 oktober '09 - M.A.G.: NIET MEEDOEN!

Bericht door raptor350 »

De protestrit was een groot succes !!!!!!!!!!!

Het was just de bedoeling om op een beleefde , deftige manier een protestrit te voeren , en dat is ook zo verlopen.

Dus aan alle mensen die dit geen goed idee vonden : jullie verpesten het juist ! :verymad:
Owner van yamaha raptor350
Freestyle rules :p crosseeuuuhhh ! :D
Gebruikersavatar
cyberdrone
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1022
Lid geworden op: zo 18 feb, 2007 20:59
Locatie: meldert

Re: Protestrit Antwerpen 4 oktober '09 - M.A.G.: NIET MEEDOEN!

Bericht door cyberdrone »

raptor350 schreef:De protestrit was een groot succes !!!!!!!!!!!

Het was just de bedoeling om op een beleefde , deftige manier een protestrit te voeren , en dat is ook zo verlopen.

Dus aan alle mensen die dit geen goed idee vonden : jullie verpesten het juist ! :verymad:

Dat weten we ondertussen ook al, en we gaan die discussie niet terug opstarten ... proficiat met jullie initiatief
"Dip me in chocolate and throw me to the lesbians"
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
Gebruikersavatar
JBX
Quadrider
Quadrider
Berichten: 478
Lid geworden op: di 26 mei, 2009 08:12
Locatie: Genk

Re: Protestrit Antwerpen 4 oktober '09 - M.A.G.: NIET MEEDOEN!

Bericht door JBX »

@ Brutus: voor ge mij nog es een webwheeler noemt, lees eerst dit eens http://www.quadforumbenelux.com/viewtop ... =3&t=29860" onclick="window.open(this.href);return false;
Can-Am Renegade 800 X
If it's too loud, you're too old!
¡ɹǝʌo ǝɯ dıןɟ 'sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı
Eat my dust!
brutus
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 200
Lid geworden op: za 31 jan, 2009 13:14

Re: Protestrit Antwerpen 4 oktober '09 - M.A.G.: NIET MEEDOEN!

Bericht door brutus »

JBX schreef:@ Brutus: voor ge mij nog es een webwheeler noemt, lees eerst dit eens http://www.quadforumbenelux.com/viewtop ... =3&t=29860" onclick="window.open(this.href);return false;

:applaus: nen toes van de juffrouw en een bank vooruit :wink:

nu de rest nog :mrgreen:
Gebruikersavatar
supermarcie
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 54
Lid geworden op: do 23 apr, 2009 14:25
Locatie: stabroek

Re: Protestrit Antwerpen 4 oktober '09 - M.A.G.: NIET MEEDOEN!

Bericht door supermarcie »

Vond dit een mooi initiatief, helaas kon ik er niet bij zijn.

Maar kan er iemand een overzicht geven wat dit opgebracht heeft????
Het laatste wat ik in de kranten heb gelezen is dat 75% van de burgemeesters nog steeds tegen quads is.

Dus hoe halen we nog eens positief de kranten???
Yahama Raptor 700 special edition
cd_BE
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 640
Lid geworden op: zo 08 jul, 2007 10:59
Locatie: Pulhof

Re: Protestrit Antwerpen 4 oktober '09 - M.A.G.: NIET MEEDOEN!

Bericht door cd_BE »

Deze rit heeft niets positief opgeleverd. 4 minuten op ATV, de mensen die hem gereden hebben vonden het jammer dat het enkel de singel op en af rijden was.

Dus echt veel heeft het niet uitgehaald.

Het enige goeie dat je nu kan doen is met je quad zoveel mogelijk meedoen met motorhappenings en laten zien dat het anders kan.
SMC 200 groen dat is mijn quadje, je moet laag beginnen hé
Gebruikersavatar
supermarcie
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 54
Lid geworden op: do 23 apr, 2009 14:25
Locatie: stabroek

Re: Protestrit Antwerpen 4 oktober '09 - M.A.G.: NIET MEEDOEN!

Bericht door supermarcie »

En denk je dat die motorhappenings de kranten en het nieuws gaan halen????

Want het is op die manier dat je de bevolking kan laten zien dat een quad nog niet de slechtste is.
Yahama Raptor 700 special edition
Plaats reactie