Protestrit Antwerpen 4 oktober '09 - M.A.G.: NIET MEEDOEN!

Groepeer hier berichten mbt quad verboden !
Gebruikersavatar
kymcodriver
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 81
Lid geworden op: zo 28 sep, 2008 11:05
Locatie: Aalst

Re: Protestrit Antwerpen 4 oktober '09 - M.A.G.: NIET MEEDOEN!

Bericht door kymcodriver »

cd_BE schreef:
JBX schreef:
brutus schreef:zalig weerke, goede opkomst vd 1e keer

56 quads
6 bugs
1 ssv

en ne man of 80 in totaal

zeer symphatieke zwaantjes..

aan degene die geweest zijn : BEDANKT !!!
Wat is een ssv?

Ik denk dat dat zoiets is:
Afbeelding

Maar ik kan me vergissen :D
Je denkt dat?
En jij bent de man die de quadrijders moet verdedigen?
Je weet nog niet wat een ssv is?
Goe bezig ventje. :lol: :lol:
Quadrijden is meer dan alleen de clown uithangen.
Gebruikersavatar
JBX
Quadrider
Quadrider
Berichten: 478
Lid geworden op: di 26 mei, 2009 08:12
Locatie: Genk

Re: Protestrit Antwerpen 4 oktober '09 - M.A.G.: NIET MEEDOEN!

Bericht door JBX »

kymcodriver schreef:Je denkt dat?
En jij bent de man die de quadrijders moet verdedigen?
Je weet nog niet wat een ssv is?
Goe bezig ventje. :lol: :lol:
Met alle respect, maar dat voertuig lijkt helemaal niet op een quad. En ik rijd ook quad en ik weet ook niet wat het is. Zelfs Google weet het niet, dus die afkorting zal vast wel verzonnen zijn. En CD_Be heeft zich al meer dan eender wie ingezet. In tegenstelling tot sommigen die het allemaal goed kunnen uitleggen en met veel lawaai en weinig hersens oproepen tot protestritten.
Can-Am Renegade 800 X
If it's too loud, you're too old!
¡ɹǝʌo ǝɯ dıןɟ 'sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı
Eat my dust!
Gebruikersavatar
kymcodriver
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 81
Lid geworden op: zo 28 sep, 2008 11:05
Locatie: Aalst

Re: Protestrit Antwerpen 4 oktober '09 - M.A.G.: NIET MEEDOEN!

Bericht door kymcodriver »

JBX schreef:
kymcodriver schreef:Je denkt dat?
En jij bent de man die de quadrijders moet verdedigen?
Je weet nog niet wat een ssv is?
Goe bezig ventje. :lol: :lol:
Met alle respect, maar dat voertuig lijkt helemaal niet op een quad. En ik rijd ook quad en ik weet ook niet wat het is. Zelfs Google weet het niet, dus die afkorting zal vast wel verzonnen zijn. En CD_Be heeft zich al meer dan eender wie ingezet. In tegenstelling tot sommigen die het allemaal goed kunnen uitleggen en met veel lawaai en weinig hersens oproepen tot protestritten.
Zegt diegene die thuis in zijn zetel zit en niets doet dan bang afwachten.
Quadrijden is meer dan alleen de clown uithangen.
just me
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 1
Lid geworden op: zo 04 okt, 2009 19:52

Re: Protestrit Antwerpen 4 oktober '09 - M.A.G.: NIET MEEDOEN!

Bericht door just me »

Eerlijk gezegd vraag ik me af HOE OUD jullie allemaal zijn??? Als je het onderwerp ivm de actie van Activ Quad volledig doorleest, lijkt het écht wel een peutertuin. Al die leden van de organisatie MAG spuwen vuur naar de quadrijders die meedoen aan die protestrit.. en waarom? Omdat deze groep wil vermijden dat de quads ook in andere gemeenten zullen verboden worden of omdat die quadrijders hun steentje willen bijdragen om de politiekers te tonen dat ze niet iedereen over dezelfde kam moeten scheren??? Wat is daar in godsnaam verkeerd mee?

Amai, en ik dacht dat de M.A.G. een organisatie VÓÓR quads was en tégen het algemeen verbod. Ik zal blijkbaar m'n mening moeten herzien, want als ik jullie reacties lees, kunnen enkel LEDEN van de M.A.G iéts goed doen (vanuit hun zetel dan). En al de rest moet er zich niet mee moeien, denkt MAG... Al die verwijten naar niet-leden toe (of degene die deelnamen aan de protestrit) is precies een grotere hobby van jullie dan quadrijden?
En ik dacht dat ALLE quadliefhebbers langs dezelfde kant stonden...
By the way, deelnemers van de rit op 4 oktober >>> well done Activ Quad
cd_BE
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 640
Lid geworden op: zo 08 jul, 2007 10:59
Locatie: Pulhof

Re: Protestrit Antwerpen 4 oktober '09 - M.A.G.: NIET MEEDOEN!

Bericht door cd_BE »

just me schreef:Eerlijk gezegd vraag ik me af HOE OUD jullie allemaal zijn??? Als je het onderwerp ivm de actie van Activ Quad volledig doorleest, lijkt het écht wel een peutertuin. Al die leden van de organisatie MAG spuwen vuur naar de quadrijders die meedoen aan die protestrit.. en waarom? Omdat deze groep wil vermijden dat de quads ook in andere gemeenten zullen verboden worden of omdat die quadrijders hun steentje willen bijdragen om de politiekers te tonen dat ze niet iedereen over dezelfde kam moeten scheren??? Wat is daar in godsnaam verkeerd mee?

Amai, en ik dacht dat de M.A.G. een organisatie VÓÓR quads was en tégen het algemeen verbod. Ik zal blijkbaar m'n mening moeten herzien, want als ik jullie reacties lees, kunnen enkel LEDEN van de M.A.G iéts goed doen (vanuit hun zetel dan). En al de rest moet er zich niet mee moeien, denkt MAG... Al die verwijten naar niet-leden toe (of degene die deelnamen aan de protestrit) is precies een grotere hobby van jullie dan quadrijden?
En ik dacht dat ALLE quadliefhebbers langs dezelfde kant stonden...
By the way, deelnemers van de rit op 4 oktober >>> well done Activ Quad
De reden waarom M.A.G. niet heeft meegedaan. Maar denk niet dat dit hier in het topic staat. Is doordat we met die andere dingen bezig zijn, Raad van state en politierechtbank, geen onnodige aandacht op ons willen vestigen. En omdat de voorzitter en de advocaat van M.A.G. nee hebben gezegd, dat heeft er ook wat mee te maken.

En zoals ik reeds gepost hebt, ik ben zeer blij dat de rit goed verlopen is. Ik had veel erger verwacht. Na die mannen bezig gezien te hebben begin juli dacht ik dat er zo'n bende die rit ging doen. Ik was verkeerd, dat zal ik niet ontkennen.

En als M.A.G. quad iets vraagt dan gebeurd er niets vanuit de quadwereld.
SMC 200 groen dat is mijn quadje, je moet laag beginnen hé
brutus
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 200
Lid geworden op: za 31 jan, 2009 13:14

Re: Protestrit Antwerpen 4 oktober '09 - M.A.G.: NIET MEEDOEN!

Bericht door brutus »

JBX schreef: Met alle respect, maar dat voertuig lijkt helemaal niet op een quad. En ik rijd ook quad en ik weet ook niet wat het is. Zelfs Google weet het niet, dus die afkorting zal vast wel verzonnen zijn. En CD_Be heeft zich al meer dan eender wie ingezet. In tegenstelling tot sommigen die het allemaal goed kunnen uitleggen en met veel lawaai en weinig hersens oproepen tot protestritten.

goe zot gij :lol:

SSV = Side by Side Vehicle

de officiele en wereldwijd gebruikte uitdrukking

dat je als leek het niet weet, geen probleem, ik weet ook nie alles

MAAR

als je een Quad-groepering wil leiden als voorzitter is het toch een minimum te weten wie en wat je vertegenwoordigt...

soit, twas vandaag geslaagd en er volgt nog het een en ander

beter stoppen met discuteren nu want de rit is voorbij, tenzij ge nu al wilt oproepen om de volgend eook te boycotten ??

PS : bij navraag blijkt die afdeling van u wel wa licht uit te vallen, een dertigtal leden ??? das de helft van wat er vandaag spontaan opdaagde..
veel werk voor d eboeg, beter eerst wat slagkracht verzamelen voor ge nog iets afbreekt :wink:
cd_BE
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 640
Lid geworden op: zo 08 jul, 2007 10:59
Locatie: Pulhof

Re: Protestrit Antwerpen 4 oktober '09 - M.A.G.: NIET MEEDOEN!

Bericht door cd_BE »

brutus schreef: dat je als leek het niet weet, geen probleem, ik weet ook nie alles

MAAR

als je een Quad-groepering wil leiden als voorzitter is het toch een minimum te weten wie en wat je vertegenwoordigt...

soit, twas vandaag geslaagd en er volgt nog het een en ander

beter stoppen met discuteren nu want de rit is voorbij, tenzij ge nu al wilt oproepen om de volgend eook te boycotten ??

PS : bij navraag blijkt die afdeling van u wel wa licht uit te vallen, een dertigtal leden ??? das de helft van wat er vandaag spontaan opdaagde..
veel werk voor d eboeg, beter eerst wat slagkracht verzamelen voor ge nog iets afbreekt :wink:
Dat ik de afkorting niet ken, maar wel het voertuig bewijst toch dat ik ongeveer weet wat ik vertegenwoordig.
Tot vandaag zijn er enkel maar mensen met een quad die zich bij M.A.G. hebben ingeschreven. Het zijn er een 50 tal. Dat is dus een 10-tal minder dan wat er vandaag was. Ik weet niet waar jij je navraag hebt gedaan. Maar dat is dus verkeerd. Zoals ik al van het begin zeg de enige reden waarom dat M.A.G. hier niet aan heeft meegedaan is omdat dat geen goede zaak was voor de raad van state.

En ik ben benieuwd wat er volgt.
SMC 200 groen dat is mijn quadje, je moet laag beginnen hé
Gebruikersavatar
cyberdrone
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1022
Lid geworden op: zo 18 feb, 2007 20:59
Locatie: meldert

Re: Protestrit Antwerpen 4 oktober '09 - M.A.G.: NIET MEEDOEN!

Bericht door cyberdrone »

Wel ik ben ook content dat het goed is uitgedraaid, en hoop dat het een verschil heeft uitgemaakt. Is daar ergens iets van terug te vinden, want heb al 3 nieuws sites afgeschuimd (hln, nieuwsblad, gva , atv.be..) noegabollen te vinden ...

@ brutus, wanneer gade nu eens stoppen met te stoken en ne mens belachelijk proberen te maken ?
"Dip me in chocolate and throw me to the lesbians"
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
Gebruikersavatar
quadgirl82
Quadrider
Quadrider
Berichten: 314
Lid geworden op: di 02 jun, 2009 13:55
Locatie: Puurs (Breendonk)

Re: Protestrit Antwerpen 4 oktober '09 - M.A.G.: NIET MEEDOEN!

Bericht door quadgirl82 »

Vind het jammer om te lezen dat we niet elkaar niet meer kunnen steunen.
Uiteindelijk willen we allemaal het zelfde verkrijgen. We zijn idd al een minderheid maar door deze onenigheid verdelen we ons zelfs in nog kleinere groepen.

Ik wil wel nog even benadrukken dat we blij mogen zijn met de grote inzet van CD_BE. De tijd dat hij reeds in het quadverbod heeft gestoken is niet meer tellen. Hij is zeker niet iemand die dit enkel thuis 'vanuit zijn zetel' toekijkt.
Het is dan ook jammer dat hij zo aangevallen wordt. Hij heeft enkel gewaarschuwt voor de protestrit maar is mans genoeg om nadien ook toe te geven dat hij blij is dat alles in sereniteit is kunnen verlopen.
CD_BE, laat je niet ontmoedigen door sommige en ga vooral door met je goede werk. :applaus:
My Raptor and me, love at first sight.
Gebruikersavatar
cyberdrone
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1022
Lid geworden op: zo 18 feb, 2007 20:59
Locatie: meldert

Re: Protestrit Antwerpen 4 oktober '09 - M.A.G.: NIET MEEDOEN!

Bericht door cyberdrone »

quadgirl82 schreef:Vind het jammer om te lezen dat we niet elkaar niet meer kunnen steunen.
Uiteindelijk willen we allemaal het zelfde verkrijgen. We zijn idd al een minderheid maar door deze onenigheid verdelen we ons zelfs in nog kleinere groepen.

Ik wil wel nog even benadrukken dat we blij mogen zijn met de grote inzet van CD_BE. De tijd dat hij reeds in het quadverbod heeft gestoken is niet meer tellen. Hij is zeker niet iemand die dit enkel thuis 'vanuit zijn zetel' toekijkt.
Het is dan ook jammer dat hij zo aangevallen wordt. Hij heeft enkel gewaarschuwt voor de protestrit maar is mans genoeg om nadien ook toe te geven dat hij blij is dat alles in sereniteit is kunnen verlopen.
CD_BE, laat je niet ontmoedigen door sommige en ga vooral door met je goede werk. :applaus:
Volledig mee akkoord, en CD_be, keep up the good work ! :applaus:
"Dip me in chocolate and throw me to the lesbians"
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
brutus
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 200
Lid geworden op: za 31 jan, 2009 13:14

Re: Protestrit Antwerpen 4 oktober '09 - M.A.G.: NIET MEEDOEN!

Bericht door brutus »

cyberdrone schreef:
@ brutus, wanneer gade nu eens stoppen met te stoken en ne mens belachelijk proberen te maken ?

ik stook niet, ik anticipeer...

ik maak niemand belachelijk, dat doen de meeste mensen zelf al...

ik ventileer gewoon mijn mening, en dat is dat cd_be te licht uitvalt voor deze niet te onderschatten opdracht

niet meer, niet minder...
Gebruikersavatar
JBX
Quadrider
Quadrider
Berichten: 478
Lid geworden op: di 26 mei, 2009 08:12
Locatie: Genk

Re: Protestrit Antwerpen 4 oktober '09 - M.A.G.: NIET MEEDOEN!

Bericht door JBX »

brutus schreef:ik ventileer gewoon mijn mening, en dat is dat cd_be te licht uitvalt voor deze niet te onderschatten opdracht
En gij kent ongetwijfeld iemand die dat veel beter kan. Iemand die wil praten met Janssens en de Antwerpse schepenen, Schouppe, Code Groen... Iemand die zijn vrije tijd wil opofferen om acties te organiseren, meetings te houden en verslagen te schrijven. Iemand die geld heeft om ingewikkelde procedures te starten en om naar de Raad Van State te trekken. Want dat is wat cd_BE doet in naam van M.A.G. En als dat allemaal geen redding brengt weet ik zeker dat M.A.G. ook een betoging organiseert. Durf nu niet zeggen dat JIJ al meer hebt gedaan dan cd_BE want die gast verdient een medaille voor zijn opoffering en toewijding. Betogen kan iedereen, resultaten bereiken niet. Wat heb je nu met die betoging bereikt? Het is niet in het nieuws geweest en heb je een woordje kunnen praten met Janssens? Wat is uw volgende stap?
Can-Am Renegade 800 X
If it's too loud, you're too old!
¡ɹǝʌo ǝɯ dıןɟ 'sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı
Eat my dust!
Gebruikersavatar
JBX
Quadrider
Quadrider
Berichten: 478
Lid geworden op: di 26 mei, 2009 08:12
Locatie: Genk

Re: Protestrit Antwerpen 4 oktober '09 - M.A.G.: NIET MEEDOEN!

Bericht door JBX »

brutus schreef:PS : bij navraag blijkt die afdeling van u wel wa licht uit te vallen, een dertigtal leden ??? das de helft van wat er vandaag spontaan opdaagde..
M.A.G. telt meer dan 7.000 leden ;-)
Can-Am Renegade 800 X
If it's too loud, you're too old!
¡ɹǝʌo ǝɯ dıןɟ 'sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı
Eat my dust!
brutus
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 200
Lid geworden op: za 31 jan, 2009 13:14

Re: Protestrit Antwerpen 4 oktober '09 - M.A.G.: NIET MEEDOEN!

Bericht door brutus »

@jbx

1. MAG zijn quad afdeling heeft een (naargelang bron) 30 tot 50 leden, das p-nuts op 3m tijd, de protestrit krijgt evenveel volk op de been en t waren er meer geweest als cd_be niet zo had staan boycotten
2. velen (en ik ook al enkele keren) duwen al JAREN aan de kar, die 3 maandjes zijn nog maar de rodage van cd_be
3. met LIDGELD betalen ze de procedures, dus de leden v MAG enne... een klacht bij Raad van State kost in verhouding quasi niks
4. MAG Quad KAN geen protestrit/betoging meer organiseren, nooit meer WANT hun standpunt is van dag 1 dat akties meer kwad dan goed doen
5. WAS JIJ DAAR GISTEREN ?
6. Heb je uberhaupt een idee wat codegroen vd quads vind ? nee ?

hier een citaatje v een bestuurslid v Codegroen op een vraag waarom er geen reaktie was op het quadverbod
12/08/09
Quad's in de stad zijn niet echt de "core business" van Codegroen. Zie doelstelling codegroen:http://www.codegroen.be/node/9
http://lroc.be/lrf/viewtopic.php?f=8&t= ... =codegroen" onclick="window.open(this.href);return false;



maar goed, tis nie van webwheelers dat we het moeten hebben

2 b continued :mrgreen:
cd_BE
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 640
Lid geworden op: zo 08 jul, 2007 10:59
Locatie: Pulhof

Re: Protestrit Antwerpen 4 oktober '09 - M.A.G.: NIET MEEDOEN!

Bericht door cd_BE »

brutus schreef:@jbx

1. MAG zijn quad afdeling heeft een (naargelang bron) 30 tot 50 leden, das p-nuts op 3m tijd, de protestrit krijgt evenveel volk op de been en t waren er meer geweest als cd_be niet zo had staan boycotten
2. velen (en ik ook al enkele keren) duwen al JAREN aan de kar, die 3 maandjes zijn nog maar de rodage van cd_be
3. met LIDGELD betalen ze de procedures, dus de leden v MAG enne... een klacht bij Raad van State kost in verhouding quasi niks
4. MAG Quad KAN geen protestrit/betoging meer organiseren, nooit meer WANT hun standpunt is van dag 1 dat akties meer kwad dan goed doen
5. WAS JIJ DAAR GISTEREN ?
6. Heb je uberhaupt een idee wat codegroen vd quads vind ? nee ?

hier een citaatje v een bestuurslid v Codegroen op een vraag waarom er geen reaktie was op het quadverbod
12/08/09
Quad's in de stad zijn niet echt de "core business" van Codegroen. Zie doelstelling codegroen:http://www.codegroen.be/node/9
http://lroc.be/lrf/viewtopic.php?f=8&t= ... =codegroen" onclick="window.open(this.href);return false;



maar goed, tis nie van webwheelers dat we het moeten hebben

2 b continued :mrgreen:
Brutus je moet je niet opwinden.
Even enkel van je puntjes argumenteren, want je zit er soms wat naast.

Punt 1:
50 leden. Das niet veel. Maar dat is een begin. Mensen die roepen dat M.A.G. niets doet is boycotten. Iets dat jij precies persoonlijk op jou hebt genomen.

Punt 2:
Je hebt het precies echt wel op mij gemund. Ik zie daar geen reden toe. Het enige dat ik heb gedaan zijn de argumenten posten van M.A.G.

Punt 3:
Er is GEEN ENKELE EURO van het M.A.G. lid geld naar dit verbod gegaan. De raad van state kost veel geld. Advocaten, officiële vertalingen van wedteksten en wat weet ik nog allemaal. M.A.G. betaalt dit met andere fondsen.

Punt 4:
Waar haal je dat vandaan? M.A.G. heeft al veel betogingen gedaan. En telkens als laatste actie. Eerst de weg van dialoog bewandelen en goodwill. M.A.G. quad volgt dezelfde filosofie van M.A.G. want dit is hetzelfde

Punt 6:
Het bestuur van code groen heeft M.A.G. quads gecontacteerd om samen te werken. Dus het is perfect mogelijk om van mening te veranderen.

En via het web kan je veel mensen bereiken.
SMC 200 groen dat is mijn quadje, je moet laag beginnen hé
Plaats reactie