protestrit 4/10/09

Groepeer hier berichten mbt quad verboden !
Gebruikersavatar
Haagje
Forum moderator
Forum moderator
Berichten: 6465
Lid geworden op: wo 08 mar, 2006 14:29
Locatie: Limburg

Re: protestrit 4/10/09

Bericht door Haagje »

pfff.....

Als er mensen willen gaan gewoon gaan en gedraag je. Klaar.

Als iemand mij in omgeving sittard /geleen kan oppikken ga ik zeker mee!
cd_BE
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 640
Lid geworden op: zo 08 jul, 2007 10:59
Locatie: Pulhof

Re: protestrit 4/10/09

Bericht door cd_BE »

t'ja als dat zou zijn geen probleem.

Maar toen het verbod juist van kracht ging waren er al heet hoofden bij het dockxs hotel die met open uitlaat en veel show aankwamen en vertrokken. Als er toen pers bij was, ze zaten gelukkig nog binnen, hadden we het wel helemaal kunnen vergeten. En dan was het verbod nu nationaal.

Maar als dat het doel is, doe gerust mee. Dan kan je vertellen het was toch leuk om met een quad te rijden.
SMC 200 groen dat is mijn quadje, je moet laag beginnen hé
Gebruikersavatar
Sioux-Georges
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 27
Lid geworden op: ma 28 sep, 2009 11:15
Locatie: 2220 Heist (prov Antwerpen)

Re: protestrit 4/10/09

Bericht door Sioux-Georges »

Hello Iedereen,

Ja ik ben maar een gewoon M.A.G.-Quad lid,maar ik kies toch voor waar M.A.G.- Quad nu me bezig is het gerechtelijk aanvechten.
Veel tam-tam op 4 oktober,veel pers en gans BELGIE weet het dan,en zullen de andere grootsteden vlug volgen en dan nog de verkopers en invoerders in ons land niet vergeten,want die zien de verkoop zoverminderen,wie koopt nog waar je niet vrij kan me rijden?(buiten de Crosquads) en de economische problemen die er nu zijn.
Daarom ik volg wat MAG, doet op een rustige manier en een sterke manier dit verbot wil ongedaan maken.
Vergeet niet als er rellen moesten van komen,en ruiten en wat autos beschadigen,is het helemaal gedaan met het verbod ongedaan te maken.

Greetz Sioux-Georges
Mijn Quad,Mijn Vrijheid...
Plaats reactie