In brussel is het ook gedaan

Groepeer hier berichten mbt quad verboden !
Gebruikersavatar
cyberdrone
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1022
Lid geworden op: zo 18 feb, 2007 20:59
Locatie: meldert

In brussel is het ook gedaan

Bericht door cyberdrone »

http://www.hln.be/hln/nl/921/Kanaal-Nie ... raat.dhtml" onclick="window.open(this.href);return false;

Lap weer een stukske kaar dat ik van mijn GPS mag kieperen of aanduiden als gevarenzone .. Niet dat ik daar ging rijden .. zelfs niet veel met de auto .. maarja, een duidelijk beeld dat het zich aan het verspreiden is ..
"Dip me in chocolate and throw me to the lesbians"
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
Gebruikersavatar
blaster0496
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 75
Lid geworden op: za 02 aug, 2008 13:50
Locatie: Aalst
Contacteer:

Re: In brussel is het ook gedaan

Bericht door blaster0496 »

Ja man, ik heb het ook juist gehoord hé :verymad:
Ik vraag mij af wat gaat er nog gebeuren in ons land en waarom moeten wij nog onze taxe betalen :?: :?: :?:
Ik woon in Aalst en dat zal zeker ook komen.
Grtz Mike
Suzuki Ltz gekocht hé
cd_BE
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 640
Lid geworden op: zo 08 jul, 2007 10:59
Locatie: Pulhof

Re: In brussel is het ook gedaan

Bericht door cd_BE »

voila, ik heb het van het begin gezegd. Als we niet in één blok achter elkaar gaan staan dan volgen er meer gemeente.

Het probleem wordt groter en groter en de mensen die het willen oplossen blijven in de minderheid. :x
SMC 200 groen dat is mijn quadje, je moet laag beginnen hé
Gebruikersavatar
JBX
Quadrider
Quadrider
Berichten: 478
Lid geworden op: di 26 mei, 2009 08:12
Locatie: Genk

Re: In brussel is het ook gedaan

Bericht door JBX »

Ik zei gisteren nog dat het stil was rond het quadverbod, nu dit weer...
Can-Am Renegade 800 X
If it's too loud, you're too old!
¡ɹǝʌo ǝɯ dıןɟ 'sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı
Eat my dust!
airwolf
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 6710
Lid geworden op: zo 05 nov, 2006 22:23
Locatie: landen

Re: In brussel is het ook gedaan

Bericht door airwolf »

idd het wordt tijd dat iedereen aan 1 touw trekt en dat er iets aan gedaan wordt!
ik hoorde het daarnet ook op de radio!
Gebruikersavatar
JBX
Quadrider
Quadrider
Berichten: 478
Lid geworden op: di 26 mei, 2009 08:12
Locatie: Genk

Re: In brussel is het ook gedaan

Bericht door JBX »

Touring: "Brussels quad-verbod onwettig en discriminerend"

Mobiliteitsorganisatie Touring verklaart dat het quad-verbod in de Brusselse gemeenten geen wettelijke basis kan hebben en discriminerend is. Ze wijst erop dat er een procedure aan de gang is bij de Raad van State en dat staatssecretaris Etienne Schouppe (CD&V) werkt aan een reglementering en aan een verkeersbord. "De Brusselse gemeenten kunnen op zijn minst deze lopende zaken afwachten. Een wijziging terzake aan het politiereglement kan niet, want het gaat om het algemeen verkeersreglement en dat wordt federaal geregeld", aldus Touring.

Touring spreekt zich niet uit voor of tegen een verbod van deze kleine vierwielige motorvoertuigen, maar onderlijnt dat iedereen de wet moet volgen. "Het is onaanvaardbaar dat lokale overheden de wettelijke bepalingen aan hun laars lappen en op een onwettige manier elk hun eigen verkeersreglement beginnen te maken."

Tot slot stelt Touring dat indien de lokale overheden willen optreden tegen gevaarlijke of luidruchtige voertuigen, ze niet al die voertuigen moeten verbieden, maar moeten optreden tegen de individuele cowboys in het verkeer. "En die zitten bij alle soorten weggebruikers", luidt het. (belga/lpb)
BRON: http://www.demorgen.be/dm/nl/989/Binnen ... rend.dhtml" onclick="window.open(this.href);return false;
Can-Am Renegade 800 X
If it's too loud, you're too old!
¡ɹǝʌo ǝɯ dıןɟ 'sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı
Eat my dust!
cd_BE
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 640
Lid geworden op: zo 08 jul, 2007 10:59
Locatie: Pulhof

Re: In brussel is het ook gedaan

Bericht door cd_BE »

JBX schreef:
Touring: "Brussels quad-verbod onwettig en discriminerend"

Mobiliteitsorganisatie Touring verklaart dat het quad-verbod in de Brusselse gemeenten geen wettelijke basis kan hebben en discriminerend is. Ze wijst erop dat er een procedure aan de gang is bij de Raad van State en dat staatssecretaris Etienne Schouppe (CD&V) werkt aan een reglementering en aan een verkeersbord. "De Brusselse gemeenten kunnen op zijn minst deze lopende zaken afwachten. Een wijziging terzake aan het politiereglement kan niet, want het gaat om het algemeen verkeersreglement en dat wordt federaal geregeld", aldus Touring.

Touring spreekt zich niet uit voor of tegen een verbod van deze kleine vierwielige motorvoertuigen, maar onderlijnt dat iedereen de wet moet volgen. "Het is onaanvaardbaar dat lokale overheden de wettelijke bepalingen aan hun laars lappen en op een onwettige manier elk hun eigen verkeersreglement beginnen te maken."

Tot slot stelt Touring dat indien de lokale overheden willen optreden tegen gevaarlijke of luidruchtige voertuigen, ze niet al die voertuigen moeten verbieden, maar moeten optreden tegen de individuele cowboys in het verkeer. "En die zitten bij alle soorten weggebruikers", luidt het. (belga/lpb)
BRON: http://www.demorgen.be/dm/nl/989/Binnen ... rend.dhtml" onclick="window.open(this.href);return false;
Grappig dat is ongeveer hetzelfde als ze voor Antwerpen gezegd hebben.
SMC 200 groen dat is mijn quadje, je moet laag beginnen hé
eddy1
Quadrider
Quadrider
Berichten: 275
Lid geworden op: wo 19 mar, 2008 16:54

Re: In brussel is het ook gedaan

Bericht door eddy1 »

:lol: :lol:
Laatst gewijzigd door eddy1 op zo 17 okt, 2010 21:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
kwatter
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 202
Lid geworden op: vr 28 aug, 2009 22:12

Re: In brussel is het ook gedaan

Bericht door kwatter »

Ze gaan het zover krijgen dat iedereen zonder nummerplaat gaat rond sjezen ze kunne toch ni volgen as ge wilt en ge rijdt het veld in wa gaan ze dan doen?
Zo gaan ze iedereen uiteindelijk zover krijgen da ze illegaal gaan rondvlammen met alle miserie als gevolg ,zie ongeval of weet ik veel wat nog .
Greetz Kwatter
dieseltank
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2834
Lid geworden op: di 09 sep, 2008 17:49
Locatie: Noord-Brabant - Nederland
Contacteer:

Re: In brussel is het ook gedaan

Bericht door dieseltank »

eddy1 schreef:Echt overtuigend komt ie ook nie over!!

http://www.gva.be/nieuws/binnenland/vid ... ieden.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;

Gr.Eddy
idd!

wie heeft der nu last van een suzuki lt 80! STANDAARD UITLAAT:shock:

vind het geen overtuigend filmpje dat quad's "overlast (voor de zielepeuters)" bezorgd :?
Yamaha Blaster & Yamaha Blaster {gestolen}
chinese loncin {onding!, verkocht}
Yamaha Blaster {verkocht}
Yamaha Blaster { opgeknapt,verkocht}
Adly rs50 { gehobby't, geleerd en nooit een bromquad meer, verkocht}
Yamaha Blaster { the beast! lovely verkocht}

somthing comming soon...:roll:
QUADLOOS :shock: ( op 't moment)
Gebruikersavatar
JBX
Quadrider
Quadrider
Berichten: 478
Lid geworden op: di 26 mei, 2009 08:12
Locatie: Genk

Re: In brussel is het ook gedaan

Bericht door JBX »

kwatter schreef:Ze gaan het zover krijgen dat iedereen zonder nummerplaat gaat rond sjezen ze kunne toch ni volgen as ge wilt en ge rijdt het veld in wa gaan ze dan doen?
Dat was ik ook aan't denken, maar het zou niet de eerste keer zijn dat ze helikopters inzetten tegen wildcrossers.
Can-Am Renegade 800 X
If it's too loud, you're too old!
¡ɹǝʌo ǝɯ dıןɟ 'sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı
Eat my dust!
Charger69
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2879
Lid geworden op: ma 12 feb, 2007 13:12

Re: In brussel is het ook gedaan

Bericht door Charger69 »

.
Laatst gewijzigd door Charger69 op ma 22 mar, 2010 08:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
blaster0496
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 75
Lid geworden op: za 02 aug, 2008 13:50
Locatie: Aalst
Contacteer:

Re: In brussel is het ook gedaan

Bericht door blaster0496 »

Ik zou toch willen weten hoeveel ongevallen zijn der gebeurt met quads in België :?: :?: :?: :?:
Veel veel minder als auto's en scootters denk ik!!!!!!!!!
En als mijn gebuur vertrekt s'morgens aan 6 uur met zijn Harley is ook alleman wakker
Grtz Mike
PS: ik heb niks tegen mijn buurman hé :crosser:
Suzuki Ltz gekocht hé
cd_BE
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 640
Lid geworden op: zo 08 jul, 2007 10:59
Locatie: Pulhof

Re: In brussel is het ook gedaan

Bericht door cd_BE »

Wel harley's zullen ze niet snel ergens verbieden. Want in tegenstelling tot de quadrijders hangen de harley's achter elkaar. Daar is het echt één voor allen, allen voor één. Als er met één harley iets gebeurd dan komen ze snel helpen.
SMC 200 groen dat is mijn quadje, je moet laag beginnen hé
Gebruikersavatar
JBX
Quadrider
Quadrider
Berichten: 478
Lid geworden op: di 26 mei, 2009 08:12
Locatie: Genk

Re: In brussel is het ook gedaan

Bericht door JBX »

De vraag is: wat doen we er aan?
Can-Am Renegade 800 X
If it's too loud, you're too old!
¡ɹǝʌo ǝɯ dıןɟ 'sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı
Eat my dust!
Plaats reactie