3 op 4 burgemeesters willen verkeersbord tegen quads

Groepeer hier berichten mbt quad verboden !
Gebruikersavatar
JBX
Quadrider
Quadrider
Berichten: 478
Lid geworden op: di 26 mei, 2009 08:12
Locatie: Genk

Re: 3 op 4 burgemeesters willen verkeersbord tegen quads

Bericht door JBX »

Kwatter ge hebt groot gelijk jong. 9/10 van de achterlijken die er tegen zijn weten nog steeds niet dat een quad niet meer lawaai maakt dan een moto en dat ge met elk voertuig onverantwoord kunt rijden. Ze hebben nog altijd GEEN GELDIG ARGUMENT. Als ze me kloten met m'n quad, schaf ik me een trike aan MET OPEN UITLAAT en dan ga ik donuts draaien in die mannen hun voortuin zodat ze hun geraniums uit de dakgoot kunnen halen! :evil:
Can-Am Renegade 800 X
If it's too loud, you're too old!
¡ɹǝʌo ǝɯ dıןɟ 'sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı
Eat my dust!
Gebruikersavatar
ZmilleZ
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 212
Lid geworden op: ma 10 nov, 2008 21:33
Locatie: Anti quad land

Re: 3 op 4 burgemeesters willen verkeersbord tegen quads

Bericht door ZmilleZ »

nicknamebelgium schreef:ik ben "bang" dat die nieuwe verbodsborden, indien ze te pas en te onpas geplaatst worden, massaal gaan verdwijnen :shock:
Als die pas gezet zijn , zoude die er dan kunnen uit trekken met een wincke van 680 K.G. ? :mrgreen:
I 'm one of the two AKRA brothers
Charger69
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2879
Lid geworden op: ma 12 feb, 2007 13:12

Re: 3 op 4 burgemeesters willen verkeersbord tegen quads

Bericht door Charger69 »

.
Laatst gewijzigd door Charger69 op zo 21 mar, 2010 13:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
cyberdrone
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1022
Lid geworden op: zo 18 feb, 2007 20:59
Locatie: meldert

Re: 3 op 4 burgemeesters willen verkeersbord tegen quads

Bericht door cyberdrone »

Idd, vergeef me als ik het misschien al gezegd heb, maar als het aan mij lag verhuisde ik naar een ander land, want hier is het in een versneld tempo de dieperik in aan het gaan. Helaas ziet mijn vrouwke dat niet zitten, dus zal er niets anders opzitten dan die shit van die incompetente politiekers te kroppen. Maar zoals charger reeds zei, als die borden er komen, en te onpas worden gebruikt zodat het quad rijd quasi onmogelijk word, dan zal ik er persoonlijk voor zorgen het leven van bepaalde politiekers zuur te maken.

Sommige liegen en bedriegen, die worden verkozen, andere moeten hier blijkbaar gewoon slikken en stikken. :braak:
"Dip me in chocolate and throw me to the lesbians"
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
airwolf
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 6710
Lid geworden op: zo 05 nov, 2006 22:23
Locatie: landen

Re: 3 op 4 burgemeesters willen verkeersbord tegen quads

Bericht door airwolf »

kwatter schreef:Ik begin mij hoe langer hoe meer te schamen dat ik belg ben,wat zeg ik ,ik krijg spontane kotsneigingen als ik aan het woord belg denk.
Ik wou dat al diegenen die de quads willen verbieden en al diegenen die ertegen zijn zonder ook maar eens aan iets of iemand anders te willen denken dan aan hun eigen FUCKING EGOISTISCHE IIIKKKK ,krampen kregen in hun kloten telkens ze inademen.
Deze klootzakken verdienen gewoon de lucht niet die ze inademen.
Ok ge kunt tegen het gebruik van een quad zijn net zoals ik tegen ligierkes(auto's zonder rijbewijs,en taks) en elken dag voetbal op tv of weet ik veel maar is het omdat ik tegen voetbal ben dat ze dan maar algemeen elke zender moeten verbieden die het uitzendt ofwa ,laat alstublieft toch iedereen zijn hobby uitoefenen zij het dan op een reglementaire manier maar please ,gun de hardwerkende mens toch wat ontspanning op zijn eigen manier.
Wij betalen toch ook btw op de aankoop van een reglementair voertuig en ook accijnzen op de naft en verzekering en wegentaks ,wat zijn wij in 's hemelsnaam minder dan eender welk ander voertuig.
Ik denk dat ik hier nog enkele pagina's kan schrijven om mijn frustraties kwijt te geraken maar ik wil ni dat er geen plaats meer overblijft voor zielsgenoten.
Greetz Kwatter
:buig: :buig: :buig: :buig:
grizzly spe 700
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 3
Lid geworden op: zo 01 nov, 2009 12:15

Re: 3 op 4 burgemeesters willen verkeersbord tegen quads

Bericht door grizzly spe 700 »

is er eigenlijk iemand bezig met een brief of eender tege reactie tege deze achterlijke mensen die zulke iedeën hebben.
geloof mij we moete er tegen inkomen voordat het te laat is, als boeren, of andere verenigingen resultaat krijgen door op straat te komen waarom wij als quad rijders dan niet!!!
cd_BE
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 640
Lid geworden op: zo 08 jul, 2007 10:59
Locatie: Pulhof

Re: 3 op 4 burgemeesters willen verkeersbord tegen quads

Bericht door cd_BE »

Het probleem is dat mensen die nu opstaan om iets te doen. Rechtstreeks winst halen als de quads nog rijden.
Zo'n mensen hebben totaal geen impact bij de politiek. Willen ze helaas niet snappen. Hoe meer ze zich daar mee bemoeien, hoe moeilijker het wordt.


Mensen die willen doen zoals de boeren; Brussel plat leggen. Denk er even over na. Ik ben 100% akkoord dat wat er nu op gebied van quads en motorcross gebeurd niet kan.

Maar het verschil, dit is een sport. Mensen die er geen interesse voor hebben willen het liever niet zien of horen. Bij de boeren ligt dit anders. Dat is die mensen hun broodwinning. Voor dat ze Brussel plat hebben gelegd en melk hebben weggoten wist niemand dat het zo erg was.

Aangezien de 2/3 van de wereld voetbal gek is. Neem ik dat even als voorbeeld.
Stel we gaan voetbal verbieden. De hooligans breken alles af in de buurt van een stadion. Dus we stoppen er gewoon mee. Geen voetbal meer. Niet op TV, nergens om te spelen. Van de velden maken we iets nuttigs. Een park of zo iets. De voetbal fans gaan dit erg vinden en schreeuwen moord & brand. De mensen die totaal niets geven om voetbal gaan dit enkel maar aanmoedigen. Hoe sneller we er vanaf zijn hoe beter.

Dat is hetzelfde met een quad en motorcross. Mensen die er totaal geen interesse voor hebben (laten we zeggen dat dit 2/3 is) vinden het geweldig dat het gedaan is. De mensen die fan zijn en de sport beoefenen zijn er het hart van vol. Maar om een sport een stad plat te leggen, kan je rekenen op nog minder begrip van de mensen die het nu al willen verbieden.

En als er binnenkort kilometerrijden komt, dan kan je het gewoon vergeten om er op een mooie zondag even met een quad, moto, auto op uit te gaan. Dan is het of de fiets of het openbaar vervoer.
SMC 200 groen dat is mijn quadje, je moet laag beginnen hé
grizzly spe 700
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 3
Lid geworden op: zo 01 nov, 2009 12:15

Re: 3 op 4 burgemeesters willen verkeersbord tegen quads

Bericht door grizzly spe 700 »

ik geef ja volkomen gelijk maar zijn er dan geen gerechtelijke stappen mogelijk, ik denk dat we niets doen en gewoon afwachten dan is het zondags ook gedaan om de de quad te gaan rijden.
cd_BE schreef:Het probleem is dat mensen die nu opstaan om iets te doen. Rechtstreeks winst halen als de quads nog rijden.
Zo'n mensen hebben totaal geen impact bij de politiek. Willen ze helaas niet snappen. Hoe meer ze zich daar mee bemoeien, hoe moeilijker het wordt.


Mensen die willen doen zoals de boeren; Brussel plat leggen. Denk er even over na. Ik ben 100% akkoord dat wat er nu op gebied van quads en motorcross gebeurd niet kan.

Maar het verschil, dit is een sport. Mensen die er geen interesse voor hebben willen het liever niet zien of horen. Bij de boeren ligt dit anders. Dat is die mensen hun broodwinning. Voor dat ze Brussel plat hebben gelegd en melk hebben weggoten wist niemand dat het zo erg was.

Aangezien de 2/3 van de wereld voetbal gek is. Neem ik dat even als voorbeeld.
Stel we gaan voetbal verbieden. De hooligans breken alles af in de buurt van een stadion. Dus we stoppen er gewoon mee. Geen voetbal meer. Niet op TV, nergens om te spelen. Van de velden maken we iets nuttigs. Een park of zo iets. De voetbal fans gaan dit erg vinden en schreeuwen moord & brand. De mensen die totaal niets geven om voetbal gaan dit enkel maar aanmoedigen. Hoe sneller we er vanaf zijn hoe beter.

Dat is hetzelfde met een quad en motorcross. Mensen die er totaal geen interesse voor hebben (laten we zeggen dat dit 2/3 is) vinden het geweldig dat het gedaan is. De mensen die fan zijn en de sport beoefenen zijn er het hart van vol. Maar om een sport een stad plat te leggen, kan je rekenen op nog minder begrip van de mensen die het nu al willen verbieden.

En als er binnenkort kilometerrijden komt, dan kan je het gewoon vergeten om er op een mooie zondag even met een quad, moto, auto op uit te gaan. Dan is het of de fiets of het openbaar vervoer.
cd_BE
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 640
Lid geworden op: zo 08 jul, 2007 10:59
Locatie: Pulhof

Re: 3 op 4 burgemeesters willen verkeersbord tegen quads

Bericht door cd_BE »

We zijn niet niets aan het doen.

Maar het is beter dat wij niet roepen wat we doen, maar de politiekers zelf zeggen hoe ze het gaan oplossen.
Dat is beter om in de toekomst nog met die mensen te werken (moesten ze nog niet weggestemd zijn).

De quads is een hot item. Maar in de politiek duurt alles nu eenmaal langer.
SMC 200 groen dat is mijn quadje, je moet laag beginnen hé
Gebruikersavatar
kwatter
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 202
Lid geworden op: vr 28 aug, 2009 22:12

Re: 3 op 4 burgemeesters willen verkeersbord tegen quads

Bericht door kwatter »

Als ze zo verder doen rijdt er binnenkort geen enkele ingeschreven quad meer rond ,dan gaan ze werk hebben zenne want dan moeten ze u ook echt kunne pakke voor ze u kunne opschrijven he en geloof mij er zijn er heel veel van dat gedacht zenne.
Wat betreft diene mail van wat er niet in het centrum past zijn er nog wel vanalle dingen en bepaalde mensen die en groepen die niet in het straatbeeld passen en worden die volledig verbannen???????
Kwatter
cd_BE
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 640
Lid geworden op: zo 08 jul, 2007 10:59
Locatie: Pulhof

Re: 3 op 4 burgemeesters willen verkeersbord tegen quads

Bericht door cd_BE »

Die worden niet verbannen want er zijn genoeg politiekers die daar mee rond rijden.

Helaas voor ons is er niet één politieker die met een quad rijdt. Of hij/zij komt er toch niet voor uit.
SMC 200 groen dat is mijn quadje, je moet laag beginnen hé
Gebruikersavatar
JBX
Quadrider
Quadrider
Berichten: 478
Lid geworden op: di 26 mei, 2009 08:12
Locatie: Genk

Re: 3 op 4 burgemeesters willen verkeersbord tegen quads

Bericht door JBX »

Als ik politieker was zou ik ook niet met een quad rondrijden. Zo'n asociale arrogante racers dat dat zijn... :lol:
Can-Am Renegade 800 X
If it's too loud, you're too old!
¡ɹǝʌo ǝɯ dıןɟ 'sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı
Eat my dust!
cd_BE
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 640
Lid geworden op: zo 08 jul, 2007 10:59
Locatie: Pulhof

Re: 3 op 4 burgemeesters willen verkeersbord tegen quads

Bericht door cd_BE »

Maar zijn politiekers al niet asociaal arrogant?
SMC 200 groen dat is mijn quadje, je moet laag beginnen hé
Gebruikersavatar
kwatter
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 202
Lid geworden op: vr 28 aug, 2009 22:12

Re: 3 op 4 burgemeesters willen verkeersbord tegen quads

Bericht door kwatter »

Ja arrogante racers die tegen gemiddelde snelheden van 12 km/u de wereld onveilig maken en zonder respect voor de vegetatie en de fauna en flora, met moordneigingen en alles erop en eraan .Wel een leuke uiteenlopende hobby die wij beoefenen he ,ik vindt veel vergelijk met de politiekers in het algemeen.
rob de sloper
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 67
Lid geworden op: za 14 nov, 2009 09:23

Re: 3 op 4 burgemeesters willen verkeersbord tegen quads

Bericht door rob de sloper »

Laten we dan meteen een verbodsbord maken voor wielertoeristen, motorrijders, mountainbikers, enz. Sommigen veroorzaken ook overlast, en kunnen gevaarlijk zijn op de weg!

Weer typisch België, op het moment dat iets populair wordt zitten komen er altijd problemen van. Zie autotuning bv. 10 jaar geleden reed je met een wagen die op 5 cm van de grond hing door de keuring zonder één knip. Moet je nu ook niet meer proberen :roll:

Een beetje meer verdraagzaamheid zou welkom zijn, en misschien ook een beetje uitkijken waar je je gas open draait. Persoonlijk vind ik het ook niet echt grappig als er hier een quad, moto of auto vol gas langs mijn voordeur passeert...
Plaats reactie