problemen inschrijving quad?

Groepeer hier berichten mbt quad verboden !
Plaats reactie
cooper_361
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 92
Lid geworden op: ma 27 dec, 2004 12:30
Locatie: drongen(gent) belgie

problemen inschrijving quad?

Bericht door cooper_361 »

ik heb een 3-tal maand geleden een yfz 450 met papieren gekocht via deforce quads in roeselare.
de quad was niet van hem maar werd wel door hem verkocht en alle nodige papieren en zegels om hem in te schrijven waren erbij.

dus ik de volgende dag naar de div om mijn nummerplaat te halen,blijkt dat de barcode die op de zegel staat van de invoerder verlopen was, :verymad: :x dit omdat de quad in 4 jaar niet is ingeschreven.ik moest contact opnemen met e invoerder,heb ik dus gedaan
en dit is geen probleem om dat in orde te brengen maar ik zou hem moeten laten keuren in brussel.

dat word dus nix aangezien er weinig of niets origineel aan de quad is,
ik heb dan terug contact opgenomen met de winkel waar ik de quad gekocht heb.die zei geen probleem breng je papieren binnen en ik maak dat in orde.die papieren zijn opgestuurd naar het ministerie of welke instantie daar ook voor verantwoordelijk is om die inschrijving in orde te brengen,maar daar wacht ik nu al meer dan 3 maand op en het blijft maar duren,de persoon van de quadwinkel heeft hetzelfde probleem met verschillende nieuwe quads en houd mij up to date,er zouden naar het schijnt meerdere winkels problemen met dit hebben omdat ze ginder op het ministerie hun werk niet doen en dit zou ondertussen in proces lopen.
volgens de wet zou zoiets binnen de 14 dagen afgehandeld moeten zijn :?

zijn er mensen met een gelijkaardig probleem of misschien iemand die een andere oplossing weet om de quad te kunnen inschrijven?
yfz 450 2004 ktm style

Laeger's achterbrug
öhlins achterveer
houser voorarmen
etc ...
bizzi
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 24
Lid geworden op: vr 20 mar, 2009 09:21

Re: problemen inschrijving quad?

Bericht door bizzi »

dag cooper_361,
er zijn sterke vertragingen in de dienst van het ministerie. Ik zit met hetzelfde probleem met mijn nieuwe quad. Ook mijn dealer wist zich geen raad. Via via ben ik bij het ministerie geraakt en daar te horen gekregen dat ze enkele maanden achterstand hebben. Deze zijn ze nu aan het wegwerken. Ben zelfs zover geraakt dat ik mijn dossiernummer ken. De persoon in kwestie handelt ze één na één af en er is geen voorsteken aan.
Geduld is dus de boodschap. Mijn papieren zijn op het ministerie aangekomen op 6/12/2009. Enkele weken geleden gaven ze me een indicatie van een week of 3. Deze zijn ondertussen wel verstreken. Ik verwacht mijn papieren dus eerstkomend.

greetz!
bizzi
cooper_361
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 92
Lid geworden op: ma 27 dec, 2004 12:30
Locatie: drongen(gent) belgie

Re: problemen inschrijving quad?

Bericht door cooper_361 »

bizzi schreef:dag cooper_361,
er zijn sterke vertragingen in de dienst van het ministerie. Ik zit met hetzelfde probleem met mijn nieuwe quad. Ook mijn dealer wist zich geen raad. Via via ben ik bij het ministerie geraakt en daar te horen gekregen dat ze enkele maanden achterstand hebben. Deze zijn ze nu aan het wegwerken. Ben zelfs zover geraakt dat ik mijn dossiernummer ken. De persoon in kwestie handelt ze één na één af en er is geen voorsteken aan.
Geduld is dus de boodschap. Mijn papieren zijn op het ministerie aangekomen op 6/12/2009. Enkele weken geleden gaven ze me een indicatie van een week of 3. Deze zijn ondertussen wel verstreken. Ik verwacht mijn papieren dus eerstkomend.

greetz!
bizzi
welke dienst is dit dan en hoe kan ik contact opnemen met hen?
yfz 450 2004 ktm style

Laeger's achterbrug
öhlins achterveer
houser voorarmen
etc ...
bizzi
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 24
Lid geworden op: vr 20 mar, 2009 09:21

Re: problemen inschrijving quad?

Bericht door bizzi »

Ik geloof dat het de dienst mobiliteit is. Het is blijkbaar onmogelijk om deze dienst extern te bereiken. Gelukkig heb ik relaties binnen het ministerie en die persoon heeft gebeld.
Tot nader order ook nog zonder gevolg. Ik ben nu bezig met het proberen van de werkwijze van deze topic:
http://www.quadforumbenelux.com/viewtop ... lit=vignet" onclick="window.open(this.href);return false;

Daarin vermeld pitn dat je blijkbaar ook zonder deze papieren je quad kan inschrijven. Ik heb dat half en half ook bevestigd gekregen van Febiac.

Als het een troost mag zijn: mijn dealer heeft dezelfde problemen...
cooper_361
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 92
Lid geworden op: ma 27 dec, 2004 12:30
Locatie: drongen(gent) belgie

Re: problemen inschrijving quad?

Bericht door cooper_361 »

bizzi schreef:Ik geloof dat het de dienst mobiliteit is. Het is blijkbaar onmogelijk om deze dienst extern te bereiken. Gelukkig heb ik relaties binnen het ministerie en die persoon heeft gebeld.
Tot nader order ook nog zonder gevolg. Ik ben nu bezig met het proberen van de werkwijze van deze topic:
http://www.quadforumbenelux.com/viewtop ... lit=vignet" onclick="window.open(this.href);return false;

Daarin vermeld pitn dat je blijkbaar ook zonder deze papieren je quad kan inschrijven. Ik heb dat half en half ook bevestigd gekregen van Febiac.

Als het een troost mag zijn: mijn dealer heeft dezelfde problemen...
ondertussen nog vorderingen? ik heb nog steeds nix gehoord en de papieren terugkrijgen,daar zal ik ook naar mogen fluiten denk ik
yfz 450 2004 ktm style

Laeger's achterbrug
öhlins achterveer
houser voorarmen
etc ...
Plaats reactie