mailtje naar burgemeester van antwerpen

Groepeer hier berichten mbt quad verboden !
Plaats reactie
Gebruikersavatar
supermarcie
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 54
Lid geworden op: do 23 apr, 2009 14:25
Locatie: stabroek

mailtje naar burgemeester van antwerpen

Bericht door supermarcie »

Heb me gisterenavond nog maar eens flink boos gemaakt door de uitspraak van Patrick Janssens dus daarom volgende mail gestuurd naar de burgemeester van Antwerpen!



Ik vond dat je gisteren een krasse uitspraak deed op het nieuws!

De voetbal kan niet stoppen omdat er enkelingen zijn die amok maken!!!!!

Waarom zijn dan de quads wel verboden door enkelingen die de straten onveilig maken?


Nee voor een stomme voetbal match moet er heel wat politie op de been gebracht worden, maar enkele quads kunnen jullie niet beboeten.


Graag had ik hier een gepaste uitleg voor gehad want dit maakt mij serieus boos!





Vraag me af wat voor antwoord ik hierop ga krijgen.
Zal niet veel helpen maar vond dat ik het moest doen!
Yahama Raptor 700 special edition
stephkewillems1
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 243
Lid geworden op: za 08 mei, 2010 15:05

Re: mailtje naar burgemeester van antwerpen

Bericht door stephkewillems1 »

vrees dat het verloren moeite is bij zo'n mannen.het is discriminatie,kan dat niet aangevochten worden bij europa of organisaties die opkomen tegen discriminatie?waar is onze offroad mentaliteit naartoe,den tijd van glorie zal op die manier snel afgelopen zijn.ik vind als wij met een rijbewijs en een nummerplaat ,als gevaarlijk worden aanschouwd .wat dan gezegd over snotneuzen die met nen groten trakteur en zonder rijbewijs of ervaring,zomaar mogen rondrijden?! :? als iemand mij dat eens kan uitleggen :roll: en dan die autotjes waar je zonder rijbewijs mag mee rijden?waarom heeft iemand eigenlijk een rijbewijs nodig?is nogal hypocriet als ge het mij vraagt :x maar ja,daarvoor noemen ze het ook "belgie" he.ik sta toch soms beschaamd over onze manier van aanpakken,vrees dat het niet snel zal veranderen, :| gelukkig is er :bier:
Plaats reactie