Quad verbod

Groepeer hier berichten mbt quad verboden !
Gebruikersavatar
sjmallie94
Quadverslaafde
Quadverslaafde
Berichten: 4207
Lid geworden op: vr 13 jul, 2007 11:49
Locatie: Zuid limburg
Contacteer:

Re: Quad verbod

Bericht door sjmallie94 »

Kate schreef:
den eddy schreef:
Kate schreef:een quad is een voertuig gelijk een ander, ik vind niet dat ze zoiets ergens zouden mogen verbieden.
Wat ze wel eens gaan mogen verbieden zijn die stom boeren met hun tractors die smorgens en savonds in de spits het hele verkeer ophouden! :x
Ik vind dat soms ook hinderlijk. Maar een tractor is ook een voertuig zoals een ander, die man met ook zijn werk kunnen doen. Verdraagzaamheid moet van twee kanten komen. :wink:
1: een tractor kan nooit/zelden de snelheid rijden dat er mag gereden worden dus hindert enorm, ze moeten trouwens op hun veld werken en niet op de snelweg!
2: er zijn teveel arrogante boeren die zorgen dat je ze niet kan voorbij steken en u enorm hingeren als je hun probeert in te halen

En dan moet ik verdraagzaam zijn? Respect moet ook van 2 kanten komen! :chagarijn:
Tegen boeren die u niet hinderen en die soms zelfs wat aan de kant gaan dat je hun zonder probleem voorbij kan heb ik absoluut niks, maar er zijn er spijtig genoeg hier héél veel andere..

Je hebt gelijk en ongelijk , de tractors mogen idd niet zo hard , al rijden ze hier in NL toch al graag met een 70 langs je door , door een straatje waar auto's geparkeert staan , en de tractor net past. maar wat ik ook vind , dat de boeren niet precies midden in de spits tijd moeten rijden , van 4 uur tot 6 uur met die ... tractors op de weg gaan liggen deuzen, hebben de heledag de tijd om naar dat land te gaan nee de meesten vertrekken tussen 4 en 6 om even in het land te gaan kijken hoe de mais groeit. en waar ik woon is dat vrij erg , woon in een dorpje waar bijna alleen maar boeren zijn.
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white . :crossercool:

Suzuki my way of life Afbeelding

Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
Plaats reactie