Verbod Brussel

Groepeer hier berichten mbt quad verboden !
Plaats reactie
den eddy
Quadrider
Quadrider
Berichten: 478
Lid geworden op: ma 17 mei, 2010 12:42
Locatie: Kortrijk

Verbod Brussel

Bericht door den eddy »

http://www.standaard.be/Artikel/Detail. ... bsection=3" onclick="window.open(this.href);return false;
Waarom zijn al de mannen chagrijnig. Het is toch onze schuld niet dat ze van hun vrouwen niet mogen quadrijden. :?
A motorcycle is God's gift to mankind
blackbusa
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 225
Lid geworden op: wo 05 jan, 2011 14:27

Re: Verbod Brussel

Bericht door blackbusa »

ik begin me wel een beetje zorgen te maken hoor

julliehebben daar meer ervaring mee of ik
maar hoe groot is de kans dat we bin nenkort in oost vlaanderen onze quads thuis mogen laten??
als ze dat doortrekken dan sta ik hier wel met een baanquad waar ik niet mee op de baan mag

iemand een idee?
domma dual Exhaust system, power commander 5 with autotune, +3mm throttle body and stage 3 hotcam with fuel tech air filter and tube, 16-36 overbrenging
den eddy
Quadrider
Quadrider
Berichten: 478
Lid geworden op: ma 17 mei, 2010 12:42
Locatie: Kortrijk

Re: Verbod Brussel

Bericht door den eddy »

Oost- en West-Vlaanderen zitten meer safe. Heb trouwens ook nog een geruchten gehoord dat ze graag zouden verbieden.
Juist wat problemen (geweest) in omgeving Brakel, maar was juist bij het rijden op de onverharde wegen.
Ik vermoed dat we ons nog geen zorgen gaan moeten maken.
A motorcycle is God's gift to mankind
Jeroen1991
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1075
Lid geworden op: wo 16 dec, 2009 13:56
Locatie: Lanaken

Re: Verbod Brussel

Bericht door Jeroen1991 »

mannen, komaan he.
Stop eens met artikels van 2 jaar geleden boven te halen.
Zoals ge ziet: het duurt nog wel ff voor ze zoiets kunnen ondernemen, als het al wettelijk mogelijk zou zijn.
In 2009 is er veel rond te doen geweest, nu zijn we inmiddels 2 jaar verder en is er praktisch nergens sprake van een quadverbod in eender welke gemeente/stad. Wat Brussel en Antwerpen toen deden om quads te verbieden dmv het politiereglement was onwettelijk en dus ook snel afgevoerd.

De kans, blackbusa, dat ge dus binnen dit en 2 jaar ofzo uwe quad thuis moet laten omdat deze niet op de weg mag is dus zeer klein. Een reglementering en specifieke verbodsborden voor bv onverharde wegen kunnen er wel komen binnen een jaar ofzo, maar je zal er altijd mee de openbare weg op mogen gaan. Enkel sommige wegen waarop uitzonderingen gelden niet.
Yamaha Raptor 660R!
den eddy
Quadrider
Quadrider
Berichten: 478
Lid geworden op: ma 17 mei, 2010 12:42
Locatie: Kortrijk

Re: Verbod Brussel

Bericht door den eddy »

:oops: De link ter goeder trouw gekopieerd van ander forum. Bronnen checken Eddy :muur:
A motorcycle is God's gift to mankind
Jeroen1991
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1075
Lid geworden op: wo 16 dec, 2009 13:56
Locatie: Lanaken

Re: Verbod Brussel

Bericht door Jeroen1991 »

den eddy schreef::oops: De link ter goeder trouw gekopieerd van ander forum. Bronnen checken Eddy :muur:
haha, goed idee!
Maar ik bedoel maar, deze hele heisa is al terug gaan liggen.
Het is even opgewakkerd door dat ongeval met die 65-jarige en buurjongentje maar die storm is ook alweer gaan liggen.
Schouppe moet toch iets reageren op het nieuws om burgers (kiezers) gerust te stellen.
Yamaha Raptor 660R!
Plaats reactie