mmm wat gebeurt er??

Groepeer hier berichten mbt quad verboden !
Plaats reactie
blackbusa
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 225
Lid geworden op: wo 05 jan, 2011 14:27

mmm wat gebeurt er??

Bericht door blackbusa »

ik heb hier deze morgen een ritje gemaakt met mijn quad
hier paar km vandaan sla ik een woonwijk in (waar mijn ouders wonen) en rij rustig in hoge versnelling en nie veel toeren
plots hoor ik een sirene achter me en ga aan de kant om die door te laten...

blijkt da die flikken ook stoppen en dat het dus voor mij is...
ik leg quadje stil doe helmpje af
ze vragen de papieren die ik direct geef en ik ze kijken effe alles na....

erna krijg ik alles terug en zegt de ene alle tis in orde tot september want dan ist gedaan met dit SPEELGOED op de baan. ...?????????????????????????????????????


heel leuk zeg

nu is mijn vraag: is er kans dat we vanaf sptember of erna niet mee op de baan mogen met een quad????
of is dit gwoon een mega gefrustreerde flik???

ik vindt het allesinds nie geestig
domma dual Exhaust system, power commander 5 with autotune, +3mm throttle body and stage 3 hotcam with fuel tech air filter and tube, 16-36 overbrenging
Lazii
Quadrider
Quadrider
Berichten: 487
Lid geworden op: di 27 apr, 2010 21:51
Locatie: BE

Re: mmm wat gebeurt er??

Bericht door Lazii »

blackbusa schreef:nu is mijn vraag: is er kans dat we vanaf sptember of erna niet mee op de baan mogen met een quad????
of is dit gwoon een mega gefrustreerde flik???
Alleen als er een verbodsbord staat mag je er niet in (vanaf september).

http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/art ... mber.dhtml" onclick="window.open(this.href);return false;
petern
Quadrider
Quadrider
Berichten: 441
Lid geworden op: vr 01 aug, 2008 19:11
Locatie: Swalmen

Re: mmm wat gebeurt er??

Bericht door petern »

Dit is het beste besluit wat ze na het algehele Antwerpen verbod hadden kunnen nemen. :bier:

want... door de wet van de borden zijn de plaatselijke (illegale) verboden van de baan.

Daar hebben ze toch helemaal geen geld voor om op iedere invalsweg een paar borden te plaatsen.

Ze gaan daar nu alleen borden plaatsen als heel veel klachten binnenkomen van aanwonenden.

volgens mij hebben ze met deze wet van die officiele borden heel veel Antwerpse quadrijders blij gemaakt die op het ogenblik niet durven te rijden en vogelvrij zijn.
blackbusa
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 225
Lid geworden op: wo 05 jan, 2011 14:27

Re: mmm wat gebeurt er??

Bericht door blackbusa »

ik heb hier vernomen dat die borden aan de invalswegen van de "residentieele wijken" gaan komen.....
en da heb ik van een fliek die op strafrecht zit....
dus ben aant denken om de quad van de hand te doen
domma dual Exhaust system, power commander 5 with autotune, +3mm throttle body and stage 3 hotcam with fuel tech air filter and tube, 16-36 overbrenging
Jeroen1991
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1075
Lid geworden op: wo 16 dec, 2009 13:56
Locatie: Lanaken

Re: mmm wat gebeurt er??

Bericht door Jeroen1991 »

ik zou hun mogelijkheden echter niet onderschatten...

Het is nu wel degelijk mogelijk van een "quadvrije zone" te maken. Ze kunnen dit verbodsbord namelijk laten gelden in een hele stad zonder op elke invalsweg er eentje te zetten voor zover ik begrepen heb uit de hele heisa.
Yamaha Raptor 660R!
petern
Quadrider
Quadrider
Berichten: 441
Lid geworden op: vr 01 aug, 2008 19:11
Locatie: Swalmen

Re: mmm wat gebeurt er??

Bericht door petern »

blackbusa schreef:ik heb hier vernomen dat die borden aan de invalswegen van de "residentieele wijken" gaan komen.....
en da heb ik van een fliek die op strafrecht zit....
dus ben aant denken om de quad van de hand te doen
kom je dan vaak in "residentieele wijken" dat je daarom je quad v/d hand zou doen?
petern
Quadrider
Quadrider
Berichten: 441
Lid geworden op: vr 01 aug, 2008 19:11
Locatie: Swalmen

Re: mmm wat gebeurt er??

Bericht door petern »

Jeroen1991 schreef:ik zou hun mogelijkheden echter niet onderschatten...

Het is nu wel degelijk mogelijk van een "quadvrije zone" te maken. Ze kunnen dit verbodsbord namelijk laten gelden in een hele stad zonder op elke invalsweg er eentje te zetten voor zover ik begrepen heb uit de hele heisa.
Uit welke text haal je dat/ heb je een link?

Volgens mij werkt het t zelfde als zone's met betaald parkeren en daar heeft men ook overal borden voor moeten zetten.

In de Duitse Eifel heb je stadjes met verboden voor motoren om er doorheen te rijden en daar staat bij iedere invalsweg een bord.
Nou weet ik dat Belgie een bananen republiek is in dat soort zaken maar ooit zullen ze t leren. :roll:
blackbusa
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 225
Lid geworden op: wo 05 jan, 2011 14:27

Re: mmm wat gebeurt er??

Bericht door blackbusa »

ik woon in wondelgem, dat ligt naast mariakerke en zo een beetje naast gent... en alle wijken zijn hier ver zo, en tergste is ik woon er middenin

vindt het echt heel stom als ze dit doorvoeren, vroeger had ik een honda xr 600 monobike supermotard en daar zat een open uitlaat op en ik deed nie anders dan onozelheden zoals wheelie's driften en vooral veel lawaai maken.. en als ik flieken zag vertraagde ik maar ik bleef lawaai maken en nooit last mee gehad

en nu ben ik zoo braaf en lappen ze me dit...
domma dual Exhaust system, power commander 5 with autotune, +3mm throttle body and stage 3 hotcam with fuel tech air filter and tube, 16-36 overbrenging
petern
Quadrider
Quadrider
Berichten: 441
Lid geworden op: vr 01 aug, 2008 19:11
Locatie: Swalmen

Re: mmm wat gebeurt er??

Bericht door petern »

tja, nu jij braaf bent zijn anderen de jonge honden en jij mag er nu voor boeten.
De mensen worden steeds intolleranter naarmate ze ouder worden denk ik.
Ze/ we vergeten af en toe dat ze/we zelf jong geweest zijn :? .
Plaats reactie