700 quad verbodsborden

Groepeer hier berichten mbt quad verboden !
erikalbring
Quad Master
Quad Master
Berichten: 1600
Lid geworden op: do 06 okt, 2011 19:39
Locatie: ergens op een boerderij in nederland

Re: 700 quad verbodsborden

Bericht door erikalbring »

dat zijn zeker nog van die palen waar fotorollen in moeten? die staan idd de helft van de tijd niet aan, maar de nieuwere 'digitale' flitspalen staan in princiepe altijd aan, en dan heb je ook nog trajectcontroles

dit is een oude:
Afbeelding
dit zijn de nieuwen
Afbeelding
yamaha raptor 350 :crosser: : kenda klaw achterbanden, pro taper stuur, xtremeparts nerfbars
to-do: voorbanden vervangen, andere uitlaat+luchtfilter
saxojet
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 89
Lid geworden op: ma 25 jun, 2012 09:16
Locatie: ronse

Re: 700 quad verbodsborden

Bericht door saxojet »

erikalbring schreef:dat zijn zeker nog van die palen waar fotorollen in moeten? die staan idd de helft van de tijd niet aan, maar de nieuwere 'digitale' flitspalen staan in princiepe altijd aan, en dan heb je ook nog trajectcontroles

dit is een oude:
Afbeelding
dit zijn de nieuwen
Afbeelding
in die digitale moet er ook iets in om de gegevens te bewaren ,wat meer geld kost en 2 jaar kan duren voor ze het hebben stond eens in de krant ! maar goed dit gaat zwaar offtopic .wij hebben ier geen last van het quadverbod en politie is best soms mild hier bv reed in de bocht op me zijwielen terwijl tegenovergestelde richting combie was maar goed hier kreeg ik maar verwittiging op en politie kon lachen .kgeloof dat het bij jullie grotendeels te danken heeft aan jullie mentaliteit in antwerpen .
come what may !! one life ,one chance ! .

yamaha raptor 350
jessy1984
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 13
Lid geworden op: vr 13 jul, 2012 19:28

Re: 700 quad verbodsborden

Bericht door jessy1984 »

het verbod i er ook niet gekomen door een enkel te nel rijden met een quad maar eerder buurtlawaai
al er natuurlijk een onozelaar is die denkt dat een quad dient om in de stad te gaan crossen waar veel appartementen zijn kan dit natuurlijk voor overlast zorgen als men altijd op dezelfde plaats rondjes blijft rijden.

ik ben zeker niet voor dit verbod maar kan wel begrijpen dat dit er toch gekomen is
het zou beter zijn enkel de cowboys aan te pakken
maar dit kan niet het is namelijk niet verboden rondjes te rijden in de stad en zolang ze niet kunnen beboeten voor te nel rijden kunnen ze niets doen tegen die cowboys die voor overlast zorgen. een waarschuwing maar daar moest het bij blijven.
saxojet
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 89
Lid geworden op: ma 25 jun, 2012 09:16
Locatie: ronse

Re: 700 quad verbodsborden

Bericht door saxojet »

jessy1984 schreef:het verbod i er ook niet gekomen door een enkel te nel rijden met een quad maar eerder buurtlawaai
al er natuurlijk een onozelaar is die denkt dat een quad dient om in de stad te gaan crossen waar veel appartementen zijn kan dit natuurlijk voor overlast zorgen als men altijd op dezelfde plaats rondjes blijft rijden.

ik ben zeker niet voor dit verbod maar kan wel begrijpen dat dit er toch gekomen is
het zou beter zijn enkel de cowboys aan te pakken
maar dit kan niet het is namelijk niet verboden rondjes te rijden in de stad en zolang ze niet kunnen beboeten voor te nel rijden kunnen ze niets doen tegen die cowboys die voor overlast zorgen. een waarschuwing maar daar moest het bij blijven.
hebt ge nog zo een grappig argument ? verbied dan de vrachtwagens convoi exceptioneel in de nacht verbied dan de tractoren overdag en verbied dan de motorijders dag en nacht .vermits je het toch begrijpelijk vind van geluidsoverlast, een quad hoor je 10x meer door de echo op open velden dan 1tje die int stad rond rijd zal maar voorbeeld geven . alsk bij me ouders ben (drukke straat int stad ) hoor ik een quad (toevallig schoonbroer van me broer) met zijn 660 pas als hij in de straat is .waar ik nu woon nog altijd stad maar meer boerenbuiten dan hoor je ze al van 5 km ver rijden je weet gewoon van welke wegen ze aankomen en waar ze heen rijden !
come what may !! one life ,one chance ! .

yamaha raptor 350
jessy1984
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 13
Lid geworden op: vr 13 jul, 2012 19:28

Re: 700 quad verbodsborden

Bericht door jessy1984 »

geef ik je zeker gelijk in maar daar gaat het ook niet om
af en toe komt er wel eens een moto voorbij gereden met veel lawaai of auto met open pijp
maar als er iemand voor je deur een half uur lang rondjes blijft rijden is dit wel een andere zaak en dan zullen er zeker klachte komen
saxojet
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 89
Lid geworden op: ma 25 jun, 2012 09:16
Locatie: ronse

Re: 700 quad verbodsborden

Bericht door saxojet »

jessy1984 schreef:geef ik je zeker gelijk in maar daar gaat het ook niet om
af en toe komt er wel eens een moto voorbij gereden met veel lawaai of auto met open pijp
maar als er iemand voor je deur een half uur lang rondjes blijft rijden is dit wel een andere zaak en dan zullen er zeker klachte komen
ja heb je wel een punt ,maar ligt ook een beetje aan de mentaliteit en verdraagzaamheid he ,stad hier is klein dus int stad kan ik wel langer dan een half uurtje rondrijden dus herhaaldelijk ook op vele zelfde plaatsen op zich nog geen last gehad . bij iemand die ik vaak sweekend mee help met klusjes , mag ik op zijn weides crossen van paarden doe ik dan ook hele dag en daar liggen allemaal huizen rond tot zelf een rusthuis van oudjes , nog nooit klachten gehad ,integendeel ze komen zelf kijken tot zelf wandelaars toe die er eigenlijk niet moeten zijn (prive eigendom) maar mij of een ander hoor je nie klagen . beetje geven en nemen zeker .
come what may !! one life ,one chance ! .

yamaha raptor 350
Erhan
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 39
Lid geworden op: zo 17 mar, 2013 21:40

Re: 700 quad verbodsborden

Bericht door Erhan »

Die beverlies en harley davidson's zijn toch een stuk erger dan een 700 quad?
-- Aantal keren gestopt door politie: (4)
1 XT - Amsterdam west | Reden; Hoge dB [19/03/13]
2 XT's - Amsterdam oost | Reden; geen spiegels [24/03/13]
1 Politie auto - Watergraafsmeer | Reden; geen spiegels en dB [08/04/13]
1 XT - Amsterdam Centrum | Reden; Decibel, achterband en rijgedrag [24/04/13]
flyingquad
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 205
Lid geworden op: vr 06 jan, 2006 19:45

Re: 700 quad verbodsborden

Bericht door flyingquad »

gewoon doen waar ge goesting in hebt. ge zult da wel leren met het ouder worden.
ik was 24 toen ik mijn eertse quad had. ondertussen 31. jongens met men eerste quad durfde ik niet zonder verzekering rond rijden. nu rij ik het hele land door als het moet. tgaat niet om de cowboys ,want dat zijn we allemaal. niemand houd zich aan de verkeersregels! maar ergens moet ik wel iemand gelijk geven. tis gewoon de mentualiteit van de streek.
teveel mensen op één gepakt,onverdraagzaam , jalours.enz...
Gebruikersavatar
Duck
Quadrider
Quadrider
Berichten: 302
Lid geworden op: do 24 jan, 2013 12:56
Locatie: Antwerpen

Re: 700 quad verbodsborden

Bericht door Duck »

Denk dat het niet direct van de streek af hangt, eerder het soort mensen...

De nieuwe Belgen hier in Antwerpen hebben nogal schrik op een motor dus verkiezen ze een quad om indruk te maken :roll:

Begrijp me niet verkeerd er zijn veel goede gasten bij maar de rotste appels vind je daar toch wel...
Plaats reactie