Quads gespot in Wolvega

Heb je ergens een mooie quad gezien, eventueel met foto? Misschien ben je zelf wel in de kijker gelopen? Hier lees je er alles over!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Lennard223
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 17
Lid geworden op: wo 22 jul, 2015 17:38

Quads gespot in Wolvega

Bericht door Lennard223 »

Afbeelding

Ik dacht dat ik zowat de enige was in Wolvega die sinds kort rondrijdt op een quad. Tot mijn verbazing zag ik 3 quads de bocht voor mij inslaan dus ik er achteraan met de Auto. Vond het wat raar om te stoppen om ze aan te spreken maar toch ben ik nieuwsgierig waar ze vandaan kwamen. Zitten jullie toevallig hier op het Forum?

Het was vandaag rond 15:45 te Wolvega, 3 quads waarvan een raptor en volgens mij een Sym voorop.

Let me know :mrgreen:
TGB Blade 325
Moerasrijder
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 203
Lid geworden op: vr 20 apr, 2012 20:06

Re: Quads gespot in Wolvega

Bericht door Moerasrijder »

ik rijd er wel eens met mijn neef naar Racket & Health allebij op een renegade (voorheen Grizzly + Raptor). Maar dit was niet onze kolonne. :p
We moeten maar eens afspreken :crosser:
Can am Renegade 500 2015
26" Maxxis Ceros op Machined Moose velgen
27" Maxxis Zilla op Stock Rims
BRP Radiator Relocator

Had
Yamaha Grizzly 550 2011
Mods:
- Wild Boar Rad Relocator
- 27" Maxxis Zilla's / 26" Maxxis Bighorns
- Bronco 2500 lbs Winch
- Moose front bumper
- RJWC exhaust
Gebruikersavatar
Lennard223
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 17
Lid geworden op: wo 22 jul, 2015 17:38

Re: Quads gespot in Wolvega

Bericht door Lennard223 »

Ok leuk! Jullie heb ik niet eerder gespot. Waar komen jullie vandaan?

Groetjes Lennard
TGB Blade 325
maarten75
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 1
Lid geworden op: zo 10 feb, 2013 22:34

Re: Quads gespot in Wolvega

Bericht door maarten75 »

hey,

heel toevallig ben net weer van vakantie ff op het forum kijken en toen zag ik deze foto dat was ik dus.
was er met mijn ouders op vakantie.
we zouden de 11 stedentocht met de quad rijden maar het slechte weer zorgde ervoor dat we hem voor de helft hebben gereden :verymad:
wij komen uit de achterhoek dus niet uit de buurt.
maar het is geen raptor maar een bashan, ben wel opzoek naar een raptor of Suzuki.

gr. maarten
Gebruikersavatar
Lennard223
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 17
Lid geworden op: wo 22 jul, 2015 17:38

Re: Quads gespot in Wolvega

Bericht door Lennard223 »

maarten75 schreef:hey,

heel toevallig ben net weer van vakantie ff op het forum kijken en toen zag ik deze foto dat was ik dus.
was er met mijn ouders op vakantie.
we zouden de 11 stedentocht met de quad rijden maar het slechte weer zorgde ervoor dat we hem voor de helft hebben gereden :verymad:
wij komen uit de achterhoek dus niet uit de buurt.
maar het is geen raptor maar een bashan, ben wel opzoek naar een raptor of Suzuki.

gr. maarten
He Maarten.

Dat is jammer! Het is een prachtige route. Ik heb hem zelf ooit gereden met sport auto's. Jammer dat het weer roet in het eten gooide balen zeg!! Ik kwam jullie toevallig tegen ( zo zie je de quads nooit en nu dus wel :mrgreen: ) Maar goed wie weet in de toekomst rijden we samen de elf steden tocht nog eens :applaus:

Groeten Lennard
TGB Blade 325
Plaats reactie