Quad start moeilijk ( niet )

Nieuw op het forum? Stel jezelf (en je quad) hier even voor.
Plaats reactie
3robi
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 3
Lid geworden op: za 29 okt, 2016 07:08

Quad start moeilijk ( niet )

Bericht door 3robi »

Hallo ik heb sinds kort een Shineray Spider 250cc Quad gekocht ( Via MP )

Ik heb er niet zo veel verstand van maar vond t een prachtding dus wou er een hebben, echter heb ik sinds 2 dagen rijden 2 problemen getroffen en heb er echt weinig verstand van dus misschien kan 1 van jullie mij helpen.

Ik laat hem altijd buiten en met dit weer is t aardig koud. Dus hij wilt niet starten. Iemand zij me dat de accu wss leeg gaat door de kou en dat ik met een auto hem moest starten, dat werkde wel maar om dat nou elke ochtend zo te doen vind ik wel flauw dus. Heeft iemand enkele tips of trucjes. En is t slecht om hem buiten te houden.

En t 2e probleem is. Sinds de accu leeg was en ik er op reed. Happerde de quad om de paarseconde als ik rij. Ik weet niet zeker wat happerd maar ik de uitlaat begint te schreeuwen en quad gaat niet sneller voorruit.

Ik hoop dat ik t beetje heb kunnen uitleggen, ik ben een leek op t gebied van Motorvoertuigen ( Quads )

Alvast erg bedankt voor als jullie me kunnen helpen

Mvg , Robi
3robi
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 3
Lid geworden op: za 29 okt, 2016 07:08

Re: Quad start moeilijk ( niet )

Bericht door 3robi »

Ik heb hem perongeluk in t verkeerde forum gezet denk ik
yvesvanhout
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 163
Lid geworden op: do 17 dec, 2015 15:40

Re: Quad start moeilijk ( niet )

Bericht door yvesvanhout »

Dit is het forumgedeelte om je voor te stellen :wink:

En voor je batterijprobleem, koop jezelf een druppel lader.
Hier zit meestal een kort kabeltje bij welke je op de batterij aansluit met een stekkertje welk je makkelijk bereikbaar moet hangen.zo kan je de quad gemakkelijk opladen.

Natuurlijk als de batterij slecht is helpt dit ook niet.het is tenslotte nog niet zo koud geweest...

Ik weet ook niet of je regelmatig rijd of weinig rijd.als je regelmatig hiermee rijd kan er ook een ander probleem zijn dat het de batterij niet laad...

Voor je 2e probleem ga je tog iets meer info moeten geven want zo kan dit vanalles zijn
* yamaha wolverine 450 4x4 *
Plaats reactie