Ik heb een Yamaha 700 en start niet

Nieuw op het forum? Stel jezelf (en je quad) hier even voor.
Plaats reactie
Crossovo
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 3
Lid geworden op: ma 04 feb, 2019 22:29

Ik heb een Yamaha 700 en start niet

Bericht door Crossovo »

Goeden avond ik heb een probleem ik heb een Yamaha raptor 700 hij starte eerst goed aleen vanochtend toen ik hem wilde starte deed die het nog maar daarna toen ik hem wilde starte hoorde ik allemaal getik bij de accu wie kan mij. Vertellen wat ik moet doen hartstikke bedankt
Gebruikersavatar
yamahakoppel
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 6479
Lid geworden op: di 28 aug, 2007 21:36
Locatie: Diepenbeek

Re: Ik heb een Yamaha 700 en start niet

Bericht door yamahakoppel »

batterij is te plat, dat getik is van uw start relais, die wilt aantrekken maar de spanning zakt waardoor de relais terug lost hierdoor stijgt de spanning terug en trekt de relais terug enz dat is het getik wat je hoort

batterij terug opladen kan ook zijn dat deze kapot is, als je een batterij oplaad mag je maar max. 10% van uw spanning laden dus een 15A batterij mag maar maximaal met 1,5A geladen worden daarom dat je druppelladers hebt voor kleine batterijen die laden maar aan 1 of max 2A
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
Crossovo
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 3
Lid geworden op: ma 04 feb, 2019 22:29

Re: Ik heb een Yamaha 700 en start niet

Bericht door Crossovo »

yamahakoppel schreef:batterij is te plat, dat getik is van uw start relais, die wilt aantrekken maar de spanning zakt waardoor de relais terug lost hierdoor stijgt de spanning terug en trekt de relais terug enz dat is het getik wat je hoort

batterij terug opladen kan ook zijn dat deze kapot is, als je een batterij oplaad mag je maar max. 10% van uw spanning laden dus een 15A batterij mag maar maximaal met 1,5A geladen worden daarom dat je druppelladers hebt voor kleine batterijen die laden maar aan 1 of max 2A

Hartstikke bedankt ik ga het proberen
Crossovo
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 3
Lid geworden op: ma 04 feb, 2019 22:29

Re: Ik heb een Yamaha 700 en start niet

Bericht door Crossovo »

Het is gelukt loopt weer supper
Plaats reactie