topsnelheid yfz450
- technoflexer
- Quadrider 
topsnelheid yfz450
hey, even een vraag. hoe snel loopt jullie yfz? de mijne loopt 126 km/h op mijn trailtech teller is dat niet extreem weinig
ik heb al andere tandwielen 16/36 er op ziten. ik ben daarstraks nog bij iemand geweest en die sprak van snelheden van +-140km/h.

ik heb al andere tandwielen 16/36 er op ziten. ik ben daarstraks nog bij iemand geweest en die sprak van snelheden van +-140km/h.
yfz 450 ride it like you stole it

- 
				Ardjuh
- Quad Expert 
Re: topsnelheid yfz450
Welke maat banden?technoflexer schreef:hey, even een vraag. hoe snel loopt jullie yfz? de mijne loopt 126 km/h op mijn trailtech teller is dat niet extreem weinig

En hoe is die 140 km/h gemeten? Mijn km teller geeft ook een 10% te veel aan volgens mij...

No Can't Do!

- technoflexer
- Quadrider 
banden maat weet ik niet. het zijn 10 duims itp velgen met maxxis banden die er op staan.
de snelheid van 140 was op auto teller.

de snelheid van 140 was op auto teller.
					Laatst gewijzigd door technoflexer op vr 09 okt, 2009 23:21, 1 keer totaal gewijzigd.

standaard of aftermarket onderdelen erop?

Voor De mooiste en coolste stickersets CHECK
http://www.swracing.nl
Ook hier op het forum info bij onderstaande
Advertenties en Aanbiedingen (ENKEL VOOR SPONSORS) en dan stickersets
Kijk ook eens bij
www.tsmotors.nl
www.twiklerquadracing.nl
- technoflexer
- Quadrider 
steve schreef:standaard of aftermarket onderdelen erop?
athena 480, doma titanium, hotcams nokkenassen....

dan lijkt me dat je teller indd wel afwijkt
hij zou wel harder moeten lopen, en zeker met de opties wat jij erop hebt

hij zou wel harder moeten lopen, en zeker met de opties wat jij erop hebt

Voor De mooiste en coolste stickersets CHECK
http://www.swracing.nl
Ook hier op het forum info bij onderstaande
Advertenties en Aanbiedingen (ENKEL VOOR SPONSORS) en dan stickersets
Kijk ook eens bij
www.tsmotors.nl
www.twiklerquadracing.nl
- technoflexer
- Quadrider 
teller zou moeten kloppen denk ik. als ik met het verkeer hier mee rijdt waar je 70 mag heb ik dit ook op de teller staan.steve schreef:dan lijkt me dat je teller indd wel afwijkt
hij zou wel harder moeten lopen
ik begrijp er niet veel van, ik dacht eerst van het zal wel zo zijn zeker maar naderhand dacht ik dan wat loopt zo een quad dan nog met std vertanding 80? dat kan toch echt niet.

- technoflexer
- Quadrider 
ik heb daar straks nog even naar de verhouding van de tandwielen gekeken en er ligt zelfs een 15/32 op ipv de 16/34 die ik zei 

Die snelheid zal toch ongeveer kloppen hoor, een supermotard met dezelfde cilinderinhoud maar met een 2keer zo grote wielomtrek loopt ook "maar" 170.
Quads die 140+ lopen moeten eerst hun km teller eens juist instellen en dan opnieuw meten.
Het kan ook dat ze een andere cdi hebben en zo hun max. toerental verhoogd hebben

Quads die 140+ lopen moeten eerst hun km teller eens juist instellen en dan opnieuw meten.
Het kan ook dat ze een andere cdi hebben en zo hun max. toerental verhoogd hebben
					Laatst gewijzigd door KrisZ400 op za 10 okt, 2009 17:02, 1 keer totaal gewijzigd.

DQT_Erasmus, Making Friends Gives Winning Teams
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
www.DQT.be - www.jumpingjet.be - www.powerhost.be

- technoflexer
- Quadrider 
dus 126km/h is normaal?KrisZ400 schreef:Die snelheid zal toch ongeveer kloppen hoor

Ik zou me niet teveel zorgen maken daarintechnoflexer schreef:dus 126km/h is normaal?KrisZ400 schreef:Die snelheid zal toch ongeveer kloppen hoor

Wil je echt sneller gaan moet je ervoor zorgen dat je toerenbegrenzer hoger ligt.
Kom je nu in 5de in de begrenzer?

- technoflexer
- Quadrider 
KrisZ400 schreef:Ik zou me niet teveel zorgen maken daarintechnoflexer schreef:dus 126km/h is normaal?KrisZ400 schreef:Die snelheid zal toch ongeveer kloppen hoor
Wil je echt sneller gaan moet je ervoor zorgen dat je toerenbegrenzer hoger ligt.
Kom je nu in 5de in de begrenzer?
yup bij 126 km/h gaat hij in de begrenzer.

Je kan nog een groter voortandwiel proberen maar ik weet niet of je er 16 op krijgt? Anders een kleiner achter zodat je net niet in de begrenzer komt.. Maar uit eigen ondervinding weet ik dat je veel moet doen om 10km/h te winnen zonder je toerenbegrenzer te verhogen

mijne kfx400 heeft al is 1 keer 127 gehaald en da was op een  lang recht stuk(en ja mijn teller is goed afgesteld)
ik denk dat hij nog iets harder kan omdat ik in 5de niet aan mijn begrenzer geraak
volgens mij moet je toch wel aan 130-135 geraken met een 450 met de stukken die jij hebt
mijn broer zijn gasgas 450 ging een stuk harder dan de mijne! en die had enkel een ander uitlaat!
en de shee zeker maar das nie te vergelijken

ik denk dat hij nog iets harder kan omdat ik in 5de niet aan mijn begrenzer geraak
volgens mij moet je toch wel aan 130-135 geraken met een 450 met de stukken die jij hebt
mijn broer zijn gasgas 450 ging een stuk harder dan de mijne! en die had enkel een ander uitlaat!
en de shee zeker maar das nie te vergelijken
Meer cc's wil absoluut NIET zeggen dat je top hoger komt te liggen.. Hij komt nu op 126 in de begrenzer en meer gaat die echt NIET halen met deze opstelling.
Die gasgas zal een andere tandwiel verhouding gehad hebben en/of hoger in toeren kunnen gaan.
Ik ben al een paar keer met raptor's gaan rijden die beweren dat ze 150 halen op topsnelheid en toch rijden die maar stapvoets van mij weg als ik 118 rijd. Zij beweren dan ook dat hun teller juist is.
Café snelheden zijn dat 

Daar haal je een banshee aan, Die gaat vlot 160 met een aantal motorische mod's maar dat is omdat die ook VEEL hoger in toeren kan met dezelfde verhoudingen.
Mijne Z400 gaat binnenkort op de bank en dan zal ik u juist kunnen zeggen hoe hard die loopt (zonder luchtweerstand dan)

Die gasgas zal een andere tandwiel verhouding gehad hebben en/of hoger in toeren kunnen gaan.
Ik ben al een paar keer met raptor's gaan rijden die beweren dat ze 150 halen op topsnelheid en toch rijden die maar stapvoets van mij weg als ik 118 rijd. Zij beweren dan ook dat hun teller juist is.
Café snelheden zijn dat

Daar haal je een banshee aan, Die gaat vlot 160 met een aantal motorische mod's maar dat is omdat die ook VEEL hoger in toeren kan met dezelfde verhoudingen.
Mijne Z400 gaat binnenkort op de bank en dan zal ik u juist kunnen zeggen hoe hard die loopt (zonder luchtweerstand dan)