kymco mxu 50 tuning

Vragen en tips bij het onderhoud en herstelling van je quad
Plaats reactie
xanderST
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 5
Lid geworden op: vr 28 jan, 2011 12:04
Locatie: standdaarbuiten
Contacteer:

kymco mxu 50 tuning

Bericht door xanderST »

beste leden van dit forum ik heb een leuke brommerquad de mxu 50 lekker stevig dat ding is niet kapot te krijgen standard loopt dat ding 42-44 kmh ik wil graag hulp bij deze quadje om hem sneller te laten rijden ik heb er nu een dellorotto 17.5mm sproeier 90 70cc Polini rollen 2x4gram 2x6gram en 2x 8gram hij loopt zoan 56 koud tot 64 warm standaard uitlaat zit er nog onder geen prop een revet of opgehoogde bus in de variateur ik zou graag willen als je de achterkant van een mxu bekijkt een dubbele uitlaat willen op de 70cc polini of dat kan ??? nog steeds de zelfde tandwiel verhouding voor 14 achter 30 maar daar wil ik nie aan komen iemand suggesties kom maar op als het wat klinkt zet ik het erop oww trouwens ook een Race CDI van naraku zit erop barst maar los mensen :bier:
kymco mxu 50
+ 70cc polini
+ cdi naraku
+ 17.5cabarateur dellerotto
+ Technigas Quadder (silence Bruin)
= 19.26 pk in plaats van 4.6 pk
frederikvdh
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 18
Lid geworden op: wo 10 aug, 2011 14:23
Locatie: oudenaarde

Re: kymco mxu 50 tuning

Bericht door frederikvdh »

xanderST schreef:beste leden van dit forum ik heb een leuke brommerquad de mxu 50 lekker stevig dat ding is niet kapot te krijgen standard loopt dat ding 42-44 kmh ik wil graag hulp bij deze quadje om hem sneller te laten rijden ik heb er nu een dellorotto 17.5mm sproeier 90 70cc Polini rollen 2x4gram 2x6gram en 2x 8gram hij loopt zoan 56 koud tot 64 warm standaard uitlaat zit er nog onder geen prop een revet of opgehoogde bus in de variateur ik zou graag willen als je de achterkant van een mxu bekijkt een dubbele uitlaat willen op de 70cc polini of dat kan ??? nog steeds de zelfde tandwiel verhouding voor 14 achter 30 maar daar wil ik nie aan komen iemand suggesties kom maar op als het wat klinkt zet ik het erop oww trouwens ook een Race CDI van naraku zit erop barst maar los mensen :bier:
De Tecnigas Quadder voor de MXer is een optie, die past voor 90%, de versnellingspook zit 1cm in de weg (alsje achteruitversnelling wilt nemen) dus vrij gemakkelijk op te lossen, en de uitlaat zal tegen de zijkant van de kappen botsen (het zwarte blek waar je je voet opzet), kunje misschien oplossen met hittebestendige folie.
Prijs +/- 170euro

Mijn MXU rijdt een 70tal km/u zoals ik in PM heb gezegt.

Heb naar u toe ook een vraag, als ik zoek naar die Naraku Race CDI komt ik vooral 4 takt CDI's tegen.
Zouje mij de site kunnen geven vanwaar je heb hebt gekocht en is het prestatieverschil groot tussen originele en de race CDI?
Knaapen
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 21
Lid geworden op: za 20 aug, 2016 18:15

Re: kymco mxu 50 tuning

Bericht door Knaapen »

Hoi ik heb ook een kymco mxu 50 reverse 2takt
Ik heb een 60cc 86 sproeier en 11 gram rolletjes
Maar die van mij gaat 48km
Hij wil niet harder
Dus mijn vraag
Waar kan je de race cdi bestellen en heb je een oplossing voor mij
Ik hoor het wel
Groet Roy
Dinli60150
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 18
Lid geworden op: ma 09 okt, 2017 20:50

Re: kymco mxu 50 tuning

Bericht door Dinli60150 »

Weet iemand waar een race cdi te koop is ? Ben er al lang naar op zoek
Plaats reactie